Hahahah ik heb heel de post van @Zemraluani niet eens gelezen, zat alleen maar naar dat paard te kijken.
Ja als iemand zacht praat vind ik het ook niet zo erg, maar als je het woord voor woord duidelijk kunt meeluisteren vind ik het wel asociaal omdat je het dan anderen opdringt om naar je gesprek te luisteren. Dat meisje dat voor me zat praatte zo hard in een verder stille coupe dat ik het door m’n muziek heen nog steeds hoorde.
Hahaha ja ik ben toch meer van de black beauty’s
Ben toevallig wat beter bekend met deze leer/systematiek (whatever), is een theorie rondom persoonlijkheidstyperingen -
Was 1 van de favo bezigheden van aantal studievrienden en mijzelf. Tot op het punt dat we iedereen in onze families (maar ook van tv tot aan series/cartoons zoals Bojack en het nos-journaal) indeelden, quasi grapje.
Een aantal van deze persoonlijkheidstypes schuurt tegen “bijzonder voelen” aan, maar ook een outsider voelen, of juist, 1ste onder gelijken competitief zijn etc, allemaal in pos/neg zin en met dit soort vragen wordt dit onderscheid gemaakt.
Ik kijk bij series en films bijna obsessief naar oren. Daardoor let ik in het dagelijks leven ook meer op oren en kan ik mooie oren waarderen. Er zijn veel lelijke oren. Bijv. Het oor van die moeder erica in chateau meiland en Darryl van the office US.
Ja ik ook. Had na je post ook al opgezocht of er een nederlandse fokker bestaat maar mijn paarden fase is weer een beetje overgewaaid
Sveti naum in Macedonië?
Nee super chill weinig familieverjaardagen
Ogen. Ik heb daar nog nooit een compliment over gekregen dus zou ook wel eens leuk zijn (ze zijn donkerbruin)
Haha ja, het kan echt een ding worden. Mijn moeder heeft dat juist weer met een mond. En een vriendin van me let obsessief op de neus. Dat is voor haar gewoon doorslaggevend of iemand aantrekkelijk is of niet.
Aan de ene kant zijn het onder de 20 mensen (incl de kinderen van mijn neefjes en nichtjes zitten we rond de 20 als ik even snel tel), en die kant is heel hecht. Ik zie ze niet zo vaak natuurlijk door de afstand, maar zij elkaar wel, en we hebben een redelijk actieve familie-app met alle ooms, tantes, neefjes en nichtjes, en kan er echt naar uitkijken als er een familiegelegenheid is Verheug me er ook al op om mijn vriend aan iedereen voor te stellen (die heeft gewoon echt geen familie, nooit contact gehad met de ene ouder en de andere ouder heeft geen ouders meer, en geen broers of zussen)
Aan de andere kant zijn het rond de 40 man, daar heb ik op 1-2 uitzonderingen na echt amper een band mee (buiten mijn eigen ouder). Was wel vrij close met mijn grootouders, maar die zijn allebei al een tijdje overleden.
Qua familiebanden, met welke kant van de familie heb je een betere band?
- Vader
- Moeder
- Anders
0 stemmers
(Even uitgaande van een ‘vader/moeder’ gezin)
Ik heb wel het idee dat het deels komt omdat mijn moeder mijn vaders familie haat en ik daardoor geen band heb opgebouwd met ze
Heb van allebei de kanten een paar mensen waar ik een hele goede band mee heb, dus daarom maar anders gestemd. Aan beide kanten dus ook wat mensen waar ik niks mee heb en 1 zus van m’n vader die niks van haar familie meer wil weten.
Ik heb op mn screensaver een foto met vriendinnen, als ik mn telefoon ontgrendeld heb een foto met mn man en in mn whatsapp een foto van een voetballer
Met beide niet. Kant van mijn vader al jaren geen contact meer en de kant van mijn moeder sinds dat mijn opa en oma zijn overleden niet. Mijn moeder nog wel, alleen de helft zit in de gevangenis en de andere helft zie of spreek ik nooit.
Pied-de-poule kleding:
- Mooi
- Mwah
- Lelijk
- Geen mening
0 stemmers
Wij hebben het kort les over gehad tijdens lessen geschiedenis. Ik had gelukkig een leerkracht die duidelijk kon uitleggen hoe het precies zat.
Ik dacht effe dat dit weer een nieuwe free the people variant was