Stel je persoonlijke vraag #19

Hahha ja van mij ook. Ken gelukkig ook geen mensen die dat doen haha, soort zoekt soort blijkbaar.

5 likes

Hahah ja snap dat niet iedereen het ideaal vindt. Maar ik ben een notoire laatkomer en bij deze vrienden is dat dus geen probleem

4 likes

Ja echt hoor. Waarom spreek je dan Ć¼berhaupt een tijd af.

5 likes

Dat zou ik best creepy vinden :sweat_smile:
Maar misschien ligt dat aan mij

1 like

Helaas is de mijne gestopt maar die kende ik al bijna 12 jaar. Ik ben 3x verhuisd in dezelfde wijk en toch bleef hij mijn bezorger met korte tussenpozen. Die wist ook mn naam en de naam van mn man en later wist hij ook dat ik een vriendin in de straat heb waar hij dan mn pakketje af kon geven. Altijd even een praatje maken over de kinderen enzo, en hij zei ook altijd: wil jij een pakketje aannemen van joke, van 25b. Hij kende iedereen. Ohja en als ik hem tegenkwam in een andere wijk zei hij gelijk: ik kom zo bij jou Croky! Ik heb een pakketje voor je!

16 likes

Ik ben er dan 19:45 zodat ik op tijd ben , maar dan bel ik pas 20 aan want wil niet te vroeg zijn en de persoon mischien lastigvallen.

14 likes

Ja want vorig jaar tijdens de hitte gaf ik hem flesjes water, toen werden er ook bijna dagelijks pakketjes bezorgd hier dus zag hem heel vaak. Nu komt hij veel minder vaak, maar hij blijft super aardig en zwaait altijd als ik hem zie rijden.

Kreeg laatst een mail van PostNL om de bezorger te beoordelen en heb hem een 10 gegeven, is echt zoā€™n lieve man.

18 likes

En mensen zoals jij zijn ook lief :+1: dit soort dingen maken de maatschappij echt mooier :heart:

2 likes

Ik praat wel vaak tegen mezelf, maar enkel als ik alleen ben! Dus in de supermarkt oid niet maar thuis vaak

2 likes

Ik praat altijd tegen mā€™n hond als ik alleen ben.

9 likes

Mijn oude pakketbezorger herkent me nog steeds, maar hij was ook altijd heel lief. De huidige bezorger loopt al weg als je je hand uitsteekt om het pakketje aan te nemen.

2 likes

Ik ook! Als ik geen hond had zou ik misschien tegen mezelf gaan praten, maar ik gebruik mā€™n stembanden genoeg tegen mijn hond haha. Hoewel, toen ik geen hond had praatte ik ook niet echt tegen mezelf trouwens.

2 likes

Echt te vaak :frowning:
Onbereikbaar, omdat ze te knap/te leuk/te goed/te sportief etc. voor me zijn, omdat ze niet bestaan of omdat ze beroemd zijn.
Zou het alleen geen verliefdheid noemen oid.

3 likes

Ik zing zelfs voor hem terwijl ik het haat om te zingen :sweat_smile:
Arm beest

3 likes

Ja, nu je het zegt! Mijn Italiaanse vriendinnen doen dit ook massaal.

2 likes

Vriendin heeft 4 jaar in Madrid gezeten en daar doen ze dat ook massaal.

2 likes

Nee dat niet, omdat we niet echt afspreken om iets te doen. Als we echt weggaan, naar een terras ofzo, dan houden we wel rekening met tijd. Maar nu was het gewoon thuis chillen en dan maakt het mij niet uit :smile:

2 likes

Gegarandeerd, maar ik heb hem wel eens eten meegegeven toen hij zei dat niet te kunnen betalen tot zā€™n volgende loon. En hij plast hier vaak.

2 likes

Als ik een gesprek heb met iemand, bereid ik die soms onbewust voor door hele gesprekken met mezelf te houden haha :woman_facepalming:t3:

9 likes

HAHA ik las bijNAMEN dus heb geantwoord dat ik 3 bijnamen heb. Maar vind dat eigenlijk best een leuke vraag, dus joh hoeveel bijnamen heb je?

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5+
  • 10+

0 stemmers

1 like