Stel je persoonlijke vraag #19

Stel je wilt vitamine o.d. kopen, welke versie heeft dan je voorkeur?

• Huismerk
  • Bekend A merk

0 stemmers

Als ze even duur zouden zijn zou ik voor een A-merk kiezen. Maar die zijn vaak tig keer duurder dus daarom liever huismerk. Ook omdat ik nooit weet of een duur merk echt beter is.

Ik heb altijd het gevoel dat die duurdere net zo ‘goed’ werken als het huismerk, dus kies standaard voor huismerk.

1 like

Geen, want echt allergisch voor alle dieren. Behalve goudvissen.

Geen dieren krijg stress van huisdieren en vind het vaak heel zielig

2 likes

Een paard is echt mijn grootste droom

3 likes

Ik zie nu helemaal voor me hoe een inbreker jouw deur probeert te forceren en jij heel droog open doet ‘Yo kan ik je helpen’?

2 likes

Ik heb dus op de basisschool moeten leren om voor andere mensen rustiger te praten. Nu komt het natuurlijk, maar als ik aangeschoten ben of enthousiast ben zeggen mensen altijd doe rustig. Hallo, je bent zelf langzaam. Van die vergaderingen waarin ik na 2 seconden al weet wat iemand wil zeggen, maar ik wel 10 minuten moet afwachten uit beleefdheid tot iemand eindelijk eens klaar is.

Keek/ kijk colleges of andere praatyoutubefilmpjes ook altijd op dubbele snelheid. Ain’t nobody got time for that.

18 likes

Wtf

Ik zou zo’n axolotl wel willen hebben, heb nu geen ruimte voor huisdieren maar ik vind die dieren zo fascinerend.

1 like

Ik heb geen huisdier, maar zou wel graag een hondje willen. Maarja wij werken allebei fulltime, dus kan niet

1 like

Hahahaha dit is fantastisch. Dus je had een vogelspin omdat je dat cool vond maar je was er eigenlijk bang voor? :joy:

Ik heb alleen een tweedehands design kat. Wilde vroeger heel graag een witbuik egel maar ik ben achteraf echt blij dat ik niet heb doorgezet, vind dat nu heel zielig.

2 likes

Ik heb dit gegoogeld en nu ben ik bang om te gaan slapen :sob:

1 like

Honger en er zit een klein randje schimmel aan de kaas

• Ew, weggooien natuurlijk
  • Gewoon eraf snijden. Is prima te eten

0 stemmers

Als je terugkomt van vakantie

• Ruim ik meteen alles op waar het hoort
  • Doe ik het de volgende dag
  • Staat mijn tas/koffer gerust nog een week
  • Oh ja, moet ik nog doen ook al ben ik al weken terug van vakantie

0 stemmers

Als jij op vakantie gaat, pak je je koffer 

• 1 week van tevoren
  • 1 dag van tevoren
  • Paar uur van tevoren

0 stemmers

Volgens mij was dit een gevalletje ‘ik ben al aan het eten, maar even kijken wat de rest had gedaan’ of niet :roflmao:

En deze is voor ons aller Henka van Schie aka Quantum, where ever you are.

Boter die twee weken over de datum is

• Kan prima, TENMINSTE houdbaar he
  • Nee, dat durf ik niet aan

0 stemmers

1 like

Verschilt per product, brood is inderdaad niet meer te eten maar bij (harde) kaas kun je prima het schimmelrandje wegsnijden

1 like

Ik probeer enkel de harde bazen van de huilies te onderscheiden hier.

7 likes