Ja, sinds vorig jaar toen er in 1x een vleermuis bij mijn zoontje op de kamer zat. Was door het kiertje gekropen ofzo. Rolluik zat namelijk dicht en t raam dus maar een heel klein stukje open. Trauma hoor.
Ik drink nooit zo melk, maar als het ergens doorheen moet gebruik ik plantaardige melk
Melk drink ik eigenlijk niet meer ālosā, maar ik heb wel altijd een paar pakken houdbare melk in de voorraadkast voor pannenkoeken. Meestal van koeien.
Ik laat mān borsten 1 x per jaar controleren in het ziekenhuis (lichamelijk onderzoek, echo en mammogram) ivm mastopathie. Ik heb altijd goedaardige tumoren, dus kan zelf niet checken voor het verschil. Iedereen die dat wel zelf kan wil ik wel aanraden het niet maar 1 x per jaar te doen, dan merk je het verschil minder snel op, schijnt.
Het wad toch afgeraden dat vrouwen hun borsten zelf moeten controleren. Doordat na die campagne veel vrouwen van alles gingen voelen wat niks betekende.
Ik voel weleens maar ik heb geen idee of iets een melkklier is (heet dat zo bij vrouwen die niet zwanger zijn/geen borstvoeding geven) of vet of een spier/bot. Heb serieus geen idee en als ik dan iets voel ga ik denken shit is dit wel goed. Dus ik doe het eigenlijk bewust nooit.
Ik controleer mān borsten niet bewust, maar merk wel op als ze anders zijn
Ben de laatste tijd veel mijn borsten aan het controleren, 1 vriendin en 1 collega hebben in de afgelopen maand beide te horen gekregen dat ze borstkanker hebben dus het speelt op dit moment veel door mijn hoofd.
Dit jaar nog geen rivierkreeft in mān verwarming gevonden dus fingers crossed!!
Is dit een ding?
Waar ziet iedereen rivierkreeften. Behalve bij het water dan.
Ik snap de āslapen jouw handen/armen tijdens het slapenā niet. Of die lichaamsdelen meedoen en still liggen als je slaapt? Volgens mij vat ik hem helemaal verkeerd op.
Nee, niet echt denk ik. Misschien heel regionaal? Ik heb er een paar jaar geleden helemaal in paniek over gepost hier, inclusief gore foto van een rivierkreeft in staat van ontbinding
Ben jij op dit moment gelukkig?
- Ja
- Beetje
- Nee
0 stemmers
Dat tintelende gevoel als je erop gelegen hebt
Oh natuurlijk! Zo logisch, thanks voor de opheldering!
Op de borstkliniek in het ziekenhuis raden ze het wel aan, met deze link vaak:
https://borstkanker.nl/nl/zelfonderzoek-wel-niet
Ik word altijd lichtelijk zenuwachtig van Douglas medewerkers die er direct aankomen en dan denk ik oh god er worden nu allerlei dure dingen aangesmeerd. Vroeger liep ik soms met een dure Chanel foundation naar buiten zonder dat ik dat van plan was.
Oh wat ik me ook nog herinner is dat een medewerker een parfum voor me uitzocht en die vond ik niet lekker dus ik zei dat en toen zei ze ānee maar die past bij jouā. Haha?
Was zeker meteen de duurste parfum?
Moment ik ga even naar het -topic
Bij de action hebben ze een hor die bestaat uit klittenband die je op je kozijn kunt plakken en een groot stuk gaas, voor minder dan een euro. Dat heeft me echt de afgelopen warme week doorgesleept, nu kon ik rustig slapen met mijn raam wagenwijd open.
Het zal niet eeuwig blijven zitten (een duurzame optie is natuurlijk beter) maar dit zit al een paar weken stevig vast en het is wel milieuvriendelijker dan een airco/ventilator.