Stel je persoonlijke vraag #19

Haha ik leef in mijn fluwelen falred legging, want dat ding zit gewoon als een pyjama zo lekker.

En ik krijg ook met geen enkel ander kledingstuk zoveel complimenten, maar ik ben ook 1,80 plus, dus het staat me dan ook echt goed. :sunglasses:

3 likes

ik heb hem ff aangedaan. Daar op hoge punt zit dus mn teen. Veel te lang. Ik houd ook niet van kleding met dierenprint (dit is niet echt dierenprint) maar dus wel een ekte miskoop.

6 likes

Haha same here. Mijn dikke akka veel grip komt er ook goed in uit :sunglasses:

6 likes

Ik weet niet eens wat daar onder valt, enlighten me

Ik moet zeggen dat ik mijn bips er ook goed in vind uitkomen. Beter dan in spijkerbroeken. Maar heb geen dikke akka maar toch. In een spijkerbroek wordt alles plat gedrukt. En jij hebt sowieso toch een hele goede kont ofniet?

1 like

Eerlijk is eerlijk, die flared leggings staan mij ook voor geen meter, maar ik heb er wel 2. Ik probeer er iets langs overheen te dragen, zodat mn platte ass niet teveel opvalt. En anders denk ik altijd ik zie het zelf toch niet

Ik moet zeggen vergeleken met veel andere Aziatische cuisine staat deze niet bovenaan. Vooral vergeleken met het aanbod in Nederlandse restaurants aka matige versie.

2 likes

Ik heb behalve een keer zelfgemaakte ‘pho’ (hoe Vietnamees dat was vraag ik me af) nog nooit Vietnamees gegeten denk ik. Wat is een aanrader? Dan ga ik een keer kijken waar ik dat kan krijgen.

Ik heb absoluut geen platte kont. Daar kreeg ik gek genoeg als kind al opmerkingen over. Maar ik heb geen echt dikke whoowww kont. Ik moet nu ff denken aan dit mega belachelijke nummer:

2 likes

Haha ja klopt, ik heb zeker niks te klagen

2 likes

In Rotterdam heb je een broodjeszaak Boguette - met heerlijke Vietnamese baguettes en natuurlijk vrij standaard de loempia’s. Blijven heerlijk maar goed meer snack- achtig

6 likes

Oh ja pho ken ik wel van naam en springrolls ook! Dankjewel voor je uitgebreide uitleg, ik ga het toch maar eens proberen snel

1 like

Bedankt voor de tips, ook @Scorpiovibes! Heb er nu al zin in :smile:

2 likes

En @Luzarl ja Boguette is echt :ok_hand:t3: neem de Banh Mi Lemongrass Tofu en dan met koriander en een beetje chilipeper. Zo ontzettend lekker ohhh :smiling_face_with_three_hearts: het aanbod Vietnamees eten in Nederland is inderdaad niet heel veel soeps maar deze komt heel aardig in de buurt van the real deal.

2 likes

Ja! Wel met een tolk erbij uiteraard

1 like

Ik wilde vragen wat een fupa is, maar heb het maar gegoogeld haha.

Voor wie t ook niet wist: fat upper pussy/pubic area

10 likes

Ik moest ook gelijk denken aan Berlijn! Daar zaten zoveel Vietnamese restaurants! Zo lekker.

4 likes

Ik had een plastic tas nodig en mn moeder kwam met deze aanzetten.

Nostalgie?

• Jaa
  • Nee, ken ik niet

0 stemmers

ik vond mezelf veel te dik voor die strakke broekjes, maar een vriendin vond me zo’n jeans legging van de pieces heel goed staan dus toen kocht ik er een.

1 like

Om Koreaans eten echt te beoordelen moet je het misschien in Korea zelf eten? En er gaan net zoveel kruiden in als in de Japanse keuken hoor :stuck_out_tongue:

8 likes