Stel je persoonlijke vraag #19

Ik zit dus te wachten tot het stopt met onweren. Dan kan ik even snel douche.

En anders wordt het een washandje.

3 likes

Ik heb dit van huis uit geleerd. Ik doe het daarom nooit. Ook niet in bad.

3 likes

Bellen met een vaste lijn, of maakt dat geen verschil? Misschien heel dom dit, maar heb geen idee hoe dit werkt.
Wist ook niet dat douchen gevaarlijk zou zijn, dus wellicht even uitstellen :sweat_smile:

2 likes

Voel je sympathie voor Carola Schouten?

• Ja
  • Nee
  • Mwoah
  • Wie?

0 stemmers

minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit

2 likes

Geen idee haha. Alle boeren die haar haten. Ze is nu bij Zomergasten.

3 likes

ben wel een beetje in shock dat zo weinig mensen haar kennen? toch wel basiskennis hoor

17 likes

Ja ik ook eerlijk gezegd haha, al helemaal rond de stikstofcrisis/boerenprotesten. Door Zomergasten krijg ik wel wat sympathie geloof ik.

4 likes

Als ze minister schouten had gezegd, had ik 't wel direct geweten. Maar zo met voornaam kwam 't op mij eerder over als een gtst actrice ofzo

29 likes

Hugo “hippe schoen” de jonge?
Ferd kale kop niet te stoppen grapperhaus

De rest is ook onboeiend af.

26 likes

Ik ken verder ook bijna niemand hoor, haar toevallig door al het boerenprotesten drama drama.

3 likes

never forget dat ik een handgeschreven A4 kaart van ank kreeg toen ik geslaagd was voor m’n examens

8 likes

nee wil ik nog wel

5 likes

mocht met r chillen toen ze nog commissaris van de koning was, ze had een eigen bar naast haar kantoor op t provinciehuis laten bouwen, i approve

5 likes

Hahahah ik hou echt van de afkorting minpres. Toen ik laatst tegen Rutte tijdens de persco riep “Goedzo minpres” keek m’n moeder wel heel verbaasd, die afkorting ontgaat een hele generatie volgens mij

5 likes

Stel dat de corona-app beschikbaar wordt gesteld in jouw regio, download jij deze app dan?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

https://www.ad.nl/binnenland/corona-app-vanaf-vannacht-te-downloaden-elke-besmetting-die-je-ermee-voorkomt-spaart-mogelijk-een-leven~acc3c94e/

2 likes

Ik vind dit nog steeds zo pijnlijk om naar te kijken haha, had altijd een beetje medelijden met hem en dan pleur je ook nog van een skateboard af als je even cool wil doen. Echt precies wat je niet wil.

16 likes

Context van de vraag: ik speel piano en wil eigenlijk wel eens filmpjes delen van wat ik speel op Instagram, maar ik vraag me daarbij het volgende af:

Filmpjes op Instagram (stories) van mensen die muziek maken of zingen vind ik over het algemeen:

• Leuk om te zien
  • Alleen leuk als het echt goed is
  • Neutraal
  • Saai om te zien
  • Pretentieus overkomen
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik vind dat als je zulke filmpjes wilt plaatsen dat gewoon moet doen. Mijn mening doet er dan niet toe. Het is jouw Insta en daar horen ook foto’s en filmpjes van je interesses bij

17 likes

Oh ja daar ben ik het wel mee eens, maar merk ook wel helaas dat ik toch oordeel over posts van anderen. Om even voorbeelden te noemen die hier laatst besproken werden, die Linkedin posts van mensen die hun diploma hebben gehaald na een lange weg of die verjaardagsfelicitaties bijvoorbeeld. En bovenal vroeg ik me toch af of het niet een beetje pretentieus is, haha.

2 likes

Als het iemand is die ik goed ken, dan vind ik het vaak leuk. Het is namelijk een kant van iemand die ik niet snel zie en dan vind ik het wel leuk om op die manier te zien.
Als het het een verre kennis is bijvoorbeeld dan skip ik de storie en heb ik er geen mening over

3 likes