Ik wilde van de week dvds kopen omdat ik even niet kon netflixen, maar toen bedacht ik me dat ik helemaal geen dvds meer kan afspelen met mijn laptop.
Ja van films en series die of bij de opvoeding horen, of nergens meer online staan (House )
House staat op Amazon Prime! Kost ook maar €2,99 per maand en ze hebben een leuker aanbod dan Netflix vind ik. Veel meer ‘oude’ films en series (jaren ‘00), Netflix draait nu vooral op originals heb ik het idee.
Ik de winkel ligt brood toch ook niet in de koelkast.
Want ik heb geen zin om bij meerdere diensten aangemeld te staan. Ik kijk sowieso films heel vaak dus het is geen weggegooid geld
De mensen die ik ken vinden het vervelend dat de nadruk er zo juist op wordt gezet, vinden het hypocriet en voelen zich er over het algemeen niet beter door (want cismensen kunnen wel hun persoonlijke voornaamwoorden uiten waar ze zich prettig voelen, zoals bijv. op sociale media, maar de waarheid is dat dat -gelukkig!- in alledaagse scenario’s niet nodig is, en dat zijn juist de situaties die zij als vervelend ervaren). De transpersoon die het dichtst bij mij is is er best fel over, is ervan overtuigd dat veel mensen het doen om zich beter over zichzelf te voelen, maar transmensen niet concreter helpen, etc. Dat is echter heeel erg persoonlijk, en ik kom natuurlijk ook uit een ander land en een andere omgeving dan jullie!
Ben jij al allergisch voor de woorden “het nieuwe normaal”
- Nee hoor, mijn favoriete uitspraak!
- Neutraal / geen mening / nmsmvpe
- Ja, ik ben er helemaal klaar mee
- Ik heb nog nooit van deze term gehoord
0 stemmers
Ja love dvd’s. Koop ze wel alleen bij de kringloop trouwens, altijd leuk om daar even te speuren en een toffe film te vinden die je nog niet hebt. Ik kijk films graag meerdere keren en vind ze ook fijn voor op de achtergrond, dus vind het heerlijk om uit m’n lievelingsfilms te kunnen kiezen en die gewoon aan te kunnen zetten zonder hem eerst ergens op te moeten zoeken.
@anon28710462 dankjewel voor je uitgebreide reactie! Kan me wel iets voorstellen bij wat je vertelt ja. Inderdaad heel persoonlijk en dat maakt het ook wel ingewikkeld vind ik. Ik wil graag het ‘goede’ doen, niet voor mezelf maar als ik (met iets supersimpels ook nog) bij kan dragen aan een positieve ontwikkeling dan zie ik niet waarom ik het niet zou doen. Vind het wel waardevol om te horen dat het niet door iedereen als een positieve ontwikkeling gezien wordt want dat beeld had ik dus niet vanuit mijn omgeving. Ben inderdaad wel benieuwd of zo’n verschil hem dan in een land of omgeving zit, of dat de meningen overal onderling verschillen.
Oké beetje random maar wat vind je van Australië?
- Geen mening over/neutraal
- Geweldig en ik ben er al geweest
- Nog nooit naartoe geweest en ook geen behoefte aan
- Nog nooit naartoe geweest maar dat zou ik graag willen
- FANTASTISCH
- Ik snap niet wat mensen met Australië hebben/spreekt me totaal niet aan
0 stemmers
Even Corona niet meegeteld. Je krijgt de keuze om 3 weken naar 1 van deze landen op vakantie te gaan. Welke kies je?
- Zwitserland
- Zuid Afrika
- Argentinië
- China
- Vs, 1 staat naar keuze
0 stemmers
En van deze landen?
- IJsland
- Italië
- Peru
- Canada
- Kenia
- Indonesië
0 stemmers
Ik wou eerst de VS of China stemmen, maar als ik naar de VS ga wil ik gewoon lekker roadtrippen door meerdere staten, en ik wil eigenlijk veel liever naar Japan dan China.
Ja nou ik wil wel maar als ik toch zo ver moet vliegen wil ik liever naar Nieuw-Zeeland
Ja nieuw Zeeland zou ik ook eerder kiezen dan Australië en Japan lijkt me ook geweldig.
China ben ik al geweest, Zuid-Afrika niet maar wel 3 andere Afrikaanse landen (waaronder Namibie) dus dat zou er dan wss teveel op lijken. Getwijfeld tussen VS en Argentinie maar dan toch maar voor Argentinie gekozen.
En Canada staat ook hoog op de wishlist, dus die keuze was makkelijker. Omdat ik ook al in IJsland ben geweest (hoewel ik best nog eens wil gaan).
Ik heb nog steeds een lange en dikke bos haar en kreeg nooit vervelende opmerkingen als kind eigenlijk. Maar nu wel: “je kunt je haar ook doneren!!”, waarom? Of “ kort haar zou je zoveel leuker/vlotter/volwassener staan!”.
Gewoon nee. Laat mij blij zijn met mijn lange bos haar. Ik zeg toch ook niks over jouw kortpittige rode haar Gerda.
Oh ik wist niet dat Namibië veel op zuid Afrika leek. Ik weet wel van mensen die er zijn geweest ze het echt geweldig vonden. Maar niet vergelijkbaar met zuid Afrika volgens hen dan. De corruptie en criminaliteit staat me wel tegen in zuid Afrika maar het schijnt ook prachtig te zijn. Welke Afrikaanse landen ben je nog meer geweest? Mijn vriend wil graag met mij naar Nigeria, dat schijnt dan 1 van de meest gewilde landen te zijn om te wonen onder Afrikanen? Maar het trekt me niet zo moet ik zeggen. Zelf 1 op de 7 Afrikanen schijnt uit Nigeria te komen?? Hij heeft daar een vriend wonen dus dat zal ook wel meespelen.
Reizen voor 6 maanden door welk continent? Geld is geen probleem.
- Door Afrika
- Door zuid Amerika
- Door Azië
0 stemmers
We deden een rondreis in Namibie en hebben daarbij ook een stuk van Botswana meegepakt en stukje Zimbabwe. Z-A heeft ook bijv. pinguins en walvissen wat natuurlijk anders is, maar wij kwamen ook voor de safari en dan lijkt het (denk ik) wel op elkaar. Namibie staat ook wel bekend als veel veiliger!
En moet zeggen dat ik eigenlijk ook weinig van Nigeria weet?
En ben nog nooit in Zuid-Amerika geweest, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Vind jij dat je veel hebt gereisd of op vakantie bent geweest in je leven?
- Ja en al vanaf jongs af aan
- Nee
- Ik denk gemiddeld
- Ja maar pas op een latere leeftijd begon ik meer te reizen
0 stemmers