Stel je persoonlijke vraag #19

Mijn ex rookte elke dag wiet, hij had dat in het begin niet gezegd maar ik had het al snel kunnen weten dat het een dagelijks iets zou zijn. Ergerde me er ook constant aan.
Iemand anders begon weer te roken terwijl wij al maanden aan het daten waren, ik vond dat zo irritant. Was juist blij dat hij was gestopt nog voor hij mij kende.
Dit voorjaar dacht ik echt heel bewust bij iemand: hij rookt, hier ga je je aan ergeren dus beter niet.
Het is ook altijd meer dan “ze” je willen doen geloven. Ik rook er maar een paar per dag en dan tijdens de date zelf er al 3 weg roken.
Ben zooo blij dat mijn vriend geen interesse in sigaretten of wiet heeft.

2 likes

Ja toen ik m’n verjaardag als puber vierde voor vrienden was het echt uit den boze dat m’n ouders in de buurt waren. Dus die moesten ergens in een andere ruimte zitten of maar op visite. Het was wel vaak een zuip feest met zo’n 20 man en ik was dan bang dan m’n vader binnenkwam cool lopen te doen. Eigenlijk wel erg, dat ouders, ook die van m’n vrienden, dan altijd verboden waren in hun eigen huis😂. Iig niet op de plek waar we het vierden.

Mijn moeder had per ongeluk mijn eerste vriendje een vriendschapsverzoek gestuurd op Hyves of Facebook ofzo (ze hadden elkaar nog niet ontmoet toen, zij liep gewoon te snuffelen). Kon wel door de grond zakken hahaha omg

1 like

Ik heb dit andersom gehad en ik zei dat tegen die jongen. Hij schaamde zich dood en was superpissed op z’n moeder. Ik vroeg “eh is dit jouw moeder?” Maar we waren 1 keer uit eten geweest dus ja dan had je toch VERKERING?

1 like

Ofja “ja” is eigenlijk teveel gezegd. Ik heb het geprobeerd en belandde toen met mijn fiets in een weiland :+1:

1 like

Hoe is jullie oma?

• Dood
  • Lief
  • Gemeen

0 stemmers

Hoe is jouw opa

• Dood
  • Aardig
  • Gemeen

0 stemmers

Omdat ik vaker onaardige oma’s zie dan opa’s, vraag ik het me af.

1 like

Ik voel me lullig dat ik op gemeen heb gestemd haha :sob:, maar ze kan zulke nare opmerkingen maken. Haar mening = de waarheid. Ik zou alleen niet zonder haar kunnen.

1 like

Normaal? Ja geen idee. Soms was ze lief en soms was ze niet zo aardig. Nu kan ik niet over haar oordelen, want ze is dement en niet meer zichzelf.

Oh en mijn andere oma en opa waren echt heel gemeen

1 like

De opa en oma van mijn vaderskant waren alle twee echt hee lief. Van mijn moederskant heb ik ze eigenlijk niet goed genoeg gekend.

1 like

Ah dat klinkt heel lief haha! Gelukkig is ze zo veranderd.
Mijn oma is eind 80. Maar het lijkt steeds erger te worden, al is ze altijd al kritisch geweest op dingen die niet in haar (christelijke) straatje passen. Verder is ze op haar manier wel lief hoor, en m’n moeder spreekt haar er bijv. ook op aan als het te ver gaat.

1 like

Mijn opa en oma waren echt de allerliefste mensen. Van de andere kant vd familie zijn ze heel jong gestorven maar ik denk dat ze wel heel leuk zouden zijn geweest.

1 like

Aan één kant heb ik er er maar één en aan de andere 10. Kan haast niet anders dat je een deel kut vind.

1 like

Mijn toen 10 jaar oude broertje vroeg “waar we deze mensen van moeten kennen”

Zo goed is de familieband.

22 likes

Mijn vaders kant zie ik nooit, heb ik denk al 10+ jaar niet gezien en de eerstvolgende keer zal hoogstwaarschijnlijk op een begrafenis zijn. Geen idee dus hoe ze zijn. Ik heb ze nog niet gemist iig.

1 like

M’n ene oma is dood maar was geen leuke vrouw, nooit geweest ook. Heel gemeen en manipulatief ook wel. De andere leeft nog en is echt een schatje. Ze is nu 90 maar ze is zo lang als ik haar ken altijd al zo lief geweest.

M’n ooms en tantes heb ik niet echt een mening over, vind het prima om met ze in één ruimte te zijn maar zou ze nooit specifiek opzoeken

1 like

Zijn jouw ouders bekrompen?

Oke eerst vader:

• Absoluut
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Nee dat is hij niet

0 stemmers

En moeder?

• Absoluut
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Nee dat is ze niet

0 stemmers

En je familie over het algemeen?

• De meesten wel
  • De meesten niet
  • 50/50
  • Mwah, geen idee

0 stemmers

En zijn jouw ouders open minded?

Vader:

• Absoluut
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Moeder:

• Absoluut
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Ik zag dit pas serieus een vent van eind 20/30 doen en meters lang en ik vond het grappig en wilde dat ik dat kon.

1 like

Dit heb ik met mijn opa. En ik bedacht me gisteren dat ik op hem lijk en hoe erg dat is.
Ik heb een nieuwe bank en neefjes/nichtjes komen langs en het eerste wat ik dacht was: die kinderen gaan mijn bank vies maken. Hoe voorkom ik dit.
Of als mijn vriend in een fotoboek wil kijken dat ik iets vraag van heb je geen vette handen.
:weary:

2 likes

Mijn ouders zijn mega hippie en staan voor alles open :sweat_smile:

2 likes