Stel je persoonlijke vraag #19

Diploma alleen toen ik eenmaal aangenomen was (edit: bedenk me nu dat dat waarschijnlijk standaard is haha) .

1 like

Ik ook met schoolreisje. Vond het super interessant!

1 like

Oh maar dat bedoel ik ook! Dus dan kun je ja stemmen

Oh dat vind ik niet standaard hoor, heb dat nog nooit hoeven doen en ken ook niemand die dat wel moest.

2 likes

Voor het arbeidsvoorwaardengesprek heb ik mijn diploma mee moeten nemen.

Kaas met sambal en komkommer is het beste.

7 likes

Maar dan is het antwoord toch gewoon ā€˜ja wel eens’? :smiley:

5 likes

Aaah een kapperstrauma is naar ja, als iemand een keer je haar finaal verpest snap ik helemaal dat je daarna niet meer graag teruggaat :sweat_smile:. Maar wat fijn dat je nu zo blij bent met je korte coupe!

1 like

Op de instastory van Wil (van Wil en Tien) staat een kortingscode voor Marley Spoon.

1 like

Ik dacht door posts boven jou dat hij gynaecoloog zou zijn. :joy: Daar kunnen ook gaatjes gevuld worden :mask:

1 like

Ha, ik mag toch eigenlijk hopen van niet!

1 like

Haha nee patiƫnten die verliefd zijn denken daar misschien wel over na :rofl:

1 like

Maak jij gebruik van snoozen? :alarm_clock:

• Nee nooit
  • Ja
  • Af en toe

0 stemmers

Ik lees dus overal dat dat heel slecht is en je minder productief bent, meer kans op depressie etc.

Ik ben echt waardeloos in opstaan. Mijn date (vriend?) nog erger dan ik, dus we zijn echt een verschrikkelijke combinatie daarin. Vanmorgen bijna een uur met 3 verschillende wekkers liggen snoozen :+1:

@ellegirltalk ahh ik dacht dat je in professionele zin bedoelde!

Mijn huidige werk heeft niet eens mijn diploma in de administratie staan. Had het kunnen faken denk ik :joy:

Haha oh niks voor mij, ik zou niet met een snoozer kunnen leven denk ik.

Aii nee dat klinkt niet goed. Verschrikkelijk zelfs.
(Oh en vriend, hebben jullie het erover gehad? Kun je ā€œlevenā€ met zijn niet monogaam willen zijn. off topic)

Dussss :tractor:

• Trekker
  • Tractor

0 stemmers

1 like

Ik heb mezelf aangeleerd dat ik 3 minuten mag snoozen haha. Dus m’n wake-up light gaat bijv. om 7:30 en dan zet ik m’n mobiel op 7:33 en dan moet ik er echt uit. Als je dat eenmaal gewend bent is het best wel chill.

Hoe spreken jullie Harry Potter uit?

• Harrie Potter
  • Herrie Potter
  • Hewwie Pottah
  • Anders

0 stemmers