Stel je persoonlijke vraag #19

Wij hebben 3u gevlogen toen ons dochtertje 9 weken oud was. Ze heeft de hele heenrit geslapen en tijdens het stijgen en landen kreeg ze borst/fles voor eventuele druk op de oortjes. Ze heeft nergens last van gehad.

En op de terugweg was ze wat meer wakker en viel een half uur voor het langen in slaap. Heletijd gewoon lekker in mijn armen gelegen en gechilled!

Ik zou zeggen hoe jonger hoe makkelijker, aangezien ze toch alleen maar op je kunnen liggen. Maar wij hadden wat dat betreft een hele makkelijke baby, zolamg ze op me was, was ze tevreden.

2 likes

O O O ze had ook hartje op de envelop achter z’n naam geschreven hoor ik nu. Hahah god hij is zo zelfvoldaan en trots nu. “Stel je voor hoeveel mensen er stiekem verliefd op me zijn.”

54 likes

Als jij doucht:

• Sta je met je gezicht naar de douchekop toe (zoals ze dat ik films doen)
  • Sta je met je gezicht van de douchekop af (en dus met de rug naar de douchekop toe)

0 stemmers

Afwisselend, afhankelijk van wat ik was.

9 likes

Ik dacht dat ze echt had geschreven (stel jouw naam is Iris) “lieve man van Iris”.
Ik vind het niet ongepast als in bedreigend of flirterig maar gewoon raar.
Niemand doet dat toch als serieuze poging

Blij met deze poll want ik dacht hier laatst nog aan! Inderdaad in films staan ze altijd met hun hoofd naar de sproeier toe en ik begon me echt af te vragen of dat “normaal” was. Leek mij zo irritant met al dat water wat dan in je ogen komt.

1 like

Ik wissel de hele tijd af.

1 like

Als ik ook mijn haren was met mn gezicht er van af. Zoniet dan ernaar toe / kop in mn handen

1 like

Rug er vanaf want anders wordt m’n gezicht nat en iellll dat HAAT ik. Draai me wel even om om de voorkant te wassen, maar 9/10, keer pak ik dan de douchekop vast zodat mijn gezicht echt niet nat wordt haha.

Ik zou haar tandjes laten kitsen zodat ze nooit meer medische hulp van jouw man nodig heeft :hugs:

nee grapje, maar vind het wel ongepast en raar

Ik heb een oude kledingkast van Ikea die bij mijn ouders staat. Zij vinden dat ie in de weg staat, ik vind dat onzin want hij staat in mijn oude slaapkamer waar zij nooit komen. Nu wil een nicht die kast overnemen en vragen ze wat ik ervoor wil hebben.
Nieuw is de kast nu 150 euro en dat heb ik er ook voor betaald. Er zit wel een beschadiging aan de zijkant helemaal onderaan, daar is een schroef door de zijkant gegaan.
Van mijn vader mag ik niet veel vragen omdat ie in de weg staat, een beschadiging heeft en hij m waarschijnlijk bij dat familielid in elkaar moet zetten. Van zijn argumenten vind ik er overigens 2 van de 3 onzin haha. Anyway, hoeveel zou jij voor de kast vragen?

Edit: ik dacht trouwens zelf aan 40/50 euro, maar twijfel door die stellige houding van m’n vader haha

• 0
  • 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
  • 130
  • 140
  • 150

0 stemmers

Ik dacht eerst aan gynaecoloog maar dan lijken die puntjes wel heel raar en al helemaal naast die comment van @FISSA lol ik ga toch voor tandarts denk ik.

2 likes

Heeft ze ook nog dr parfum op het kaartje gespoten? :joy:

3 likes

Werd jij op school gepest?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Was jij op school een pester (anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Op de basisschool heb ik gepest en in de brugklas werd ik gepest. Karma :joy::clap:t3:

Hoe vaak ga jij naar de kapper?

• Elke maand
  • Eens in de 2/3 maanden
  • Eens in de 4/5 maanden
  • Elk halfjaar
  • Eens per negen maanden
  • Eens per jaar
  • Minder vaak dan eens per jaar

0 stemmers

Ik ben vorige maand geweest, de keer daarvoor was elf jaar geleden :grimacing: wel blij met mijn korte frisse coupe nu.

Wooow! Knipte je het altijd zelf? Of was je een soort Rapunzel met haar tot de vloer haha

1 like

Eerst maar 1 x per jaar ofzo maar heb nu kort haar dus moet wel iedere maand.

Hahah nee helaas ,ik heb heel breekbaar haar en het brak altijd af. Het kwam tot op mijn borst ongeveer. Eens in de twee jaar knipte mijn moeder er wat dode puntjes af en dat vond ik al heel erg. Had een beetje een kapperstrauma.