Stel je persoonlijke vraag #19

Jaaaa die is ook zo cute!

1 like

Hoe vaak maak jij mee dat er een vogel op je poept?

• Elke maand
  • Elk kwartaal
  • Elk halfjaar
  • Elk jaar
  • Elke 2/3 jaar
  • Elke 5 jaar
  • Elke 10 jaar
  • Het is mij nog nooit gebeurd

0 stemmers

Ik stel deze vraag omdat ik ieder jaar wel een keer compleet wordt ondergescheten door een vogel. Gister was het weer zover, een dikke straal stront in mijn haar, op mijn jas, tas en in mijn koffie :sob:. Ik heb het gevoel dat het anderen dus niet zo vaak overkomt en dat ik een aantrekkelijk doelwit ben?!

3 likes

Ik ook wel jaarlijks hoor dus I feel you

Ik heb gestemd ik wil geen huisdier maar ik wil dat wel weer over een paar jaar als ik financieel echt stabiel enz. Baal achteraf wel beetje soms dat ik de gekko’s weg heb gedaan want dat was niet echt nodig geweest aangezien de kat ook maandje later weg was maar ja het is ook wel even lekker zo.

Zit soms wel te denken over een hamstertje maar ik weet het niet haha.

71660_1578321403
Ik gebruik vaak deze douchegels
En hopelijk komt de Body Shop weer eens met een appelgeur
glazed-apple-tin-of-treasures_l

9 likes

Hmm kokos of vanille. :heart: En heb nu ook iets van FA met watermeloen en die ruikt ook wel lekker.

1 like

Voor de mensen met een uitwasbare mondkapje. Wees eens eerlijk, was je hem echt elke keer uit na het dragen? Poll is anoniem.

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Hahaha gelukkig :heart:

Afgelopen week toevallig. Lag op t strand en in eens hoorde ik zo’n doffe plof naast me; meeuw op mn handdoek gekakt en dat flatste zo op dat het ook op mijn arm en in mijn haar zat :sob: de laatste keer hiervoor dat ik me kan herinneren is denk ik al 20 jaar geleden. Toen kakte een vogel precies op de rits van mn jas. Onmogelijk schoonmaken dus

Het is mij echt maar 1 keer gebeurd maar het is wel mijn dagelijkse angst als ik naar buiten ga, let ook altijd wel op als er veel vogel rondvliegen. Echt iel man :joy:

@Vaiana Echt een goede smaak heb je. Die vanilla pumpkin is mijn favo en heb ik ook wat backups van haha, en die banaan moet ik eigenlijk ook eens aanschaffen dat past perfect in mijn bananencollectie.

1 like

Op mij niet vaak maar mijn fiets is wel altijd de lul, zo nasty als je zadel er onder gescheten is. Ik heb al een maand een fiets bij het werk staan (onder een afdakje) maar hij is echt zo smerig nu. :frowning_face:

Ik was eens uit eten op een terras en toen scheet er een vogel OP mijn bord eten en op mn bovenbeen :rage:

2 likes

Ik heb al het bovenstaande en daarom heb ik geen vrije tijd :joy:

6 likes

Denk/vind jij dat je meer geluk hebt dan anderen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

niet dan anderen in NL, wel dan mensen uit sommige andere landen.

17 likes

Je maakt een gerecht met (rode) paprika, hoeveel % van de paprika belandt daadwerkelijk in het gerecht?

• 0 %
  • 25%
  • 50%
  • 75%
  • Gewoon de hele paprika
  • Ik lust geen paprika

0 stemmers

En hoe zit dat met snoeptomaatjes? Hoeveel % belandt er in je gerecht?

• 0 %
  • 25%
  • 50%
  • 75%
  • Alle tomaten
  • Ik lust geen tomaten

0 stemmers

Ik faal echt hierin, als ik iets maak met paprika en tomaatjes eet ik alles op bij het koken en heb ik vervolgens allee courgette ofzo gadver

75% paprika als in: uitgezonderd steel, zaadjes en witte binnenkant.

35 likes

Oke hier komt even een rare vraag, maar ik heb met mijn vriend een discussie over de oorsprong van de vraag. Hij is er van overtuigd dat je hierbij geluk hebben linkt met gelukkig zijn (en om het persoonlijker te maken, “dat je deze vraag waarschijnlijk stelt vanuit een situatie waarin je je ongelukkig voelt” -hij weet geen nicknames oid-). Ik denk dat het gewoon een vraag is zoals de paprikavraag, niet direct met een diepere betekenis ofzo. Dus ehm, wat maakte dat je deze vraag stelde? :sweat_smile::joy:

3 likes

Ik moet zeggen dat ik hier ook aan heb gedacht! Ik stemde namelijk eerst anders, want met een bepaald deel heb ik zeker minder geluk dan anderen. Maaaarrr, toen ik het iets meer van mezelf loskoppelde heb ik toch anders gestemd. Niet alleen vergeleken met mensen buiten Nederland, maar ook binnen Nederland is er zoveel ellende qua armoede, huiselijk geweld en ik zie ook steeds meer daklozen. Op dit punt in mijn leven heb ik dan wel echt meer geluk dan die groep mensen. Maar niet meer dan de gemiddelde Nederlander.

3 likes