Stel je persoonlijke vraag #19

Ik zou heel graag rond willen maar dat past hier niet :broken_heart: Hopelijk ooit in een volgend huis.

1 like

Heel leuk! Bij zo’n rechte eettafel krijg ik ook zo’n middeleeuws gevoel dat als er geen ruimte meer is wie dan aan ‘het hoofd’ mag zitten.

1 like

Ik heb zo’n hekel aan mijn ronde eettafel, ik kan er echt niet lekker achter werken met m’n laptop. Boeken passen er niet naast. En met visite vind ik het ook erg krap. Zit je met elkaars ellebogen tegen elkaar aan te eten.

6 likes

Ik ben altijd zo bang voor glaze tafels. Ik weet dat ze sterk zijn maar het idee dat ik er iets op zet en hij kapot gaat blijft altijd in mijn hoofd.

1 like

Waarrrrrr is die vaas van :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Van de Kwantum!

Nee, ik zou willen dat ik het kon, maar ik ben zo ongeduldig en daarom is het maar beter dat ik er geen behoefte aan heb :stuck_out_tongue:

Lijkt me oprecht heel erg leuk! Zie zoveel leuke dingen op insta en tiktok. Maar weet niet zo goed waar te beginnen

Misschien leuk projectje voor in de herfst / winter! Even kijken hoe te beginnen, vind die sleutelhangers met die droogbloemen enzo zĂł tof. Leuke cadeautjes ook.

Het ging meer om het stukje “ik ben wit, zij is aziatisch dus we kunnen onmogelijk huisgenoten zijn”. Ik kan heel veel situaties bedenken waardoor het wel kan: jullie kunnen vriendinnen zijn, een stel, zij kan je (half/stief/adoptie)zus zijn.

4 likes

Wat bedoel je met boeken passen er niet naast? Een kast ofzo?
Wel goede dingen zeg je die ik meeneem in mijn zoektocht.

1 like

Haha ja zoiets heb ik ook, driehoekig met afgeronde randen ofzo?

Dit is precies waarom ik liever een rechthoekige heb, terwijl ik een ronde er wel mooi vin zien. Alleen zo leek het me zo onpraktisch (en blijkbaar is het ook zo als ik hoor wat je aan jouw tafel haat haha)

1 like

Ik zou wel willen dat ze symmetrisch zijn qua grootte, eentje is iets kleiner/andere vorm en daardoor zitten tepels ook iets anders. Maar ja heeft ook wel weer wat he :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ooh op die fiets. Ja had natuurlijk gekund. Was iets te kort door de bocht van me.
In deze situatie had het alleen niet meer gezegd kunnen worden. Voor dit restaurant moesten we al van tevoren onze gegevens via internet sturen en daar stond alles al op.

1 like

Mijn lievelings stamppot is echt andijvie :heart_eyes: die andere stamppoten maak ik ook eigenlijk nooit. Maar ik wil dat dus volgende week met m’n bff maken en m’n vriend vindt dat dus heel lekker. Hij kende het niet maar hij noemt het “the potato stuff”. Ik vind echt dat er nootmuskaat door de puree moet, verder doen we alles hetzelfde, maar hij vindt mosterd?! Huh?! Dus ik heb gezegd ehh we doen wel 50/50 dan. Maar ik dacht dat ik zo onderhand wel ongeveer alles wist van zijn eetgewoonten. Ik zei dat mosterd echt niet door een stamppot andijvie moet? Heb ik onder een steen gelegen ofzo. Anyway, mijn vraag, gebruiken jullie mosterd of nootmuskaat door jullie stamppot andijvie?

• Ik maak nooit stamppot andijvie
  • Ja allebei
  • Alleen nootmuskaat
  • Alleen mosterd
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Ik eet nooit andijvie, maar door boerenkool doe ik altijd wel veel mosterd. Lekker pittig

5 likes

Niks, alleen spekjes :woman_shrugging:t2:

Mijn oma deed er vroeger ook een prei doorheen.

Maar zit er dan wel genoeg smaak aan? Ik maak gewoon eerst de puree en flikker daar veel nootmuskaat doorheen en dan dus gewoon de spekjes en verse andijvie, het liefst van een groenteboer. Heerlijk. Maar met mosterd kan ik me dat niet voorstellen. Nu heb ik het gevoel dat we elkaar gaan uitdagen welke variant m’n vriend dan lekkerder vind. Ja heel kinderachtig haha. @Zemraluani ik maak dan weer nooit boerenkool maar ik kan me daarbij mosterd beter voorstellen dan bij andijviestamppot.

1 like

Spekjes en (hardgekookt) ei erdoor! Dus nee, geen nootmuskaat en ook zeker geen mosterd

1 like