Stel je persoonlijke vraag #19

Ja klopt inderdaad! Ik zie dat wel vanaf een bepaalde leeftijd veranderen. Vanaf een jaar of 25 neemt het bij mijn kennissen af. Spaanse celebs doen het op alle leeftijden maar dat vind ik eigenlijk wel leuk want zo kom je erachter welke celebs bevriend zijn met elkaar (en wie juist niet) :grin:

2 likes

Wel een paar mensen van de bruna/het postnl punt haha. Daar hoef ik niet eens meer mijn naam te vertellen.

Oh en eerst bij het ups punt, maar daar ben ik nu al heel lang niet meer geweest dus denk niet dat die me nog herkennen

2 likes

Ha dit vind ik nog best een moeilijke hoeveel het er zijn! De afkorting van je naam (suus - > Suzanne) telt dan niet zeker? Een ex collega was altijd heel creatief in hele rare varianten op mijn naam te verzinnen. Heerlijk was dat! En mijn scharrel heeft een bijnaam overgenomen die hij gebruikt als ik iets slims gedaan heb en dat vind ik stiekem heerlijk (ja onzekerheid, op zoek naar zelfbevestiging hier hoor!)

2 likes

Ga jij nog op vakantie naar het buitenland komende periode?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, voel je je daar enigszins schuldig over gezien de Corona situatie?

  • Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Wat is/zijn je favoriete maand/maanden?

  • Ik vind aan alle maanden wel iets leuks
  • Januari
  • Februari
  • Maart
  • April
  • Mei
  • Juni
  • Juli
  • Augustus
  • September
  • Oktober
  • November
  • December

0 stemmers

Staat de maand waarin je bent geboren tussen je favoriete maanden?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als ik ergens buiten heb afgesproken rond een kwartier. Gewoon om te weten of ik alvast koffie zal bestellen als het nog een extra kwartier duurt of gewoon wacht. Als het bij mij thuis is helemaal niet, dan zie ik ze wel verschijnen

8 likes

Ik ben altijd op tijd, dus als ik er ben app ik dat ik er ben en wat de verwachting is over hoeveel tijd de ander er is.

3 likes

Verschilt per persoon: ik heb mensen waarvan ik weet dat er misschien iets aan de hand is als ze 5 minuten te laat zijn (zonder iets te laten weten), maar ook mensen die gerust 40 minuten te laat komen aankakken. Die eerste mensen zou ik best snel appen of bellen om te zien of er niets is, die tweede niet.

4 likes

Nog nooit meegemaakt dat iemand niet kwam opdagen of te laat kwam. Ja, dat laatste gebeurt een heel enkele keer maar dan krijg ik altijd een berichtje van: ben er bijna, of ben ietsje later.

3 likes

Dit lijkt me zo geweldig :joy:
Ik heb er echt een hekel aan als mensen (heel veel) te laat komen maar helaas heb ik daar mijn vrienden niet echt op geselecteerd :stuck_out_tongue:

3 likes

Als ik ergens heb afgesproken app ik trouwens ook altijd de ander om aan te geven van ik spring nu op de fiets, of ik zit nu ik de trein, dus de ander kan eigenlijk precies weten wanneer ik er ben.

8 likes

Is jouw naam makkelijk af te korten? Bijvoorbeeld Marit vond ik vroeger lastig af te korten bij vriendinnen (Maar?) en Thijs ook.

  • Ja, op Ć©Ć©n manier
  • Ja, op meerdere manieren
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

En waar wordt die afkorting gebruikt?

  • Partner
  • Gezin (je ouderlijk gezin)
  • Familie
  • Alleen bepaalde vrienden
  • Vrienden algemeen
  • Kennissen
  • Werk
  • Anders, namelijkā€¦
  • Ik heb geen standaard ā€˜afkortnaamā€™

0 stemmers

1 like

Vind 5 minuten nog kunnen, kan zijn dat je tegenwind had of dat het op de weg drukker was maar vanaf 10 minuten word ik onrustig of ongerust als degene nog niets heeft laten weten. Als iemand laat weten dat het een halfuur later wordt, dan vind ik het weer minder erg.

3 likes

Is het ook. Ik denk ook wel dat het een gewoonte is; even melden dat je iets later bent zodat de ander weet hoe en wat. Te laat komen schijnt ook een gewoonte te zijn :smile: ā€¦ maar ik kan dat absoluut niet waarderen. Meld het gewoon even, dan weet je waar je aan toe bent.

2 likes

Te laat komen is zo ergerlijk. Mijn vriend en ik zijn altijd op tijd, een vriendin is altijd te laat. Toen hadden we het daar eens over en zei ze: bij jullie kan dat, bij anderen doe ik dat niet. Nou echt :fu:t2: . Dat slaat echt nergens op. Toen kwam ze met het argument dat ze een kind had (wij toen nog niet) maar ook die vlieger gaat niet op. Wij komen met kind ook nooit te laat.

3 likes

Ik wil het liefst dat iedereen mijn naam afkort. Vind mijn hele naam niet lelijk ofzo, maar omdat bijna iedereen het al afkort klinkt het zo onpersoonlijk als mensen die ik (goed) ken het niet afkorten.

4 likes

Haha als ik met vrienden afspreek die me vaak lang laten wachten kom ik gewoon expres tien minuten later hoor. Kunnen ze soms ook op mij wachten. Bij mensen die netjes op tijd komen doel ik ook streng op op tijd zijn.

2 likes

Mijn afkortnaam wordt altijd door familie, behalve mijn gezin gebruikt. Om de een of andere reden noemen mijn ouders mij dus bij de afkorting van mijn bijnaam.

2 likes

Dit heb ik dus ook! Als mijn hele naam wordt gebruikt denk ik echt dat er iets ergs aan de hand is. Of dat een collega me niet mag ofzo :man_shrugging:

2 likes

Hebben jullie Starbucks bekers in huis?

  • Ja, eentje
  • Ja, een paar
  • Ja, veel
  • Nee

0 stemmers

1 like