Stel je persoonlijke vraag #19

Hangt heeel erg van het kledingstuk af. Kan heel tof zijn op mooie stukken van wat luxere stoffen, maar op troeperige kledingstukken maakt zo’n print het alleen maar erger

16 likes

Ik heb een foto van m’n hond in een natuurgebied, klinkt heel ~extra dog mom~ maar het is vooraal heel veel supergroen gras en superblauw lucht en een gezellig krulstaartje. En het is zo’n live foto dus als ik m’n vinger op het scherm hou zie je haar rondsnuffelen. Echt een fijne foto.

11 likes

Voetbal

• Ik voetbal zelf (wel eens)
  • Ik ben een hooligan
  • Ik ben een voetbalvrouw
  • Ik volg al het voetbalnieuws op de voet
  • Ik heb momenteel een seizoenskaart
  • Ik heb ooit een seizoenskaart gehad
  • Leuk om te kijken
  • Ik ga af en toe naar wedstrijden
  • Leuk om te kijken, maar ik ga nooit naar wedstrijden
  • Ik zit elk weekend voor de buis om voetbal te kijken
  • Ik heb niks met voetbal
  • Ik volg alleen het WK/EK
  • Ik heb een hekel aan voetbal
  • Voetbal mag wel afgeschaft worden
  • Ik ben fan van een bepaalde club
  • Feyenoord

0 stemmers

1 like

Alleen als het echt van een mooie stof is! A la Chanel (zie hieronder), dat mag zo mijn kledingkast in

19 likes

Hahahaha feyenoord

5 likes

Champions league vind ik ook leuk om te kijken.

1 like

Basic pied-de-poule doen we niet aan mee.

3 likes

Geloof jij in corona? Openbaar

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geloof jij in corona? Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ook ja :joy: echt de gekste dingen weet ie.
Never forget dat wij het enige team waren bij een pubquiz met 25 teams die de vraag goed had tegen welke club Ronaldo zn 1e goal voor Juve maakte.

3 likes

Heb er ook veel respect voor

21 likes

Dit is echt mijn droom juist

8 likes

Mijn broer zijn kind zit net op voetbal en het eerste wat ik vroeg aan mijn broer: aah shit moet je nu elke zaterdag langs de lijn staan. Lijkt mij zooo niks aan :sweat_smile: Beter een sport uitzoeken waarbij er 3x per jaar een optreden/wedstrijd ofzo is.
(Oh en mijn vriend zat op voetbal maar hij vindt niks aan voetbal op tv en ik vind dat zoo chill. Kon me echt ergeren als je dan bij iemand/een date was en voetbal moest aan. Echt pluspunt dit.)

2 likes

Ik hou juist van voetbal kijken maar mijn vriend niet en vind dat zo jammer :slightly_frowning_face: lijkt me zo chill om lekker samen op de bank voetbal te kijken

Ja mijne ook, lekker met die kleine prullen in m’n bakfiets naar kaboutervoetbal :heart_eyes:

1 like

Haha maar echt. Toen ik een fling had met mijn buurman (verslaggever voetbal) en daar aan het chillen was, ging hij ALTIJD voetbal aanzetten terwijl we een serie zouden gaan kijken ofzo. (‘Zet zo iets anders op hoor’. Uhuh) Ik zat daar altijd echt maar bij van ‘okeh’ :joy: nachtmerrie xxl

7 likes

Ik heb me in het prille daten ook wel eens door analyses van schaakwedstrijden heen geworsteld :nerd_face: Ook niet echt libidoverhogend.

7 likes

De horror :joy:

Oh bah, dat vind ik zo ongezellig klinken, van die voetbalgeluiden in je woonkamer (tenzij EK/WK). Sommigen hebben dat ook standaard op de achtergrond aan :nauseated_face:

1 like

Haha ja van mij ook. Liever een man die de verkeerde club support dan een die niet van voetbal houdt.
En als er ooit kinderen komen hoop ik zooo dat ze op voetbal willen. Ik ga me dan ook zeker opgeven als vrijwillige ouder die bardienst moet draaien

Ik ben een “spelers vrouw” geweest een aantal jaar haha dus het was maar goed dat ik ook een voetbal gekkie ben. Vraag random dingen over wedstrijden van mijn club en ik kan je zo alles vertellen. Ik paste alleen als spelersvrouw er totaal niet bij. Iedereen zat netjes in het familie vak maar ik weigerde daar te gaan zitten en had een dealtje met de steward van mijn favo vak dat ik daar altijd mocht komen zitten. Ik schreeuw en roep en drink bier terwijl de andere vrouwen vooral plastische chirurgen uitwisselde.

1 like