Haha zo bot, that’s not like you ik ben ook heeel slecht in topografie en kan ze ook eeecht niet aanwijzen op de kaart
Ik denk dat je echt vaker op vakantie in eigen land moet, want dan kom je in je zoektocht juist al die kleine dorpjes tegen!
Ik vind je eerste twee niet heel onbekend, die derde ken ik ook niet.
Kunnen jullie Lutjebroek ongeveer aanwijzen op de kaart?
- Nog nooit van gehoord
- Ja kan je zelfs de routebeschrijving geven
- Ja ongeveer
- Nee geen idee
0 stemmers
Sorry, ik bedoelde het niet bot.
Maar ook als je het niet kan aanwijzen heb je toch wel van bepaalde plaatsen gehoord, of ze weleens op een afslag gezien. Dat bedoel ik meer.
De plaatsen die nu genoemd worden (en ik neem aan dat Burgh-Haamstede bedoeld wordt) ken ik gewoon van nieuwsberichten etc.
Nouja, ik heb dus met mijn vader heel veel topografie geleerd. We hadden zon opblaasballon met een wereldkaart erop en ik leerde zo alle continenten, landen, plaatsen, etc. Ik denk dat ik weinig mis als ik niet weet waar Hendrik-Ido-Ambacht in nederland ligt.
Dat laatste klopt, ik ben nog nooit in mn leven op vakantie geweest in Nederland.
Oja toch wel in renesse als 15 jarige.
Haha, ja dat helpt wel!
Ik woon zelf vlakbij, maar toen in in Den Bosch ging studeren werd het daar vaak als metafoor gebruikt. Ik vond dat wel grappig!
Sittard woehoeee
Ik denk dat het ook heel erg uitmaakt of je veel autorijdt of niet.
Ik rijd alleen van m’n huis naar m’n schoonouders en de plaatsen die ik onderweg tegenkom zal ik wel aan kunnen wijzen. Maar de rest van Nederland? Geen idee
Weten jullie in welke provincie de Beemster ligt?
- Ja
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Maar dat is toch kortzichtig? Zoveel mensen volgen het nieuws niet, of juist nieuws uit het buitenland etc. Als je dus niet vaak in de buurt van die plaats komt. Ja eh? Ik interesseer me nog meer in nieuws 9000 km verderop waar ik de topografie beter ken dan een plaats in Nederland.
Ja o.a. maar ook hoe ondernemend je bent(ga je vaak op pad naar steden, of andere uitjes of ergen een dagje weg), op welke plekken heb je gewoond, heb je een baan gehad waarvoor je veel moest reizen, luister je vaak radio/nieuws en het grootste deel is misschien wel interesse om bovenstaande dingen ook te onthouden.
Ik ken tegenwoordig veel plaatsnamen van de file informatie op de radio (sinds ik thuiswerk luister ik mn hele werkdag radio, daarvoor nooit). Zo weet ik dat et ongeveer elke dag file staat tussen Zonzeel en Oss. Toen ik laatst iemand uit Oss sprak vroeg ik meteen ff wat Zonzeel nou is. Ik geloof een knooppunt, geen plaats iig
Ja dat ook helemaal inderdaad.
Wat een rare namen als je erover nadenkt.
Komt ook een hotel is! Mocht je interesse hebben in een teleurstellend weekendje weg
Volgens mij vond ik het toen heel raar, maar zo ben ik altijd met trends. Blazers vond ik in het begin ook echt raaaaaaaar en nu hou ik er juist van
Wat bedoel je precies met schermtijd? Ik heb een dochter van 1,5 die ik wel gewoon tv en YouTube laat kijken, maar zorg er wel voor dat het niet te lang achter elkaar is enzo. Maar dat is gewoon wanneer we er zin in hebben en de duur is ook altijd random gekozen. Daarom ‘nee’ gestemd.
Wortelbroeken noemden wij ze toen
Ik vind ze nog steeds niet heel mooi, maar ik kan gewoon geen wijdere modellen/mom jeans hebben met mijn brede heupen en bovenbenen. Dan lijkt het alsof mijn hele benen die breedte hebben en lijk ik 10x dikker dan ik ben.
So skinny jeans it is