Stel je persoonlijke vraag #19

Bellen ze bij jou vaak aan voor collectes, kinderpostzegels en noem het maar op?

• Nee eigenlijk nooit en ik woon in een flat
  • Nee eigenlijk nooit en ik woon in een huis (of beneden)
  • Ja hier bellen ze standaard wel aan
  • Soms slaan ze mijn huis over

0 stemmers

14 jaar therapie gehad en pas bij de laatste (deeltijd therapie, 2 dagen in de week van 8 uur lang) merkte ik verschil.

3 likes
Ik heb ooit een sticker ontvangen vanwege een aangekondigde enquĂȘte en die heb ik sindsdien gewoon laten zitten. Ben benieuwd of daardoor minder is aangebeld.

10 likes

Oh dat is ook wel slim ja! Bedenk mij nu dat het idd ook nog kan dat mensen een nee ik koop niet aan de deur sticker hebben. Heb ik zelf niet en ik vraag mij wel beetje af waarom ze hier echt nooit komen, ik vind het niet erg maar ik vind het wel gek want ik woon gewoon in een grote woonwijk.

Heb alleen 1x iemand voor stroom/gas aan de deur gehad maar dat was héél toevallig nadat ik bij hun weg was gegaan. :rofl::unamused:

1 like

afbeelding
Mijn ex had zo’n bordje gekocht en op de deurpost geplakt en eerst dacht ik wtf doe normaal, maar zie echt zo vaak mensen hier rondlopen voor collectes of van energiemaatschappijen enzo en hier bellen ze nooit aan. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Volgens mij hadden wij dit bij ons ouderlijk huis wel op den duur.

Hahahaha i love deze! Gewoon kort en duidelijk

2 likes

Ik kom er bijna altijd makkelijk vanaf omdat ik nog thuis woon (en een babyface heb). Als ik open doe is het altijd “Uhm
 ben je de hoofdbewoner van dit huis?” “Nope, mijn vader.” “Is hij thuis?” 8 v/d 10 keer niet, dus “Nee, doei succes!”

Afgelopen week 2 verkopers gehad en 1 iemand voor hondenbelasting :confused:

2 likes

Welk van deze koosnaampjes vind je het meest kut?

• Scheetje
  • Poepie
  • Lievie/liefje
  • Beertje
  • Duifje

0 stemmers

Ik heb m’n ex jarenlang beertje genoemd. Echt OMG, het begon voor de grap en daarna zette zich het voort. Hij noemde zichzelf dan de grote beer. Walgelijk😂

11 likes

Ik ging me tijdens de therapie wel beter voelen, maar dat had vooral te maken met het feit dat ik er veel meer en openlijk met mijn vrienden en familie over ging praten. Daarvoor deed ik dat niet, maar dat ik in therapie was, was wel een opening om het gesprek erover te beginnen.

2 likes

Nee idd ik zei het ook echt nooit in het bijzijn van anderen. Die milou en die boer van BZV zijn gaan vloggen en echt om de 5 minuten noemen ze elkaar poepie.

Ah ik vind poepie en scheetje dus echt leuke koosnaampjes hahah

Maar dat komt vooral doordat het vroeger een scheldnaam was :expressionless:

Testers die je niet gebruikt als kado geven

• Ja, leuk om als kado te geven
  • Ja, maar wel als extraatje
  • Ligt aan wie ik het geef
  • Nee kan echt niet

0 stemmers

En om te krijgen?

• Ja, vind ik leuk om als kado te krijgen
  • Ja, vind ik leuk als extraatje
  • Ligt eraan
  • Nee, echt een kutkado

0 stemmers

Als je toch al iets van Douglas o.i.d. geeft, past het er gewoon wel bij. Als het iets heel anders is, ziet het er misschien een beetje vreemd uit.

Oja, en de kwaliteit van testers gaat hard achteruit, dus alleen als het een vrij nieuwe is.

1 like

Ik heb een bladwijzermapje genaamd “spullen die ik wil” waar ik regelmatig dingen in zet. Maar dat zijn gewoon allemaal random dingen die me wel leuk/handig lijken, ik denk dat ik misschien 10% ervan daadwerkelijk ga afschaffen. Soms ga ik er doorheen en kom ik allemaal leuke dingen tegen die ik alweer was vergeten, Dombo uit het verleden verrast me soms wel positief hahah

8 likes

Dit is zo slim!

Deze heb ik ook, werkt ideaal :ok_hand:

Maar eigenlijk dit

5 likes