Als ik de reacties lees op haar cursussen zijn mensen echt wel enthousiast en ook geholpen om te leren plannen. Of die mensen dat dan (in andermans ogen) nodig hebben of niet, ik denk dat haar doelgroep wel echt mensen zijn die hier wat aan hebben om beter te leren plannen. Ik vind dat absoluut geen oplichting, want vind de meeste ook helemaal niet kwetsbaar/niet sterk in hun schoenen staan. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel kwetsbaar zijn, maar ik denk echt dat een groot deel van haar cursisten echt wel handvaten krijgt hierdoor en het ook achteraf het geld waard vindt.
Ik vind Cynthia trouwens ook geen LOA, zij zegt juist ook dat je er voor moet werken en plannen en niet dat je het maar moet wensen.
Maar ik heb zelf via mijn werk een timemanagement cursus gevolgd en ik vond dat echt fijn en zou hier best een bedrag voor neerleggen als ik het niet had gekregen.
Edit: ik had jouw vraag geĂŻnterpreteerd als: dit is Cynthia door koffie inplannen, maar ik vind Cynthia dus niet LOA. Er stond wel duidelijk iets over LOA coaches, dus eigenlijk is mijn hele betoog niet meer een antwoord op jouw vraag, omdat je Cynthia misschien helemaal niet bedoelt