Stel je persoonlijke vraag #19

Sowieso altijd nootmuskaat, maar soms ook mosterd erbij. Ligt eraan waar ik zin in heb

1 like

Voor mij wel genoeg smaak, ook door de stamppotjus (zakkie van Maggi). Ik zou zelf dan eerder nootmuskaat doen, dat vind ik altijd wel lekker door m’n sperzieboontjes. Mosterd lijkt me echt niet lekker er doorheen

1 like

Maar kan hij dan niet over zijn eten nog een kwak mosterd gooien?
Dat doe ik wel bij boerenkool, maar er doorheen?!

3 likes

Ja doe ik ook. Ik smeer het lekker uit over m’n prakkie.

1 like

Dit wordt op tafel gezet, welke eet je als eerste (op)?
bittergarnituur

• Kipnugget
  • Frikandel
  • Bamihap
  • Bitterbal
  • Ik eet dit allemaal niet

0 stemmers

Ik heb het idee dat de biba’s altijd als eerste op zijn (dan staat iedereen altijd zo te happen want te heet) en dan blijven altijd van die kip dingen over die nooit op gaan haha vooral als het geen nuggets zijn maar zo’n mini kipcorn

1 like

Hahahaha biba! Ik zocht jou laatst toen ik het woord quarra gebruikte, voelde me net jou

3 likes

Ik heb juist altijd het idee dat de bamihapjes blijven liggen haha dus ben benieuwd met mijn poll welke als meest en minst favoriet naar voren komt.

5 likes

Bamihap :nauseated_face:

1 like

Oja die ook! Die was ik vergeten. Die zit er vgm soms gewoon niet meer bij (denk ik, hoop ik?), waarschijnlijk omdat niemand die wil haha
Dat is ook geen bami meer maar een of andere prut geworden vaak bah

1 like

Ja je hebt eigenlijk ook best veel combi’s qua bittergarnituur kwam ik achter maar heb voor mijn poll maar even de meest bekende (en simpele) gedaan.

Ja inderdaad doe dat dan, maar volgens hem moet het al door de puree worden geroerd. Gatver? Dan krijg je toch 1 bittere puree? Dus wij willen nou allebei onze eigen variant maken. Aangezien hij toch zo alleen 1 pan opvreet van stamppot komt dat wel goed. IK WIN. :ghost:

1 like

Amy is de irritante toch? Want that’s me

1 like

Ik heb juist het idee dat kip hier altijd het meest populair is. Ik ga altijd voor de bami, bitterbal als laatst.

Ik heb ook alleen de film gezien! Maar ja idd, zij stuurde een mal van dr voet(?) op naar die goos haha. Zou ik ook kunnen doen

1 like

Maar dan zijn de bitterballen al op, omdat veel die als eerste nemen. Daarom laat ik de bamihap wachten. Vind ik heel lekker, maar blijft altijd liggen. Win-win.

6 likes

Bamihap want die is als enige vega :grimacing:
Als ik nog vlees zou eten zou ik bitterbal kiezen

5 likes

Tijdens uiteten, even er vanuit gegaan dat er een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht is. Wat kies je dan vaker? Een voorgerecht of een nagerecht?

• Een voorgerecht
  • Een nagerecht
  • Allebei niet, n.v.t./ ik ga nooit uiteten etc.

0 stemmers

Alle drie, go big or go home

28 likes

Nagerecht is echt waarbij ik m’n knoop open moet doen. Zo machtig vaak. :flushed:

4 likes