Biecht: ik koop nu soms van die hele overpriced voorgesneden appelpartjes van de AH in de hoop dat ik het dan wel eet. Schaam me ook altijd een beetje als ik die in m’n mandje doe
Maar die zijn ook veel lekkerder
Ik denk dat het hier bij de meesten wel meevalt. Ik ben echt een fruit- en groentenverslaafde dus ik was ook wel verbaasd over de uitslag, als ik een paar dagen niets van dat eet krijg ik ook meteen aften dus ik dacht dat dat normaal was. Niet dus, als mensen maar eens per week met fruit kunnen overleven. Verder ben ik echt niet gezond bezig, ik sta juist heel chill in het leven. Maar ik eet blijkbaar wel heel erg bovengemiddeld veel groenten en fruit, wat ik niet had verwacht.
Dus ik denk dat je niet het een aan het ander hoeft te koppelen.
Ik vind een banaan overigens ontzettend praktisch. Het eet makkelijk weg, smaakt ok, vult goed en voelt gezond. En de binnenkant is makkelijk af te lezen aan de buitenkant. Als ik ooit de 100 passeer, ga ik m’n ‘banaan-voor-het-slapen-gaan’ als holy grail bestempelen (met een knipoog uiteraard).
Ik haat het dat als je een banaan eet en je laat 28 uur later een boer, je precies die banaan weer terugruikt.
Omg ik doe dit ook, schaam me kapot en vind het ook te belachelijk duur eigenlijk (mja het werkt wel want ik eet het dan tenminste)
Ik haat bananen juist. Ik vind ze maar op 1 moment echt lekker als het gaat om rijpheid. Als je ze 1 dag te lang laat liggen vind ik de structuur helemaal niks meer.
Ja precies om wat je hier schrijft vind ik het zo kut dat ik banaan niet lekker vind. Ze zijn ZO makkelijk om te eten. Ik eet nu alleen elke dag een appel, omdat ik veel andere dingen onhandig vind met schillen enz. Wat iemand eerder ook al postte.
Verder eet ik variabel nog wel wat fruit, blauwe bessen of mango in de kwark, aardbeien, ananas, kiwi. Net waar ik zin in hsb en vaak ook wat in de aanbieding is
Bananenbrood!!
Door al dit gepraat over fruit mis ik de altijd gevulde fruitmand op kantoor zo erg
Ik ben nooit ziek als je dat bedoelt. En eet ook niet overdreven veel groenten. Ik denk dat fruit wordt overschat, vezels zijn natuurlijk prima, maar zoveel suiker dat het net zoiets is als snoep.
Ik eet bananen ook alleen omdat het zo praktisch is, lekker vind ik ze niet, er is zoveel lekkerder fruit. Maar ja geen zin om een grapefruit te ontvellen soms haha
Ik heb het idee dat ik alleen maar honger krijg van appels
Dat schijnt ook zo te zijn door het suiker dat in appels zit
Eet je zo een grapefruit op? Ik vind die dingen zo bitter. Probeer het steeds weer maar ben er. Oh niet achter hoe ik er voor zorg dat ik dat ik dat lust.
Verder vind ik zomerfruit beetje overrated. Behalve kersen.
Er suiker over strooien Rode vind ik wel zoeter dan de gele/witte
Anders: Eet nooit appels.
fruit gaat er doorheen met kilo’s.
herken de issues met het eten ervan en plakhanden ook niet.
koekjes enzo kruimelen, van chips en chocola krijg je vieze handen, yoghurt moet je koud houden dat vind ik allemaal maar gedoe
Als ik m dus ontvel is het veel minder bitter heb ik het idee! Ik denk dus dat de velletjes bitterder zijn, maar ik weet niet zeker of dat ook wel echt zo is.
Dat doe ik of door hem uit te lepelen, maar dat spettert heel erg of door hem op deze manier te snijden
Meestal ben ik heel lui en eet hem pas een maand later omdat ik dit veel werk vindt. Gelukkig blijven ze vaak lang goed