Stel je persoonlijke vraag #19

Blij met deze poll want ik dacht hier laatst nog aan! Inderdaad in films staan ze altijd met hun hoofd naar de sproeier toe en ik begon me echt af te vragen of dat “normaal” was. Leek mij zo irritant met al dat water wat dan in je ogen komt.

1 like

Ik wissel de hele tijd af.

1 like

Als ik ook mijn haren was met mn gezicht er van af. Zoniet dan ernaar toe / kop in mn handen

1 like

Rug er vanaf want anders wordt m’n gezicht nat en iellll dat HAAT ik. Draai me wel even om om de voorkant te wassen, maar 9/10, keer pak ik dan de douchekop vast zodat mijn gezicht echt niet nat wordt haha.

Ik zou haar tandjes laten kitsen zodat ze nooit meer medische hulp van jouw man nodig heeft :hugs:

nee grapje, maar vind het wel ongepast en raar

Ik heb een oude kledingkast van Ikea die bij mijn ouders staat. Zij vinden dat ie in de weg staat, ik vind dat onzin want hij staat in mijn oude slaapkamer waar zij nooit komen. Nu wil een nicht die kast overnemen en vragen ze wat ik ervoor wil hebben.
Nieuw is de kast nu 150 euro en dat heb ik er ook voor betaald. Er zit wel een beschadiging aan de zijkant helemaal onderaan, daar is een schroef door de zijkant gegaan.
Van mijn vader mag ik niet veel vragen omdat ie in de weg staat, een beschadiging heeft en hij m waarschijnlijk bij dat familielid in elkaar moet zetten. Van zijn argumenten vind ik er overigens 2 van de 3 onzin haha. Anyway, hoeveel zou jij voor de kast vragen?

Edit: ik dacht trouwens zelf aan 40/50 euro, maar twijfel door die stellige houding van m’n vader haha

• 0
  • 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • 110
  • 120
  • 130
  • 140
  • 150

0 stemmers

Ik dacht eerst aan gynaecoloog maar dan lijken die puntjes wel heel raar en al helemaal naast die comment van @FISSA lol ik ga toch voor tandarts denk ik.

2 likes

Heeft ze ook nog dr parfum op het kaartje gespoten? :joy:

3 likes

Werd jij op school gepest?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Was jij op school een pester (anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

Op de basisschool heb ik gepest en in de brugklas werd ik gepest. Karma :joy::clap:t3:

Hoe vaak ga jij naar de kapper?

• Elke maand
  • Eens in de 2/3 maanden
  • Eens in de 4/5 maanden
  • Elk halfjaar
  • Eens per negen maanden
  • Eens per jaar
  • Minder vaak dan eens per jaar

0 stemmers

Ik ben vorige maand geweest, de keer daarvoor was elf jaar geleden :grimacing: wel blij met mijn korte frisse coupe nu.

Wooow! Knipte je het altijd zelf? Of was je een soort Rapunzel met haar tot de vloer haha

1 like

Eerst maar 1 x per jaar ofzo maar heb nu kort haar dus moet wel iedere maand.

Hahah nee helaas ,ik heb heel breekbaar haar en het brak altijd af. Het kwam tot op mijn borst ongeveer. Eens in de twee jaar knipte mijn moeder er wat dode puntjes af en dat vond ik al heel erg. Had een beetje een kapperstrauma.

Wow ik ben gewoon in niet 1 van die bezienswaardigheden in België geweest.

Deze vraag is echt deze week nog gesteld en uitgebreid besproken

5 likes

Ik ken Ieper alleen van Ieperfest oeps, nooit geweten dat het historische relevantie had :sweat_smile: Had alleen nooit geld om er heen te gaan omdat het zo dicht op Groezrock zat :’)

4 likes

Elk jaar voor een festival haha, zou er anders niet snel heengaan. Al vind ik het wel een gezellig stadje

3 likes

Heb jij voor je baan (na je studie) bij een sollicitatiegesprek je diploma moeten laten zien oid? Als bewijs zegmaar.

• Ja altijd
  • Ja wel eens
  • Nee nooit

0 stemmers

En je cijferlijst?

• Ja altijd
  • Ja wel eens
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like