Ik heb ook de afweging gemaakt tussen de light en de gewone en uiteindelijk voor de gewone gegaan omdat ik bijvoorbeeld Mario Kart wel op een groter scherm met vrienden wil kunnen spelen. Ben er zelf heel blij mee, speel bijna dagelijks wel.
Light vond ik zonde omdat je dan niet met zân tweeĂ«n op de tv kan spelen.
Ik heb geen 1 maar wil misschien nog wel 1.
Het enige waar ik echt KEIHARD van baal is dat ze nog geen virtual console ervoor hebben. Vraag me af of dat nog komt. Ik wil oude Zeldaâs spelen!
Stel dat je je huidige baan verliest en de enige mogelijke opties voor een baan (na evt omscholing) zijn politieagent, verpleegkundige of leerkracht op een basisschool. Wat zou je kiezen?
- Politieagent
- Verpleegkundige
- Leerkracht op een basisschool
- Voor eeuwig in de bijstand
0 stemmers
Dit zijn gewoon drie horrorscenarioâs
Dat doe ik sowieso, anders vind ik het te link inderdaad. Je raakt toch ook deurklinken, stoelen, etc aan.
Nou maak daar maar vier horrorscenarios van haha
Ik weet niet hoe duur het is, maar ik neem aan dat het alsnog goedkoper is dan een rol koekjes of een ander soort snack. Ik vind het altijd jammer dat er een taboe heerst op kiezen voor gemak wanneer het gaat om verantwoorde keuzes, beter af en toe voorgesneden appelpartjes in een plastic bakje dan elke dag alleen maar chips en taartjes, toch?
Ja heb je eigenlijk gelijk in. Zeker nu er plannen op tafel liggen om verder op de bijstand te korten, brrrr
Ik dacht dat je zei dat je een meloen in stukken ging scheuren. Wow, dat zou pas echt superieur zijn.
Ik had op âminder dan een paar keer per maandâ gestemd, na al die berichten hier heb ik maar weer eens druiven gekocht Nu zorgen dat ik ze niet te lang laat liggenâŠ
Ik ben gewoon niet dol op fruit, dus ik denk er ook niet over na om te kopen? Geschilde appel in stukjes gaat er wel prima in, maar de tijden dat mân moeder dat dagelijks voor me sneed is helaas al zoân twee decennia geleden haha
Haha ja mijn moeder ging iig een paar keer per week met een bak appels op de bank zitten terwijl wij tv keken en dan schilde ze het. Dan klaagden we iig niet. We waren moeilijke eters en ondergewicht dus zo tijdens tv kijken stopten we het nog gedachteloos in de mond. Hoop dat mijn kind net als het kind van mân zus ook een groot fruit liefhebber wordt. Word ook altijd jaloers als ik hun gevulde fruitmand op het aanrecht zie staan.
Ik eet niet elke dag fruit (denk 3/4 keer per week) maar wel meerdere soorten groenten per dag. Deels omdat ik allergisch ben voor allerlei fruit (ananas, appels, peren en steenvruchten zoals perziken, nectarines, pruimen), rood fruit is duur om veel van te eten dus eet ik 2 keer per week ofzo en bananen/mango/ananas vind ik qua milieu ook bedenkelijk om veel van te eten (eet het alsnog wel af en toe hoor). En bijvoorbeeld druiven zie ik dan wel echt als een suikerbom dus niet heel gezond om daar veel van te eten.
In rode paprika zit meer vitamine c dan in een sinaasappel:
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/fruit.aspx Hier staat ook wat fruit allemaal voor voedingsstoffen bevat en dat rijtje komt wel overeen met wat bij de groenten staat.
(NB ik ben me ervan bewust dat voedingscentrum niet heilig is want overheidsinstantie en linkjes met multinationals maar qua vergelijking tussen vitamines bij groenten en fruit lijkt het me wel betrouwbaar?)
Volgens de buzzfeedquiz heather, maar ik zou het liefst maya zijn met christine haar kleding en geld
*met Christine haar manâs geld
Volgens de test Chriselle
Oeh ja ik zag deze in de etalage maar de Zara was helaas dicht.
Dat ziet er echt hemels uit
Dat ziet er idd niet heel lastig uit, ik sla hem op en ga hem zodra we weer eens etentjes mogen hebben met vrienden eens uitproberen, dankjewel!