Stel je persoonlijke vraag #19

Het zijn vrijwel alleen groepschats (met onbelangrijk geklets) en berichten à la “ok, tot zo!” die ik dan niet open (want ik lees het toch al in de preview). :thumbsup:

lang verhaal

En verder… vaak is het een gevalletje “kan nu even niet antwoorden dus ik reageer er zo op”, en vervolgens vergeet ik dat, of ik weet niet direct hoe ik er op moet reageren omdat ik het lastig vind wat te zeggen. Na een tijdje herinner ik het me dan ineens maar dan is het eigenlijk al te laat om te reageren zonder dat het beschamend wordt en dan laat ik het maar zo. Ben me er van bewust dat dat geen fijne eigenschap is, en de combinatie adhd + depressief helpt ook niet mee, maar ik probeer er aan te werken. :slight_smile: Mijn vrienden en familie weten gelukkig inmiddels dat als ik niet reageer het niet persoonlijk is en dat ze gewoon even een reminder moeten sturen. Met werk en e-mails beantwoorden ben ik gelukkig een stuk gestructureerder, ik denk omdat dat verder van me afstaat ofzo? Heb daar wel ook 1600 ongelezen mails haha maar dat zijn spam en nieuwsbrieven.

Liever niet citeren

1 like

Ik gebruik Tumblr nog steeds om op de hoogte te blijven van One Direction :zipper_mouth_face:

Ik vind het ook wel leuk om bv.analyses van films/series te lezen etc. Pas toen ik de posts over Parasite las, had ik de symboliek van de film door :expressionless:

5 likes

Ah zo was het niet bedoeld, mensen hebben er vaak iets over te zeggen (meestal in de trant van “ik zou dat echt verschrikkelijk vinden”) dus was benieuwd naar de mening van het forum en vooral hoeveel mensen ook zo erg zijn haha.

Ik ben (en voel mezelf) verder niet gevraagd of belangrijk want het merendeel van de berichtjes gaat dus nergens over :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik ben voor Jeroeeen. Veeeeel aantrekkelijker.

4 likes

Ja same, en nu met corona raak ik het liefst helemaal niets meer aan

1 like

Helemaal mee eens. Ik word er af en toe ook recalcitrant van, vooral bij mensen die klagen als ik niet binnen een door hun gestelde periode reageer op hun berichtjes. Dan ga ik de volgende keer juist nog langer wachten. Lekker kinderachtig, maar ik kan er echt gek van worden, vooral omdat het inderdaad ineens een nieuwe sociale regel is om altijd bereikbaar te zijn, maar dat wil ik helemaal niet. Eigenlijk zou ik mijn telefoon wel weg willen doen en alleen nog brieven willen schrijven.

2 likes

Oh ja ik denk daar anders over. Als ik iemand app dan wil ik ook antwoord op mn berichtje, anders stuur ik niks. En dat hoeft niet dezelfde minuut, maar als er honderd mensen op een antwoord van je wachten vind ik dat wel erg veel persoonlijk!

3 likes

Het zijn 100 appjes toch. Niet 100 berichten van 100 mensen (neem ik aan).

Eens. De flow gaat zo ook uit het gesprek. Ik heb een vriendin die standaard een week later minstens pas op een bericht reageert. Ik merk dat ik haar bijna nooit spontaan berichtjes stuur of even iets leuks tussendoor met haar deel omdat er zo’n lange tijd overgaat. Snap best dat mensen het druk hebben en niet een snel antwoord verschuldigd zijn, maar gezellig vind ik het niet

3 likes

Nee volgens mij zijn het 100 gesprekken

Ik probeer me mijn telefoon zo voor te stellen en word er heel angstig van :dizzy_face: zoveel mensen ken ik niet eens haha laat staan dat die mij dan allemaal zouden appen. Afschuwelijk :smile:

2 likes

Ja dat geloof ik ook wel hoor! Ik heb ook tientallen groepsapps, maar laat die nooit ongelezen eigenlijk, dan klik ik ze gewon aan om de melding weg te hebben

mijn eerste ingeving is wel dat de schoonmakers dat dan schoonmaken. Maar verder heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat ik de pot zo heb vol gescheten dat 'ie er vies uitzag nadien, want ik leg altijd eerst wc-papier neer.

Je krijgt gratis kaarten voor een stadionconcert van Guus Meeuwis (even Corona buiten beschouwing gelaten).

• Jaaaaa ons Guus, geweldig!!! La la, la la la la la
  • Voor een keertje wel leuk
  • Mwah
  • De hel op aarde

0 stemmers

Ik heb echt een crush op Guus

2 likes

Alsof schoonmakers dat chill vinden? :joy:

4 likes

Nee dat lijkt me niet

Ik vind het bij Guus Meeuwis altijd lijken alsof hij net van kantoor komt met zijn pak aan en dan opeens gaat zingen

8 likes

Misschien waren de mensen die er een rotzooi van gemaakt hebben onder invloed van alcohol of drugs? Can’t relate aangezien ik zelf onder invloed nog net zo hygiënisch te werk probeer te gaan als normaal, maar dit geldt vast niet voor iedereen en zeker niet wanneer het coördinatievermogen sneuvelt :joy:

Ik heb 1x gehad dat ik bloed over de halve wc had geknoeid, en toen had ik inderdaad met m’n tampon geslingerd hahaha. Maar niet expres, het was onverwacht heel veel bloed en toen ik aan het touwtje trok schoot de tampon er zo uit en lanceerde er een klets bloed mee.

Ik heb het wel schoongemaakt.

2 likes