dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook hun tampon door de wc spoelen
Mijn foto reactie op een Tumblr post heeft rond de half miljoen notes en heeft zelfs een rondje gedaan als meme, voelde mij toen zoooo grappig.
Edit: ahh blijkbaar is de foto weg doordat mijn Tumblr verwijderd is, dus nu is het 1000% minder grappig
Voor de mensen die alleen wonen, en het merendeel alleen slapen. Hebben jullie aan beide kanten van het bed een nachtkastje/tafeltje/plankje?
- Ik heb aan 1 kant een nachtkastje/tafeltje/plankje
- Ik heb aan beide kanten een nachtkastje/tafeltje/plankje
- Ik heb ĂŒberhaupt geen nachtkastje/tafeltje/plankje naast mijn bed
0 stemmers
Ik ben altijd heel blij als ik dit soort dingen lees en weet dat ik niet de enige ben. Mijn halve dashboard is nog steeds 1D gerelateerd.
Bij mij was het op werk gelukkig wel op een rustige wc!
Dat overal pissen behalve de pot snap ik ook nooit. Heb wel tijdje openbare wc in eem dierentuin moeten schoonmaken en veel moeders nemen hun kleine zoontjes mee en laten die vervolgens staand plassen⊠Die kinderren komen nog maat net over de pot heen laat staan goed mikken.
Maarja de hoeveelheid mensen(niet alleen mannen) die hun handen niet schoonmaken is me echt bijgebleven, had echt verwacht dat iedereen dat deed.
Ok na de Guus Meeuwis poll vind ik dat deze moet volgen.
Je krijgt gratis kaartjes voor André Rieu op het Vrijthof:
- Lijkt me geweeeldig
- Lijkt me oprecht leuk om mee te maken
- Misschien een keer, om een bejaard familielid een plezier te doen
- Gadverdamme, ik zou nog liever onverdoofd een tand laten trekken of mijn trommelvliezen kapotsteken
- André wie?
0 stemmers
Logischerwijs is er maar één juist antwoord
Ik weet vaak niet eens dat ik ergens op moet reageren want mijn Whatsapp meldingen staan uit. Ik kijk als ik daar tijd en zin in heb. Niet omdat een rood bolletje me dat vertelt. Ben geen oproepkracht.
Heb ik nou verdoeme niet geselecteerd dat ik kan zien wie wat stemt?! Shame on me
Ja dat lijkt me wel echt leuk! Daar is geen bier toch? (Als in; mensen naast je die je daarmee vol gooien)
@Oprah Lees je mee, André Rieu
Voor vliegend bier moet je naar het slotconcert van Rowwen HĂšze!
Dit valt misschien meer onder de categorie gĂȘnante verhalen maar ik heb dus een tijd geleden het volgende meegemaakt. Ik zat in de trein en enorme buikpijn. Dat ik dacht âik ga het niet reddenâ. Bij 1e grote station eruit, uiteraard zat het toilet aan de andere kant van waar ik uitstapte. Harder lopen ging niet. Nog voor ik mijn broek goed naar beneden had kwam alles eruit. Ik ben denk ik wel een half uur bezig geweest om alles soort van schoon te krijgen (inclusief mezelf). Gelukkig was het heel rustig want ik zat me echt dood te schamen en diep ongelukkig te voelen. En daarna kon ik nog 40 minuten naar huis lopen want ik meurde naar poep. Durfde het niet aan een bus,trein of taxi te nemen. Enige voordeel was dat het keihard regende. Moraaaaal van het verhaal, ondanks dat ik echt ter plekke door de aarde opgeslokt wou worden. Heb ik wel alles opgeruimd.
Die gaan toch niet na elke schijtbeurt de wc schoonmaken? Ja bij Hema misschien, maar verder zie je dat ook niet.
In Amerika toch?
Haha nee ameriCa! Hét feest ieder jaar waar iedereen uit de gemeente wel eens is geweest denk ik
Meestal âin welke tijd leven we?â als ik iets anders zeg dan gewoon âhoe laat is het?â
Oh shit sorry!! Mn ex ging hier altijd heen hahaha
Ik zou eigenlijk voor het eerst gaan dit jaar, maar gaat natuurlijk niet door dat tv programma van hem, welcome to my world, was mijn guilty pleasure
(Brb even in een hoekje schamen)
Ik zag net op Instagram zoân plaatje voorbij komen met âer is altijd wel iemand die je zoekt in de lijst van de mensen die je story hebben bekeken. Wie is diegene?â maar dan in het Engels.
Maar ik herken dat helemaal niet?
Dus, zoeken/checken jullie âeen persoonâ in de lijst ?
En voor degenen die dat herkennen, ik ben benieuwd waarom
- Herken ik niet ook nee
- Ja, een vriend/vriendin
- Ja, mijn ex
- Ja, een familielid
- Ja, mijn partner
- Ja, iemand van studie of werk
- Ja, anders
0 stemmers
Ja, twee sexy vrienden die me volgen. Vind het een fijn gevoel dat zij aandacht geven. Damn dit klinkt oppervlakkig.