Stel je persoonlijke vraag #19

Als Winston nu voor je deur zou staan met een Miljoenenjachtkoffer, zou jij dan in je eigen ogen een beetje toonbaar zijn om meteen op live televisie te verschijnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoop altijd dat ‘ie aanbelt, maar besef me ook dat ik dan net gedouched met een handdoek op m’n hoofd in ochtendjas op de bank lig en dan zo op televisie zou moeten verschijnen

Ze bellen van te voren als het goed is!

1 like

Ik doe de deur gewoon niet open hoor, daaggggggggg. Dat geld wordt vanzelf op je rekening gestort hoor.

4 likes

Als je serranoham eet, eet je dan ook het witte randje op?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet geen serranoham

0 stemmers

foto van serranoham en het witte stukje

undercover staat toch al om 2055 op Netflix?

Ik doe dit elke week, zo vaak verwissel ik ook mijn beddengoed. Gooi eerst het beddengoed in de was en de stofzuig ik matras + de rest van de slaapkamer. Allergie voor huisstmijt + ik eet in bed en lange haren. Daarna het schone erop. Kost nog geen 3 min extra en voelt ook meteen nog frisser naar mijn idee :+1:t2:

1 like

Het was geen prettig gevoel maar viel mee. Was bij een brazilian wax, nadat ik dus eerst al behoorlijk had liggen pijn lijden bij de voorkant viel de bilnaad gek genoeg mee.

Heb het dus niet bij mezelf gedaan. Dat zou ik niet durven en volgens mij zou me dat fysiek niet eens lukken haha

1 like

of om 20:40 op de belgische omroep. voor volgende week dan haha

1 like

Kun jij je nog herinneren dat dit liedje uit kwam en de clip pas na 22.00 gedraaid mocht worden op TMF/MTV?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe oud was jij toen je voor het eerst op jezelf ging wonen (op kamers telt ook, iniedergeval zonder je ouders)?

• Jonger dan 18
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ouder dan 25
  • Ik woon nog steeds thuis

0 stemmers

En ben jij in tussentijd/later weer terug thuis gaan wonen bij (één van) je ouders?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En hoe oud was jij toen je voor het eerst ging samenwonen met een partner?

• Jonger dan 18
  • 18-20
  • 20-22
  • 22-24
  • 24-26
  • Ouder dan 26
  • Ik heb nog nooit met een partner samengewoond
  • Mijn partner en ik kiezen er bewust voor om niet samen te wonen/nog niet aan toe/relatie nog te pril

0 stemmers

Vond deze clip toen ook wel naar hoor

Echt partners of ook huisgenoten?

Ik ga over twee weken samenwonen, dus ik heb nu maar een beetje voorbarig gestemd haha

2 likes

:joy:

Je kan natuurlijk een relatie krijgen met een van je huisgenoten, dat komt best vaak voor in studentenhuizen.

Nee gewoon met hoeveel partners je in totaal samengewoond hebt. Dus als dit de tweede partner is met wie je samenwoont dan is je stem goed (als je op 2 hebt gestemd) toch?
Of ik snap ik het nu ook niet meer?

1 like

Een serieuze relatie hoeft niet altijd te betekenen dat je ook samenwoont.

49 likes

Ben zelf 30 en nog nooit samengewoond, maar hier zitten ook genoeg studerende meiden die echt een stuk jonger zijn en wat hierboven gezegd wordt: een serieuze relatie betekent niet per definitie samenwonend.

3 likes

Ligt ook wel aan de leeftijdscategorie he? Als de meeste mensen tussen de 20 en 30 zitten vind ik het helemaal geen gek pollresultaat

Edit: wat jij zegt @mikselke

Overigens heb ik zelf nu 3,5 jaar een serieuze relatie en zit samenwonen er voorlopig nog niet in - en daar zijn we allebei happy mee

1 like

Ha, ja ik heb een relatie met mijn huisgenoot gehad (net als 4 andere huisgenoten in dat huis, was erg gezellig daar haha), maar zag dat absoluut niet als samenwonen eigenlijk!