Stel je persoonlijke vraag #19

Hahahaha daar kom ik vandaan. Joeee :raising_hand_woman:

Beetje van beide, alles voor vouwen is meteen zoetsappig en kots en bij mannen gewoon hoppa je hebt dit nodig, dit is het. En qua geuren ook véél beter. Gebruik ook standaard mannen deo en parfum.

1 like

Heeft hij dat niet gekopieerd van het Bielefeld experiment?

Edit: oh ja heeft hij dus, had het hele bericht niet gelezen.

Ben jij wel eens in Bielefeld of Etten-Leur geweest?

• Nee in beide plaatsen niet
  • Ja in Etten-Leur
  • Ja in Bielefeld
  • Ja in beide plaatsen

0 stemmers

Overigens ben in alleen op het station in Bielefeld geweest haha

Zou willen dat het niet bestond. Het is 2,5 uur rijden voor me en zit regelmatig voor werk in Almelo.

2 likes

Dat iemand daar ook vrijwillig wil wonen. Vind dat echt een aso stad. Kom er vrijwel nooit maar :nauseated_face:

Nu nog een dagje naar Amsterdam vanuit een relatief rustigere (corona technisch) gemeente

Om te winkelen

• Kan gewoon
  • Onnodig risico
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Voor de kapper

• Kan gewoon
  • Onnodig risico
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Om uit eten te gaan

• Kan gewoon
  • Onnodig risico
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Even nog wat random plaatsen.

Ben jij wel eens in Sittard geweest of in Harlingen?

• Nee in beide plaatsen niet
  • Ja allebei
  • Alleen in Sittard
  • Alleen in Harlingen

0 stemmers

Toen ik zo’n fletcher voucher kocht wilde ik een hotel uitzoeken. Ik had van 9 van de 10 plaatsen niet eens ooit van gehoord.

Met in Harlingen geweest zijn, bedoel ik “heb er op de parkeerplaats gestaan voor de auto op de boot naar Terschelling ging”

21 likes

Haha lol, ik dacht dat dat altijd via den helder ging. En Sittard ben ik misschien wel ooit geweest toen ik een mega reis met de trein naar maastricht nam met een vriendinnetje.

Vanuit Den Helder gaat alleen de boot naar Texel.

Ik woon en werk in Amsterdam en deze dingen voelen al als onnodig risico haha

3 likes

Ik ben met de bus geweest dus mocht nog een stukje door het dorp lopen :smiling_face_with_three_hearts: tip voor als je nog meer wil zien!

2 likes

Ik ging met school naar Terschelling en ik dacht dat dat via den helder ging, maar dan ben ik blijkbaar in harlingen geweest? Haha was denk ik in 2008 ofzo.

Hoe dan, je hebt toch op de basisschool topografie gehad, en ziet toch weleens het nieuws?
Ik ben nog nooit in Hoogezand-Sappemeer geweest bijvoorbeeld, maar kan het wel ongeveer aanwijzen op de kaart.

5 likes

Ik dacht eerst in allebei niet. maar ben ook naar Terschelling geweest en ook met de trein door Sittard gereden.

1 like

Ja hoe dan? Dat is toch geen vraag. Ik kan misschien laten zien welke hotels in welke plaatsen ik het aangeboden kreeg. Met mijn topografie was niks mis.

1 like

Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk alleen maar van die neutrale ecologisch verantwoorde unisex spullen bedenk ik me nu, maar vroeger had ik echt een hekel aan alles wat “girly” was (dus ook roze, bloemetjesgeur etc). Vandaar dat ik altijd de mannenversie nam.

1 like

Dat is dus precies wat iemand die in het complot zit zou zeggen…

:sheep::sheep::sheep:

3 likes

Dwingeloo, Oisterwijk, burg haam nogwat etc. Noorbeek?

Geen idee hoor.

In beide alleen op doorreis haha. In Harlingen om met de boot naar Terschelling te gaan, in Sittard om naar België te gaan.