Stel je persoonlijke vraag #19

Haha wat leuk dat je dat zo met je vriend bespreekt! Bij sommige mensen heb ik het idee/gevoel dat zij meer geluk hebben dan ik, dat dingen bij hen altijd maar aan komen waaien en ze er minder hun best voor doen dan anderen/ik. Voorbeeld is bijv een vriendin van mij, zij doorloopt haar hele leven met 2 vingers in de neus lijkt wel. Nooit geldzorgen, snel een koophuis en verbouwd naar haar wensen, heel snel een baan met een vast contract enz enz terwijl ik al 10 jaar struggle om ergens een vast contract te krijgen. En ik weet dat ze er hard voor werkt hoor, maar zo lijkt dat soms niet en dan denk ik wel eens “ja jij bent voor het geluk geboren”

4 likes

Ik dacht dat je bedoelde gelukjes als in dingen winnen, vinden, etc. Nooit pech hebben als in net een lekke band als je weggaat, vogel die op je hoofd schijt, etc. Maar toen zag ik ineens die antwoorden over geluk in vergelijking met armoede, derdewereldland, etc. Dus hoe had je hem precies bedoeld?:joy:

1 like

Haha nou weet niet of dat zo leuk is, we zijn nu in een volgende discussie belandt
 als antwoord op jouw post, is onze eerste vraag beantwoord, maar vraagt hij zich af of je niet appels met peren vergelijkt, met als voorbeeld: stel zij heeft geen diploma en haar vriendin is afgestudeerd in kernfysica, natuurlijk heeft die vriendin dan meer kansen. Waarop ik me afvroeg of het dan ook niet een vorm van geluk is als je geboren wordt met een bepaalde mate van interesse in niche gebieden. Goed, het is maar goed dat we vakantie hebben want hier gaan we nog wel even op doordiscussieren vrees ik. In ieder geval dank voor je antwoord :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik heb ook gewoon geluk dat ik gelukkig ben.

12 likes

Keek jij vroeger All Stars?

• Ja!
  • Gewoon nee
  • Nee, maar ken 't wel
  • Nee, nooit van gehoord

0 stemmers

Ga je vanavond All Stars & Zonen kijken?

• Ja zeker
  • Nee

0 stemmers

Oh je helpt me herinneren!! Ik zit te wachten op undercover maar hoe laat komt dit

21:50!

1 like

Als Winston nu voor je deur zou staan met een Miljoenenjachtkoffer, zou jij dan in je eigen ogen een beetje toonbaar zijn om meteen op live televisie te verschijnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik hoop altijd dat ‘ie aanbelt, maar besef me ook dat ik dan net gedouched met een handdoek op m’n hoofd in ochtendjas op de bank lig en dan zo op televisie zou moeten verschijnen

Ze bellen van te voren als het goed is!

1 like

Ik doe de deur gewoon niet open hoor, daaggggggggg. Dat geld wordt vanzelf op je rekening gestort hoor.

4 likes

Als je serranoham eet, eet je dan ook het witte randje op?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet geen serranoham

0 stemmers

foto van serranoham en het witte stukje

undercover staat toch al om 2055 op Netflix?

Ik doe dit elke week, zo vaak verwissel ik ook mijn beddengoed. Gooi eerst het beddengoed in de was en de stofzuig ik matras + de rest van de slaapkamer. Allergie voor huisstmijt + ik eet in bed en lange haren. Daarna het schone erop. Kost nog geen 3 min extra en voelt ook meteen nog frisser naar mijn idee :+1:t2:

1 like

Het was geen prettig gevoel maar viel mee. Was bij een brazilian wax, nadat ik dus eerst al behoorlijk had liggen pijn lijden bij de voorkant viel de bilnaad gek genoeg mee.

Heb het dus niet bij mezelf gedaan. Dat zou ik niet durven en volgens mij zou me dat fysiek niet eens lukken haha

1 like

of om 20:40 op de belgische omroep. voor volgende week dan haha

1 like

Kun jij je nog herinneren dat dit liedje uit kwam en de clip pas na 22.00 gedraaid mocht worden op TMF/MTV?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe oud was jij toen je voor het eerst op jezelf ging wonen (op kamers telt ook, iniedergeval zonder je ouders)?

• Jonger dan 18
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ouder dan 25
  • Ik woon nog steeds thuis

0 stemmers

En ben jij in tussentijd/later weer terug thuis gaan wonen bij (één van) je ouders?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En hoe oud was jij toen je voor het eerst ging samenwonen met een partner?

• Jonger dan 18
  • 18-20
  • 20-22
  • 22-24
  • 24-26
  • Ouder dan 26
  • Ik heb nog nooit met een partner samengewoond
  • Mijn partner en ik kiezen er bewust voor om niet samen te wonen/nog niet aan toe/relatie nog te pril

0 stemmers

Vond deze clip toen ook wel naar hoor

Echt partners of ook huisgenoten?

Ik ga over twee weken samenwonen, dus ik heb nu maar een beetje voorbarig gestemd haha

2 likes