Stel je persoonlijke vraag #19

Daar wordt het alleen maar vet van

8 likes

Nee, want als ik mijn haar niet was is dat juist omdat ik geen zin heb in het gedoe van haren drogen!

14 likes

Nee, duurt erg lang tot mijn haren droog zijn.

2 likes

Ja ik was zo’n 1 x per week m’n haar. En dan is het tussendoor wel fijn om het eens uit te spoelen zonder wassen.

1 like

Ik vind het zo jammer dat ayahuasca verboden is sinds kort:( Dat stond echt hoog op m’n lijstje. Iemand die ik ken voelde zich daarna ook helemaal verbonden met de wereld en hoorde op dat moment de vibraties van het universum. Ik wil ook zo’n zweverige ervaring, lijkt me echt heel mooi haha

5 likes

Oh was ook zeker nooit het plan om haar alleen een tikkie te sturen hoor. Heb dr sowieso al geappt hoe het nu met haar gaat etc. Maar twijfelde dus of ik er nog over moest beginnen of niet

Ja echt he. Mijn vriend vindt het maar raar, maar ik heb gewoon geen zin om uren met zo’n natte bak haar te zitten. Ik heb ook geen föhn ofzo

1 like

Ik heb zelfs een badmuts voor de dagen dat ik mijn haar niet was. Randjes blijven dan vochtig maar ik föhn mijn haar toch elke dag.

4 likes

Ik haattt douchen zonder mijn haar nat te maken. Het gaat dan kriebelen bij de aanzet en achteraf voelt mijn haar dan zo droog aan dat ik het alsnog nat wil maken.

5 likes

Ik gebruik m’n werklaptop ook privĂ© omdat m’n eigen computer net ervoor kapot was gegaan. Kan ik ook de Adobe programma’s die via m’n werk gratis zijn voor m’n lol gebruiken enzo, dus dat is wel chill! Weet niet of er officieel beleid is of het wel of niet mag, maar zolang ik er geen hele rare dingen op doe of installeer (dat kan trouwens niet eens zonder dat de beheerder het moet goedkeuren) lijkt het me wel goed gaan

1 like

Ik heb wel een föhn dus dat scheelt qua tijd, maar ik moet er dan wel ook een beetje aandacht aan besteden om het er fatsoenlijk uit te laten zien en daar heb ik ook niet altijd zin in.

1 like

Love de badmuts life!!!

1 like

Opzouten, wat blijft dat toch een heerlijke term

3 likes

Nee! Ben benieuwd, ik ken haar niet. Maar ik ken ook iemand persoonlijk die dat gedaan heeft en in geuren en kleuren heeft verteld hoe die ervaring was (inclusief het kotsen etc)

Doe je veel op je laptop? Ik gebruik die alleen voor werk/school, de rest allemaal op telefoon en iPad, dus ik zou in jouw situatie geen andere kopen voor die paar handelingen per week

1 like

Als er niemand thuis is worden pakketjes dan wel ergens neergelegd en het zelfde bij de buren, waardoor ik nooit voor hen hoef aan te nemen

Dit voelde ik ook met LSD! Heel bijzonder, zou het nog wel eens willen doen.

4 likes

Heb jij zo’n wekker?

• Ja en ik gebruik deze ook
  • Ja maar ik gebruik deze niet
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee nooit gehad
  • Anders

0 stemmers

Ik bedacht me dat dit ding bij mij al zo’n 20 jaar meegaat en ik nog nooit de aandrang heb gehad ‘m in te ruilen voor een exemplaar dat minder herrie maakt.

Lekker met een muziekje wakker worden.:+1:
Alleen jammer als er soms net reclame is. Of als een kind met een harde kinderstem iets aanvraagt 's ochtends vroeg (dit had ik laatst :face_with_symbols_over_mouth:)

2 likes

Oh dat geluid dreunt nu nog door in mn hoofd. Vreselijkkkk

4 likes