Mkey mem, maar dan staat mijn stem nog steeds goed.
Hier ook. Ik ben hartstikke empathisch maar kan mij bij sommige dingen gewoon niet voorstellen hoe dat voelt of werkt. Vind het dan wel vaak interessant om er over te lezen of een docu te kijken bijvoorbeeld.
Ja ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag! Na mijn eigen āverlieservaringā is mijn idee alleen maar versterkt. Mensen leven mee en doen alles wat ze kunnen, maar ze zullen (hopelijk) nooit weten hoe het voelt.
Maar ik kan mij bijvoorbeeld ook niet voorstellen hoe het is om in een sloppenwijk in India op te groeien. Daar kan ik mij slecht in inleven want geen idee hoe je leven er dan uitziet.
Huh wow wist echt niet dat dit een ding was, maar blijkbaar eten meer mensen met dan zonder schil.
Ja ik eet dus vaak peer door mijn havermout, normaal schil ik hem dan eerst en snijd ik het daarna in stukjes. Vandaag was ik begonnen met snijden en bedacht ik me op 3/4 van de peer pas dat ik hem nog moest schillen (het was vroeg haha), ik heb het gewoon opgegeten en smaakte prima. Vroeg me af of veel mensen peer altijd met schil eten, blijkbaar wel. Bedacht me toen ook dat het best gek is dat ik appel altijd met schil eet en pil juist zonder, terwijl die best wel op elkaar lijken qua soort.
Ik hap gewoon van peer net zoals van appel
Ja het komt niet eens in me op om een peer te schillen haha
Fiets jij wel eens met je handen los
- Nee echt nooit gedaan
- Deed ik vroeger wel maar nu niet meer
- Ja hoor doe ik wel eens
- Altijd
- Ik verplaats me enkel via Uber
0 stemmers
Ik heb echt nog nooit bedacht om een peer niet te schillen eigenlijk, die schil lijkt me veel dikker en taaier dan bij een appel ofzo. Maar appel eet ik eigenlijk ook het liefst zonder schil.
Vroeger fietste ik hele stukken met mijn handen in mijn zakken, nu breek ik mijn nek als ik er alleen al aan denk. Heel vaak als ik op de fiets zit denk ik āzal ik het weer eens proberenā, maar deze oma durft dat niet meer haha.
Hahaha pre-cies dit was zojuist mijn gedachtegang op de fiets. Dacht echt ānu ga ik het doenā maar zag mezelf al helemaal tandjes tuffen op de stoep dus laat maar ff
Heb jij wel eens meegemaakt dat een vrouw er op werd aangesproken dat ze borstvoeding gaf in het openbaar (met als ondertoon dus dat het niet zou mogen)?
- Ja, bij mezelf
- Ja, bij anderen
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Schaam je je als puber sowieso niet voor alles wat je (stief-)ouders doen in jouw bijzijn haha?
Mijn ex rookte elke dag wiet, hij had dat in het begin niet gezegd maar ik had het al snel kunnen weten dat het een dagelijks iets zou zijn. Ergerde me er ook constant aan.
Iemand anders begon weer te roken terwijl wij al maanden aan het daten waren, ik vond dat zo irritant. Was juist blij dat hij was gestopt nog voor hij mij kende.
Dit voorjaar dacht ik echt heel bewust bij iemand: hij rookt, hier ga je je aan ergeren dus beter niet.
Het is ook altijd meer dan āzeā je willen doen geloven. Ik rook er maar een paar per dag en dan tijdens de date zelf er al 3 weg roken.
Ben zooo blij dat mijn vriend geen interesse in sigaretten of wiet heeft.
Ja toen ik mān verjaardag als puber vierde voor vrienden was het echt uit den boze dat mān ouders in de buurt waren. Dus die moesten ergens in een andere ruimte zitten of maar op visite. Het was wel vaak een zuip feest met zoān 20 man en ik was dan bang dan mān vader binnenkwam cool lopen te doen. Eigenlijk wel erg, dat ouders, ook die van mān vrienden, dan altijd verboden waren in hun eigen huisš. Iig niet op de plek waar we het vierden.
Mijn moeder had per ongeluk mijn eerste vriendje een vriendschapsverzoek gestuurd op Hyves of Facebook ofzo (ze hadden elkaar nog niet ontmoet toen, zij liep gewoon te snuffelen). Kon wel door de grond zakken hahaha omg
Ik heb dit andersom gehad en ik zei dat tegen die jongen. Hij schaamde zich dood en was superpissed op zān moeder. Ik vroeg āeh is dit jouw moeder?ā Maar we waren 1 keer uit eten geweest dus ja dan had je toch VERKERING?
Ofja ājaā is eigenlijk teveel gezegd. Ik heb het geprobeerd en belandde toen met mijn fiets in een weiland
Hoe is jullie oma?
- Dood
- Lief
- Gemeen
0 stemmers
Hoe is jouw opa
- Dood
- Aardig
- Gemeen
0 stemmers
Omdat ik vaker onaardige omaās zie dan opaās, vraag ik het me af.
Ik voel me lullig dat ik op gemeen heb gestemd haha , maar ze kan zulke nare opmerkingen maken. Haar mening = de waarheid. Ik zou alleen niet zonder haar kunnen.