Helemaal met je eens. Die T-shirts vallen niet eens op. Echt weird.
Of het is een gevalletje van herbruik
Helemaal met je eens. Die T-shirts vallen niet eens op. Echt weird.
Of het is een gevalletje van herbruik
Ehm niet? Haha. Een kiwi is zo klein dat ik die altijd in 1 keer opeet.
Ughhh maar jongens met een beetje geluk begint het min of meer normale leven over een halfjaar ongeveer weer.
Van de meeste mensen is toch niet meteen de heeeeele studententijd naar de knoppen? Ja een jaar ervan, of een halfjaar, het is echt flink jammer, maar met een beetje geluk heb je straks nog 2 of 3 of 4 dolle studentenjaren voor de boeg.
Het is wel kut allemaal maar niet huilen op social media kut.
Oh nou ik denk gewoon zolang het er nog goed uitziet en ruikt dat het wel prima is, dag of 2 ofzo denk ik? Zou vooral op je zintuigen vertrouwen, dan kan er niet echt iets ergs gebeuren lijkt me.
Anders gooi je het in de vriezer?
Heb jij een beugel (gehad)?
0 stemmers
Duim jij?
0 stemmers
ff de laatste poll nog een keer aangepast want was per ongeluk anoniem
Maar was het dan niet handiger geweest om ze gewoon in de schil te laten?
Je proeft snel genoeg of ze aan het alcoholiseren zijn haha. Ben nu allergisch dus eet ze nooit meer maar ken die smaak nog zo goed van vroeger
Edit; oh misschien is het toch geen alcohol maar āaromaās die het chemisch laten smakenā https://m.nieuwsblad.be/cnt/g7hjahua Naja blijkbaar kun je ze dan nog gewoon eten
Welke duim van jou vind je mooier?
0 stemmers
Geef je linker duim een cijfer
0 stemmers
en de rechter
0 stemmers
0 stemmers
Ik zou best handmodel kunnen zijn met mijn duimen
0 stemmers
Wat is je mening over Bas Smit (man van Nicolette van Dam)? En dan met name zān Instagram
0 stemmers
Aan welke (wekelijkse) huishoudelijke klus heb je de allergrootste hekel?
0 stemmers
Ik snap niet hoe je een dekbed makkelijk en snel in een dekbedovertrek propt zonder dat het dekbed in de loop van de week ontsnapt of oprolt tot een propje.
Sinds ik dat filmpje hier vond met de truc om je dekbed op te maken, vind ik het het bed opmaken echt zeker weten de leukste en makkelijkste huishoudelijke klus. Gelijk resultaat, want schoon bed en je propt de hele handel in de wasmachine en dat is het.
Ik heb zelf trouwens wel extra lange slopen, waardoor je hem goed onder je bed kan stoppen. En goed de maten hebben van je dekbed kan ook helpen
Edit: deze Lifehacks
De wc blijf ik gewoon vies vinden. Heb ook een klein oud hok als wc en hoe vaak ik ook schoonmaak, het blijft altijd een beetje viezig en stinken dus bah. Haat het ook echt als ik de zijkant van de pot schoonmaak, aan de rechterkant kan ik er goed bij maar links staat best dichg op de muur dus dan moet ik onderhand in de wc-pot kruipen om er goed bij te kunnen.
Ik haat afwassen maar heb gelukkig een vaatwasser wc schoonmaken vind ik echt heerlijk, maar ik ben de eerste bewoner van dit appartement dus die is nog mega fris en goed schoon te krijgen.
Om in het thema van huishoudelijke klusjes te blijven:
Hoe vaak stofzuig jij je matras?
0 stemmers
Ik was de handleiding van mijn matras aan het lezen en daar staat dus dat je je matras moet stofzuigen tegen stof en huismijt.
Haha met uitkomst van deze stemmen lijk ik wel gek maar ik doe het dus elke week tijdens het verschonen sinds een paar maanden.
Ik ben überhaupt verbaasd dat mensen het doen, maar eigenlijk is het wel een goede gewoonte om het tijdens het verschonen te doen!
Ik vind hem irritant maar ook heel grappigš