Ik heb gestemd op genre maar doe eigenlijk van alles wat. Heb lijsten voor van alles en nog wat, vrolijke muziek, zeroes, per artiest, m’n all time favorites, nostalgische muziek, etc.
Oke m’n gut feeling was ook al gewoon om mee te betalen dus na 6 stemmen daarop heb ik het aangeboden hahaha, hij is er erg blij mee
Eerst maakte ik lijstjes… Maar nu lui en druk ik op hart hartje als ik een nummer leuk vind en luister ik de luist nummers die je leuk vind. Of lijsten die Spotify voor jou maakt.
Ik heb dus nog 1 verstandskies en ik baal er van dat het niet symmetrisch is.
Ik vind T maar A. F. Th. van der Heijden zal het niet met me eens zijn
hahah alle ‘ja’ stemmers, hebben jullie inmiddels al gereageerd? ik vroeg dit 8u geleden
- nee nog steeds niet
- ja eindelijkkk
0 stemmers
Ik heb al weken dingen openstaan
ik heb echt 30 ongelezen chats hahaha
niet m’n beste eigenschap
@littlenumbers en @instantramen maar zijn dat dan ook chats echt gericht met een bericht of vraag naar jou, of groeps-chats of gewoon iets als ‘oke !’
Naar aanleiding van jouw poll zelfs!
ik ook haha
Wat is jouw favoriete celebration?
- Mars
- Snickers
- Twix
- Milky way
- Bounty
- Maltesers
- Dove
- Dove caramel
0 stemmers
En wat is je minst favoriete celebration?
- Mars
- Snickers
- Twix
- Milky way
- Bounty
- Maltesers
- Dove
- Dove caramel
0 stemmers
Naar aanleiding van een bericht op facebook. Uit onderzoek blijkt dat bounty minst favoriet is (verbaast me niks), gevolgd door snickers (verbaast me heel erg!!)
Ik open gesprekken gewoon en laat ze dan hele dag of langer onbeantwoord. Ik zie het nut niet zo in van niet openen. Mensen zien je toch wel op een dag (of week) online komen en weten heus wel dat je gezien hebt dat ze hebben geappt.
Dove Caramel zitten er voor mn gevoel altijd maar 2 in een doos ofzo. Dus ik ga altijd als een aasgier op de celebrations af om een dove caramel te veroveren. Die milky way is zo’n crispy dat vind ik mwah. Maar uiteindelijk eet ik wat de pot schaft, dus lust ik alle celebrations
Maar als ik ze geopend heb, dan heb ik geen enkele reminder meer voor mezelf dat ik er nog iets mee moet. Als ik per ongeluk iets open als ik niet kan reageren, dan vergeet ik dat daardoor vaak ook
heb jij een hor in je slaapkamer?
- nee want kan niet
- nee want wil ik niet
- nee maar wil ik wel
- ja
- ja maar die is kapot dus die kutbeesten vliegen er alsnog doorheen
0 stemmers
ik heb er sinds een paar weken een opgehangen en ik heb nog nooit zo ontspannen geslapen, en als ik dan alle posts hier lees over muggen denk ik oefffff
Nee, maar ik wil wel.
Ja maar die is kapot dus die kutbeesten vliegen er alsnog doorheen