Ik las van de week dit! Hopelijk gaat dit op meer plekken in NL gebeuren, dan hoeven we iig iets minder lang te wachten dit jaar!
ik zou echt willen dat veeeeel meer nederlanders op die lijst (ook op de lijst van politie . nl bij Gezochte mensen) zouden kijken. maar niet iedereen weet er van, helaas
Yes laat ik nou net in die stad wonen!
Ik heb dronken vast wel eens met bomen geknuffeld of er iig in gehangen haha
Krijg je van opgroeien op het platteland en vriendinnetjes en familie die op een boerderij wonen.
Persoonlijke vraag. Ik was eigenlijk op zoek naar een basic weekendtas. Die ik nu heb zijn echt te groot en ik wil niet allemaal onnodige zooi meeslepen en geen dure weekendtas. Nu vond ik dit, maar ik weet niet of ik het juist prima/leuk vind of helemaal niet. Je hebt ze in 4 kleuren, o.a. deze:
- Ja prima/leuk
- Nee niet doen
- Ik heb een betere optie namelijk:
0 stemmers
Het is niet mijn smaak, maar dat maakt verder niet uit. Maar de stof lijkt alsof 'ie niet waterdicht is en dat vind ik zelf wel belangrijk + volgens mij slijt 'ie dan ook wel snel aan de onderkant, als je hem op de grond neerzet bijv. En 't hengsel ziet er ook niet zo stevig uit
Als je je tas met die lange band draagt zou ik er één kopen waarbij dat deel steviger/breder is. Mijn weekendtas heeft net zo’n smal hengsel en dat snijdt gewoon in je schouder als je 'm een beetje volpropt.
Ik kan de sluitingen niet goed zien en weet niet hoe veel spul je mee wilt nemen maar ik denk niet dat de hengsels lang mee gaan als je hem zwaarder belast.
Ik heb nog een jarenlang oude allstars weekendtas liggen met een brede band. Volgens mij compleet van leer. Maar die vind ik lelijk. Ik kan deze wel bestellen en dan retourneren als het niet wat is. Ik heb er nu 1 van m’n vriend en die is echt zooo lelijk en met sponsors en BAH. Ik wil gewoon een basic leuke waar ik voor een nachtje alles in kan doen. Ik vind rib zelf altijd wel leuk. Maar hij ziet er idd niet stevig uit, daar heb je gelijk in.
& @ellegirltalk goed nieuws voor jullie, want ik hoorde op de radio dat ze oliebollen kramen dit jaar eerder willen toestaan vanwege de gemiste inkomsten van de kermissen
Edit: oh grapje, dit was blijkbaar al gezegd😅
Waarom koop je niet een rugtas? Zeker als je ‘m vol gooit met spullen kan dat behoorlijk zwaar worden en als dat allemaal aan één schouder hangt krijg je snel last denk ik.
Geen idee of dit je stijl is, maar ik zat van de week ook te loeren naar een beetje goedkope handige weekendtas en toen kwam ik deze tegen. Ik ben gek op zwart en lak dus ik vond hem heel leuk, maar tis maar net wat je leuk vindt
Ben jij actief (geweest) op Tumblr?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is op jou van toepassing (wat ‘vroeger’ is voor jou mag je zelf bedenken)?
- Ik ben nooit actief geweest op Tumblr.
- Ik was vroeger niet of nauwelijks actief op Tumblr, en nu een beetje.
- Ik was vroeger niet of nauwelijks actief op Tumblr, en nu veel.
- Ik was vroeger een beetje actief op Tumblr, en nu niet of nauwelijks meer.
- Ik was vroeger een beetje actief op Tumblr, en nu nog steeds een beetje.
- Ik was vroeger een beetje actief op Tumblr, en nu veel.
- Ik was vroeger erg actief op Tumblr, en nu niet of nauwelijks meer.
- Ik was vroeger erg actief op Tumblr, en nu een beetje.
- Ik was vroeger erg actief op Tumblr, en nu nog steeds veel.
0 stemmers
Ik heb daar een tijdlang zoooveel tijd doorgebracht, echt avondenlang terugscrollen tot waar ik gebleven was.
Ugh de tweede was per ongeluk anoniem, ik doe hem toch even opnieuw
Mijn levensdoel was echt zo’n Tumblr meisje worden, plakte overal van die ~aesthetic~ foto’s en communiceerde basically in ‘I’m fine’-plaatjes met dan een zielige viool op een lege straat in de regen hahaha
Mijn favoriete worden helaas/gelukkig alleen in december verkocht maar ach je mag niet te kieskeurig zijn
Herkenbaar hahaha. En ik heb daar fandoms ontdekt, eerst HP en daarna Hunger Games, Glee, en ook nog een beetje One Direction geloof ik?
Ik had best een goeie gebruikersnaam kunnen claimen, was ik ook blij mee haha
(ik had de tweede per ongeluk anoniem gedaan, willen mensen die al gestemd hadden nog een keer doen )
Als jij gepoept hebt in een openbaar toilet, maak je daarna dan de pot schoon? (als er strepen oid te zien zijn).
- Ik poep nooit in een openbaar toilet
- Nee
- Ja dat doe ik
0 stemmers