Stel je persoonlijke vraag #19

Waar is Delft!!!

2 likes

Ik had zo’n soort (whyyyy)

8 likes

weet nog dat ik mensen in skinny’s op een wortel vond lijken met die smalle pijpen :sweat_smile: vond het er echt maar apart uitzien, en nu draag ik al meer dan 10 jaar zelf skinny jeans en zie ik dat helemaal niet meer

edit: okee spuit elf, zie dat meer mensen de wortelassociatie hadden

1 like

En slim jeans misschien? Lopen wel smaller toe maar niet zo loeistrak. Vind die vaak classier dan skinny’s

4 likes

Don’t disrespect en forget onze klapperende draaideuren :rage:

Ik vind eigenlijk Japans, Koreaans en Vietnamees even lekker! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Hoe durf je me hier tussen te laten kiezen. Geef me gewoon alles.

20 likes

Welke Aziatische keukens, zoals verkrijgbaar in Nederland en België, vind je het lekkerste?

• Indisch/Indonesisch
  • Indiaas
  • Thais
  • Chinees
  • Japans
  • Koreaans
  • Vietnamees
  • Geen

0 stemmers

Ik dacht precies hetzelfde, heb m zelf maar even aangemaakt :smile:

1 like

Moet ik volgende week mijn zomerkleding opruimen?

• Ja
  • Nee
  • Meid, waarom heb je dat nog niet eerder gedaan?

0 stemmers

Okay ga morgen verhuizen dus was 2 vliegen in 1 klap paar weken geleden.
Met de “Indian summer” heb ik onlangs een en ander weer teruggehaald

2 likes

Ik ging het vandaag doen maar heb het verzet naar morgen.

2 likes

Ik heb zo weinig dat dat toch niet uitmaakt

4 likes

Ik draag precies hetzelfde in de zomer maar dan met een vest erop. En wat wollen truien maar die liggen gewoon altijd in de kast, ook in de zomer

5 likes

Ik vind flared dus echt heel leuk en ik lijk er ook veel langer in dan in zo’n skinny. Maar volgens mij vinden veel op dit forum flared lelijk? Maar gewoon een rechte broek staat mij dan weer helemaal niet. En helaas een pantalon ook niet.

Ik vind alleen flared leggings lelijk, waar nu half Nederland in loopt.

Vooral omdat half Nederland paracetamol billen heeft en dat wordt dan nog erger benadrukt. Vind dat je dat alleen moet dragen als er echt iets jiggelt.

29 likes

Ik heb deze maand schoenen, een broek en een jurk gekocht, dus zit nu hoog in mn uitgaven voor kleding. Gister ook nog hm besteld, maar ga ervan uit dat dat terug gaat.
De nuggets zowel de spicy als vega op, mogen van mij beide in t vaste assortiment :+1:

1 like

Billen zo plat mami kan op je surfen. Surfffff :surfing_man:‍♂

17 likes

Nou ik vind plat in een flared ook niet heel mooi.

1 like

Ik heb 1 zo’n legging aangeschaft. En het is zo ontzettend veel te lang het gaat nergens meer over. Alleen mensen van 180/185+ kunnen er misschien in. Charmant is het niet idd. Mn vriend zei ‘you look like a person who doesn’t care about life’. Wtf. Dus een soort van trailer trash .Heb nu wel een flared pantalon achtig iets en love it. Ik wil vooral me niet meer in van die broeken wurmen waarin je je helemaal in moet worstelen.

7 likes