Stel je persoonlijke vraag #19

Als het iemand is die ik goed ken, dan vind ik het vaak leuk. Het is namelijk een kant van iemand die ik niet snel zie en dan vind ik het wel leuk om op die manier te zien.
Als het het een verre kennis is bijvoorbeeld dan skip ik de storie en heb ik er geen mening over

3 likes

Lekker zelf weten, maar ik vind filmpjes met geluid vaak maar irritant want ik ben niet altijd in de gelegenheid met geluid aan door Instagram te scrollen.

8 likes

@Xiomara zit er een goed verhaal achter?

3 likes

Haha ja ik vond hem gewoon altijd zo sullig idd en alsof ie elk moment kon gaan huilen en iedereen hem stom vond en dat trok ik me dan een beetje aan haha. Ik was het grootste gedeelte van zijn minister-presidentschap ook te jong om er qua politiek wat van te vinden, dus ja vond hem vooral gewoon een beetje sneu haha. Ik heb dat nu een beetje bij Asscher, maar wel minder. Wel leuk van dat college van je vriend! Ik kan me op zich wel voorstellen dat hij interessant kan vertellen, maar stel me er ook bij voor dat iedereen propjes tegen z’n hoofd gaat gooien en dat hij dan geen orde kan houden hahha. Maar dat valt blijkbaar allemaal wel mee, go JP :cheer:

3 likes

Houd jij van je vrienden/vriendinnen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet
  • Van sommigen wel, van anderen niet

0 stemmers

3 likes

Om welke van deze redenen zou jij een vriendschap beëindigen?

• Niet eens met zijn of haar keuzes op carriere/studiegebied
  • Niet eens met partnerkeuze
  • Niet eens met levensstijl
  • Niet eens met politieke voorkeur
  • Niet eens met de manier van omgaan met geld (zie bijv. de ergernissen over vrienden in het gierige acties topic)
  • Geen van deze redenen

0 stemmers

2 likes

Helaas al eens een vriendschap beëindigd waarbij partnerkeuze de doorslag gaf. Zoveel rode vlaggen maar zij wilde het niet inzien en werd helemaal gebrainwasht door hem.

3 likes

Ik zou het nooit actief beëindigen om één van deze redenen. Maar vriendschappen zijn hierom wel doodgebloed.

6 likes

Wat een sneu verhaal, dat isoleren is ook wat loverboys doen. Waarschijnlijk is ze beter af zonder die zak hooi en ik hoop dat ze er weer komt in het leven.

Ik heb alleen ooit vriendschappen verbroken na onenigheid. Ik zou er graag nog drie willen verbreken maar er is niks voorgevallen, vind de personen alleen irritant geworden. Heb de ballen niet om er iets over te zeggen, dus laat het doodbloeden.

3 likes

Stel je kan nu niet naar buiten om boodschappen te halen (en ze bezorgen ook niet) omdat er ineens oorlog is of een extreem erge virus of whatever en je mag dus het huis ook niet meer uit. Hoelang ga jij het redden denk je met het eten wat je nu nog in huis hebt?

• Een dag
  • Paar dagen
  • Week
  • Paar weken
  • Maand
  • Paar maanden
  • Jaar
  • Paar jaar

0 stemmers

2 likes

Ik ben net verhuisd en heb alleen thee

37 likes

Gefeliciteerd!!:partying_face::birthday:

3 likes

Voor de mensen met een relatie of mensen die getrouwd zijn. Hoe is de band met je schoonouders?

• Leven helaas niet meer
  • Ik kan met mijn schoonvader goed worden, schoonmoeder (wat) minder
  • Ik kan met mijn schoonmoeder goed worden, schoonvader (wat) minder
  • Ik kan met allebei goed worden
  • Ik mag ze allebei niet (echt) eigenlijk
  • Ik heb ze nog nooit ontmoet

0 stemmers

En de mensen die stemmen dat je ze allebei niet mag
 Ik ben stiekem wel nieuwsgierig waarom niet maar snap dat niet iedereen dat wil delen.

1 like

Anders.
Schoonmoeder zien we niet meer en schoonvader is overleden

1 like

Oei ja dat kan ook nog. :anguished:

3 likes

Dit klinkt wel heel erg fijn. :heart:

3 likes

Met mijn schoonmoeder is heel veel mis. Psychisch, lichamelijk etc. Heel erg allemaal. Mijn schoonvader is helaas veel te vroeg overleden. Van een band kan ik helaas niet spreken, behalve dan zorgen die we hebben. Zo jammer ook voor onze kinderen.

2 likes

Kan met allebei goed worden? Is dat dialect? Nog nooit op die manier ergens gehoord/gelezen

32 likes

Ik twijfelde zelf ook al beetje of het wel goed is maar ja mensen snappen wat ik bedoel denk ik. :relaxed: (Spelling is gewoon niet mijn sterkste kant)

5 likes

M’n schoonmoeder kan ik echt goed mee en m’n schoonvader koos voor z’n affaire en is weg. Heb hem één keer gezien

2 likes