Stel je persoonlijke vraag #19

Ik heb de vervelende gewoonte om tijdens het auto rijden met inhalen op de snelweg, opzij te kijken naar degene die ik inhaal/mij inhaalt.

Fucking ongemakkelijk want er kijken heel veel mensen ook terug. Dus mijn vraag, doen jullie dit ook?

• Ja ik kijk ook altijd
  • Nee doe ik nooit

0 stemmers

Ik heb dit zo compleet anders geĂŻnterpreteerd :joy::joy::joy::joy:

Aangezien 50% “weet ik niet/ik snap de vraag niet” heeft geantwoord heb ik gewoon een vage vraag gesteld. Ik dacht dat het best duidelijk was haha, maar blijkbaar dus niet.

Hoe had jij het dan geĂŻnterpreteerd?

Ja als een soort raadsel en ik dacht dus: HA IEDEREEN DIE ‘M SNAPT ZEGT JA!

Want iedereen heeft wortels: bij je kiezen en tanden en haarwortels en en en 

Nouja, totaal anders dus :joy:

2 likes

Ik dacht aan de wortels en skinny jeans van een stukje hierboven. :upside_down_face:

4 likes

Ik dacht van huh moet ik ergens in mijn lichaam wortels voelen? Dacht dan wel figuurlijk maar snapte het alsnog niet. Zoiets als een chakra of intuïtie ofzo :’)
Je had beter kunnen vragen of je je op een bepaalde plek echt thuis/verbonden voelt.

4 likes

Lol haha al die interpretaties, ik had niet door dat het zo vaag was :joy:
Ik had er gisteren ook een gesprek over met een vriendin en wij zaten helemaal op één lijn, maar ik denk dat we op onze eigen planeet zaten of zo.

oh dit was niet per se als antwoord op alleen @Fishing bedoeld

1 like

Als ze heel vervelend/langzaam rijden wel, dan kijk ik met een judgy blik. Anders meestal niet volgens mij

6 likes

Hoeveel procent zweefteef ben jij?

• 0%
  • 10%
  • 20%
  • 30%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 70%
  • 80%
  • 90%
  • :100: %

0 stemmers

Ja maar meer om te kijken welke ouwe graftak nou weer 60 rijdt op de snelweg

29 likes

Grappig dat iedereen weet dat de Vietnamesen in Berlijn zo goed zijn! Komt door de DDR-tijd, toen was er een soort communistisch verbond tussen Rusland en Vietnam waardoor veel Vietnamezen hierheen kwamen. En culinair gezien voor ons ‘gelukkig maar’ :slight_smile:

16 likes

Ga je liever met vrienden ergens uiteten/borrelen, of gewoon thuis (of bij vrienden dan) wat eten/borrelen?

• Uiteten
  • Thuis/bij vrienden

0 stemmers

Heb jij gister iets gekocht met Glamour Day?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Eet je wel eens pistachenoten?

• Ja, die je nog moet ‘pellen’
  • Ja, die al ‘gepeld’ zijn
  • Nee

0 stemmers

Heb jij Gilmore Girls gekeken?

• Nee nooit
  • Ja, vroeger
  • Ja, onlangs gekeken
  • Ja, nu nog mee bezig

0 stemmers

Hoewel ik wel weer moeilijk wil doen, want ik vind uit eten leuker in een restaurant/cafe, maar borrelen met hapjes en biertje thuis weer gezelliger.

5 likes

Ik vind het wel leuk aan uit eten dat het eten voor je bereid en gebracht wordt en niemand er moeite voor hoeft te doen van tevoren, maar aan bij elkaar thuis eten vind ik het weer heel leuk dat je uitgebreid kan tafelen en daarna op de bank met je benen omhoog verder wijn drinkt en kletst :blush:

5 likes

Verder wijn drinken is het enige dat ik thuis beter vind. Ik vind dat je altijd zo’n laf glas krijgt in een restaurant, vaker dan niet is m’n glas dan net tijdens een gerecht leeg.

9 likes

Daarom altijd flessen wijn bestellen

2 likes

Heb jij de verwarming al aan/aan gehad (zeg maar sinds de zomer)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het zo koud nu maar vind het eigenlijk nog veeel te vroeg. Pak nog maar een dikkere trui en sloffen

Als het koud is is het koud toch. De temperatuur trekt zich echt niks aan van de kalender, dus ik vind dat altijd zo’n gek argument.

2 likes

Haha ja ik heb ook 5 minuten na het maken van deze poll de verwarming aangezet. Dacht waarom ga ik nou eigenlijk hier in de kou zitten??

2 likes

Maar je kunt toch ook eerst iets warmers aantrekken en/of dekentje pakken?

1 like