Heb jij afgelopen nacht een ventilator aangehad? Ik merk dus dat ik dat geluid van de ventilator heel fijn vind dus alleen daarom doe ik hem al aan.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij afgelopen nacht een ventilator aangehad? Ik merk dus dat ik dat geluid van de ventilator heel fijn vind dus alleen daarom doe ik hem al aan.
0 stemmers
Ik heb die jaren aan de buitenkant op mijn raam gehad (het raam ging naar binnen open) en laten zitten toen ik vertrok dat mocht. Is nooit kapot gegaan of zo. Was ideaal!
Haha wij hebben echt zo’n oud bakbeest die mega veel lawaai maakt, maar zowel mijn vriend als ik vinden het heerlijk om daarmee in slaap te vallen. Ik vind het eigenlijk te koud voor een ventilator nu, dus vaak doe ik hem ergens 's nachts uit.
Ik ben dus niet de enige! Je raakt er ook echt aan gewend en als er dan geen ventilator aanstaat vind ik het bijna angstaanjagend stil :’). We hebben er 3 maar de ventilator die het meest lawaai maakt vind ik het fijnst. Al is die op stand drie wel echt KEIHARD. Maar als ik hem nu op 1 zet, zo’n fijn geluid.
Heb jij een ventilator met een timer? Ik was dus zo dom en dacht dat dat ding gebreken had want hij ging elke keer uit. Bleek dus dat ik die op de timer steeds zette.
0 stemmers
zijn alle mensen die met ventilator slapen niet bang dat dat ding 's nachts in brand vliegt?
Bij mij gaat die ventilator na elke 20 minuten uit als je dat zo instelt. Telkens deed ik hem weer aan, hoe in godsnaam kon ik niet ff kijken en zien dat er timers van 20 min opstaan. Smh. Na 12 uur dat ie automatisch uitgaat lijkt me juist wel weer handig!
Haha ja ik ben dus toen elke 20 min uit bed gegaan en dat ding aangezet. Zegt mijn vriend de volgende dag, daar zit een timer op sukkel. De timer kan je trouwens wel gewoon helemaal uitschakelen dus dat doe ik nu.
Soms (te vaak) controleer ik dit zelfs meerdere keren per dag
Maar please iedereen, check het af en toe als je onder de douche staat ofzo en geen paniek de week voor je ongesteld wordt zijn ze altijd dikker en pijnlijker. Oke groetjes
Voor degenen die een ventilator zonder timer hebben maar dat wel handig zouden vinden: een tijdschakelaartje werkt ook!
Ik stelde 'm zo in dat 'ie een uur blies als ik naar bed ging om in slaap te vallen, en dan 's ochtends rond 7 uur ofzo weer aan ging. Ideaal!
Welke van de volgende ongenode gasten hebben jullie wel eens op bezoek gehad in huis?
0 stemmers
En deel vooral je leuke ervaringen, ben benieuwd!
Anders: eekhoorntje!
M’n moeder slaakte ineens een gil vanuit de keuken, arme beestje helemaal in paniek haha
Een steenmarter. Volgens mij gaan die doorgaans niet in flats of rijtjeshuizen zitten maar meer bij huizen met veel vrijstaande balken? Mijn god wat kunnen die beesten een geluid maken, ze slepen ook van alles en nog wat mee tussen de balken van het huis.je hoort ze slepen. Zo goor. Ik hoorde ze altijd 's nachts lopen in m’n slaapkamer. Brr.
Ja tuurlijk, marters die had ik ook moeten toevoegen aan het lijstje! Je hoorde ze snachts? Ooooh nachtmerrie, zaten ze dan tussen de muren ofzo? Hoe zijn jullie er uiteindelijk van afgekomen?
en ook een eekhoorn ja natuurlijk @Wijntje, er lopen hier zat eekhoorntjes rond het huis, maar gelukkig nog nooit binnen gekomen. Is hij gewoon weer naar buiten gerend?
Ja hij is uiteindelijk uit zichzelf weggerend!
De kat van de buren! Vreselijk! Beestje is hartstikke lief, en zwart.
En we hadden de deuren ‘s ochtends vroeg open staan om te luchten, en kennelijk is ie toen naar binnen geslopen. En in de kledingkast gaan zitten, en lekker gaan liggen tukken. Op mijn zwarte sportkleding.
Ik was toen zwanger, ri 30wkn denk ik? Dus deed graaaaag een middag dutje. Toen werd ik wakker en staarde ineens 2 grote felle ogen me aan vanuit die kast! Keihard gillen natuurlijk
Kat schrok - vloog er uit, sprintte naar zolder, uiteindelijk daar weggelokt en naar beneden gelokt en zo de voordeur uit
Neeeee, jezus ik zou me ook werkelijk helemaal kapot schrikken. Hij was zich duidelijk bewust van zijn vachtkleur door een mooi verstopplekje op je zwarte kleding te vinden!
Ja ik dacht geloof ik echt dat ik een hartaanval kreeg haha. Ik schrok me echt helemaal wezenloos :’)
Telkens als de buren nu de kat kwijt zijn (naja telkens, sinds dien 4-5x ofzo), bellen ze aan of wij even boven willen kijken haha. Maar ik denk dat t beestje zo geschrokken is dat ie nooit meer een pootje bij ons naar binnen zet haha
Een vliegend hert (kever van zo’n 9 cm groot). Ik hoorde hem ook lopen, zo groot was 'ie. Ondanks dat ik er bang voor was heb ik hem netjes buiten de deur gezet.