Stel je persoonlijke vraag #19

Binnenkort organiseer ik een feestje waarbij 2 stellen komen, op gepaste afstand uiteraard.
Ik wil ze wel lekkers voor zetten maar vraag me af hoe ik dat het beste kan doen in de huidige situatie. Ik wil geen gegraai in een gezamenlijke chipsschaal, bijvoorbeeld. Wat zouden jullie fijner vinden?

• Schaaltjes met kaas / worst met prikker er in
  • Per stuk verpakte snacks (Celebrations, Tiny Tony’s, chipszakjes)
  • Beiden
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

De kaas en worst zou ik gesneden kopen zodat er alleen nog een prikker in moet, zo hoef ik ze niet aan te raken. En de kaas en worst zou ik niet op 1 schaal aanbieden maar op meerdere. Wellicht hebben jullie nog betere ideeën, ik hoor het graag!

Ik zou voor beide stellen een eigen borrelplankje maken

14 likes

En dan met bijvoorbeeld kaasjes en toastjes die ze zelf nog smeren / snijden?
Of reeds gesneden hapjes?

Ik wil sowieso per stel een eigen plankje of schaal zodat er niets doorgegeven hoeft te worden, en dat ze niet in elkaars ruimte zitten als mensen tegelijk iets willen pakken van 1 schaal of zo.

Ja ik zou dan iets doen van kaas, olijven, ham/worst, peppadews, nootjes, wat chips en misschien wat smeersels voor op een toastje idd.

1 like

Oké dat is ook een goed idee, dank!

Ja dat doe ik ook wel eens en maak ook vaak bananenbrood. Dat vind ik allebei wel lekker

1 like

Heb jij een Nintendo switch? En bevalt deze?

• Ik heb de Nintendo Switch en die is heel leuk
  • De Nintendo Switch maar valt me tegen.
  • Ik heb de Nintendo Switch Light en deze is heel leuk
  • Nintendo Switch Ligt, maar valt tegen
  • Ik heb geen Nintendo Switch
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb ook de afweging gemaakt tussen de light en de gewone en uiteindelijk voor de gewone gegaan omdat ik bijvoorbeeld Mario Kart wel op een groter scherm met vrienden wil kunnen spelen. Ben er zelf heel blij mee, speel bijna dagelijks wel.

1 like

Light vond ik zonde omdat je dan niet met z’n tweeĂ«n op de tv kan spelen.

1 like

Ik heb geen 1 maar wil misschien nog wel 1.

1 like

Het enige waar ik echt KEIHARD van baal is dat ze nog geen virtual console ervoor hebben. Vraag me af of dat nog komt. Ik wil oude Zelda’s spelen!

1 like

Je kunt ook sowieso aan je gasten vragen of ze hun handen goed wassen voor het eten, dan is hetzelfde eten aanraken al iets minder erg.

1 like

Stel dat je je huidige baan verliest en de enige mogelijke opties voor een baan (na evt omscholing) zijn politieagent, verpleegkundige of leerkracht op een basisschool. Wat zou je kiezen?

• Politieagent
  • Verpleegkundige
  • Leerkracht op een basisschool
  • Voor eeuwig in de bijstand

0 stemmers

Dit zijn gewoon drie horrorscenario’s

16 likes

Dat doe ik sowieso, anders vind ik het te link inderdaad. Je raakt toch ook deurklinken, stoelen, etc aan.

Nou maak daar maar vier horrorscenarios van haha

1 like

Ik weet niet hoe duur het is, maar ik neem aan dat het alsnog goedkoper is dan een rol koekjes of een ander soort snack. Ik vind het altijd jammer dat er een taboe heerst op kiezen voor gemak wanneer het gaat om verantwoorde keuzes, beter af en toe voorgesneden appelpartjes in een plastic bakje dan elke dag alleen maar chips en taartjes, toch?

1 like

Ja heb je eigenlijk gelijk in. Zeker nu er plannen op tafel liggen om verder op de bijstand te korten, brrrr

Ik dacht dat je zei dat je een meloen in stukken ging scheuren. Wow, dat zou pas echt superieur zijn.

3 likes

Ik had op ‘minder dan een paar keer per maand’ gestemd, na al die berichten hier heb ik maar weer eens druiven gekocht :sweat_smile: Nu zorgen dat ik ze niet te lang laat liggen

Ik ben gewoon niet dol op fruit, dus ik denk er ook niet over na om te kopen? Geschilde appel in stukjes gaat er wel prima in, maar de tijden dat m’n moeder dat dagelijks voor me sneed is helaas al zo’n twee decennia geleden haha

3 likes