Hoeveel procent zweefteef ben jij?
- 0%
- 10%
- 20%
- 30%
- 40%
- 50%
- 60%
- 70%
- 80%
- 90%
-
%
0 stemmers
Hoeveel procent zweefteef ben jij?
0 stemmers
Ja maar meer om te kijken welke ouwe graftak nou weer 60 rijdt op de snelweg
Grappig dat iedereen weet dat de Vietnamesen in Berlijn zo goed zijn! Komt door de DDR-tijd, toen was er een soort communistisch verbond tussen Rusland en Vietnam waardoor veel Vietnamezen hierheen kwamen. En culinair gezien voor ons âgelukkig maarâ
Ga je liever met vrienden ergens uiteten/borrelen, of gewoon thuis (of bij vrienden dan) wat eten/borrelen?
0 stemmers
Heb jij gister iets gekocht met Glamour Day?
0 stemmers
Eet je wel eens pistachenoten?
0 stemmers
Heb jij Gilmore Girls gekeken?
0 stemmers
Hoewel ik wel weer moeilijk wil doen, want ik vind uit eten leuker in een restaurant/cafe, maar borrelen met hapjes en biertje thuis weer gezelliger.
Ik vind het wel leuk aan uit eten dat het eten voor je bereid en gebracht wordt en niemand er moeite voor hoeft te doen van tevoren, maar aan bij elkaar thuis eten vind ik het weer heel leuk dat je uitgebreid kan tafelen en daarna op de bank met je benen omhoog verder wijn drinkt en kletst
Verder wijn drinken is het enige dat ik thuis beter vind. Ik vind dat je altijd zoân laf glas krijgt in een restaurant, vaker dan niet is mân glas dan net tijdens een gerecht leeg.
Daarom altijd flessen wijn bestellen
Heb jij de verwarming al aan/aan gehad (zeg maar sinds de zomer)?
0 stemmers
Ik heb het zo koud nu maar vind het eigenlijk nog veeel te vroeg. Pak nog maar een dikkere trui en sloffenâŠ
Als het koud is is het koud toch. De temperatuur trekt zich echt niks aan van de kalender, dus ik vind dat altijd zoân gek argument.
Haha ja ik heb ook 5 minuten na het maken van deze poll de verwarming aangezet. Dacht waarom ga ik nou eigenlijk hier in de kou zitten??
Maar je kunt toch ook eerst iets warmers aantrekken en/of dekentje pakken?
Ja had ik al gedaan! Ik twijfelde over de tweede trui en het derde paar sokken
Haha, las net dit:
Sorry als dit dubbel is, ik heb niet alles gelezen.
Op hoeveel graden zet je de verwarming meestal overdag?
0 stemmers
Op hoeveel graden zet jij hem snachts?
0 stemmers
Denk je vaak na over je de impact op het milieu als je de verwarming aanzet of hoger zet?
0 stemmers
Wat voor soort verwarming heb je?
0 stemmers
Heb jij weleens âswinters zonder verwarming gezeten? (Kapot, niet door eigen keus.)
0 stemmers
Ben jij eerder iemand die
0 stemmers
De horror
Ik kreeg dit laatst nog eens in een eetcafé. Bijna tegen de muur gegooid.
Kerstcadeautjes (voor kerst 2020)
0 stemmers
Sorry voel me dom maar moest even googlen en toen voelde ik me nog dommer. Trouwens echt kut dat je geen verwarming had, wat deed je dan? In berenvellen leven?
Weet jij zonder te googlen zeker weten wat het grootste land ter wereld is?
0 stemmers
Oh heb nee gestemd maar ik had het toch goed toen ik ging Googlen.