Als er het hele jaar door oliebollen verkrijgbaar zijn word ik er zelf een
Als ik moet kiezen doe ik dat liever zo dan schooien. Ik heb het idee dat je er dan in elk geval nog voor werkt. De volgers die de persoon waar dit over gaat volgen zijn erg blij met hun cursussen.
Ik zou dus niet oudjes gaan oplichten om rijk te worden.
Dubbelpost, maar even een paar vragen. Ik loop soms achter in topics, maar hou wel van polls beantwoorden/likes uitdelen.
Na hoeveel tijd vind je stemmen op polls nog geoorloofd? (Dingen die tijdsgebonden zijn niet mee tellend)
- Na één dag
- Na drie dagen
- Na een week
- Na een maand
- Stemmen mag altijd
- Anders
0 stemmers
Na hoeveel tijd is likes ontvangen nog leuk?
- Na één dag
- Na drie dagen
- Na een week
- Na een maand
- Likes mogen altijd
- Anders
0 stemmers
Zoals ik het las was het de perfecte omschrijving van Serena Verbon (verspon) en Cynthia Schultz, die in het beutyblogtopic altijd besproken worden en heb ik daar mijn stem op gebaseerd.
Als het echt gaat om kwetsbare mensen een oor aan naaien dan zou ik dat niet doen, maar ik vind beide dames gewoon vrouwen die het zakelijk goed doen (niet mijn manier, maar wel slim) en beide doelgroepen waar ze aan verdienen niet zielig.
Als je niet weet wat erachter zit dan is 30% inderdaad erg veel
Als ik de reacties lees op haar cursussen zijn mensen echt wel enthousiast en ook geholpen om te leren plannen. Of die mensen dat dan (in andermans ogen) nodig hebben of niet, ik denk dat haar doelgroep wel echt mensen zijn die hier wat aan hebben om beter te leren plannen. Ik vind dat absoluut geen oplichting, want vind de meeste ook helemaal niet kwetsbaar/niet sterk in hun schoenen staan. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel kwetsbaar zijn, maar ik denk echt dat een groot deel van haar cursisten echt wel handvaten krijgt hierdoor en het ook achteraf het geld waard vindt.
Ik vind Cynthia trouwens ook geen LOA, zij zegt juist ook dat je er voor moet werken en plannen en niet dat je het maar moet wensen.
Maar ik heb zelf via mijn werk een timemanagement cursus gevolgd en ik vond dat echt fijn en zou hier best een bedrag voor neerleggen als ik het niet had gekregen.
Edit: ik had jouw vraag geïnterpreteerd als: dit is Cynthia door koffie inplannen, maar ik vind Cynthia dus niet LOA. Er stond wel duidelijk iets over LOA coaches, dus eigenlijk is mijn hele betoog niet meer een antwoord op jouw vraag, omdat je Cynthia misschien helemaal niet bedoelt
Vraag me af wat de argumenten zijn van mensen die marketing in het algemeen oplichting vinden?
Ja de reden waarom ik het vraag is ook vooral dit. Natuurlijk is er genoeg marketing met valse beloftes (of eerder gewoon achterlijke situaties die je vervolgens koppelt aan het product, want een deomerk gaat echt niet claimen dat je werkelijk vrouwen aantrekt met hun product), maar ook met beloftes die gewoon waar zijn. Een poster met een fles bleek waaronder staat ‘dit spul maakt je wc schoon’ is ook marketing, of ‘elke zondagavond luister je naar malle pietje op bingofm’. Als je een bedrijf hebt moet je op de een of andere manier engagement krijgen met een publiek wil je je product verkopen en je bedrijf draaiende houden. Een goed doel dat geld probeert in te zamelen om mensenlevens de redden heeft ook marketing nodig.
Vind het daarom nogal overtrokken om ‘marketing in het algemeen’ te zeggen.
Ik vind zelf dat het helemaal afhangt van de situatie en de omstandigheden, er zijn zoveel nuances die meespelen.
Bijvoorbeeld homeopathie. Mensen met kanker vertellen dat ze kunnen genezen door te baden in zonlicht en €500 voor een consult vragen: niet oké. Maar bij De Tuinen iemand adviseren om eens pepermuntolie à la €1 per flesje te gebruiken bij hoofdpijn, of saliethee te drinken tegen keelpijn omdat het bij veel mensen helpt: ik zie daar niet echt een probleem in. Ik denk dat de belangrijkste nuance voor mij is “baadt het niet dan schaadt het niet”, dus dat als het niet werkt iemand geen serieuze gezondheidsproblemen krijgt of heel veel geld kwijt is. Ik denk best dat homeopathie voor huis- tuin- en keukenkwaaltjes kan helpen bij sommige mensen, zo lang het maar daar bij blijft.
Ik las van de week dit! Hopelijk gaat dit op meer plekken in NL gebeuren, dan hoeven we iig iets minder lang te wachten dit jaar!
ik zou echt willen dat veeeeel meer nederlanders op die lijst (ook op de lijst van politie . nl bij Gezochte mensen) zouden kijken. maar niet iedereen weet er van, helaas
Yes laat ik nou net in die stad wonen!
Ik heb dronken vast wel eens met bomen geknuffeld of er iig in gehangen haha
Krijg je van opgroeien op het platteland en vriendinnetjes en familie die op een boerderij wonen.
Persoonlijke vraag. Ik was eigenlijk op zoek naar een basic weekendtas. Die ik nu heb zijn echt te groot en ik wil niet allemaal onnodige zooi meeslepen en geen dure weekendtas. Nu vond ik dit, maar ik weet niet of ik het juist prima/leuk vind of helemaal niet. Je hebt ze in 4 kleuren, o.a. deze:
- Ja prima/leuk
- Nee niet doen
- Ik heb een betere optie namelijk:
0 stemmers
Het is niet mijn smaak, maar dat maakt verder niet uit. Maar de stof lijkt alsof 'ie niet waterdicht is en dat vind ik zelf wel belangrijk + volgens mij slijt 'ie dan ook wel snel aan de onderkant, als je hem op de grond neerzet bijv. En 't hengsel ziet er ook niet zo stevig uit
Als je je tas met die lange band draagt zou ik er één kopen waarbij dat deel steviger/breder is. Mijn weekendtas heeft net zo’n smal hengsel en dat snijdt gewoon in je schouder als je 'm een beetje volpropt.
Ik kan de sluitingen niet goed zien en weet niet hoe veel spul je mee wilt nemen maar ik denk niet dat de hengsels lang mee gaan als je hem zwaarder belast.
Ik heb nog een jarenlang oude allstars weekendtas liggen met een brede band. Volgens mij compleet van leer. Maar die vind ik lelijk. Ik kan deze wel bestellen en dan retourneren als het niet wat is. Ik heb er nu 1 van m’n vriend en die is echt zooo lelijk en met sponsors en BAH. Ik wil gewoon een basic leuke waar ik voor een nachtje alles in kan doen. Ik vind rib zelf altijd wel leuk. Maar hij ziet er idd niet stevig uit, daar heb je gelijk in.
& @ellegirltalk goed nieuws voor jullie, want ik hoorde op de radio dat ze oliebollen kramen dit jaar eerder willen toestaan vanwege de gemiste inkomsten van de kermissen
Edit: oh grapje, dit was blijkbaar al gezegd😅