Ik heb geen huisdier, maar zou wel graag een hondje willen. Maarja wij werken allebei fulltime, dus kan niet
Hahahaha dit is fantastisch. Dus je had een vogelspin omdat je dat cool vond maar je was er eigenlijk bang voor? 
Ik heb alleen een tweedehands design kat. Wilde vroeger heel graag een witbuik egel maar ik ben achteraf echt blij dat ik niet heb doorgezet, vind dat nu heel zielig.
Ik heb dit gegoogeld en nu ben ik bang om te gaan slapen 
Als jij op vakantie gaat, pak je je koffer âŠ
- 1 week van tevoren
- 1 dag van tevoren
- Paar uur van tevoren
0 stemmers
Volgens mij was dit een gevalletje âik ben al aan het eten, maar even kijken wat de rest had gedaanâ of niet 
Verschilt per product, brood is inderdaad niet meer te eten maar bij (harde) kaas kun je prima het schimmelrandje wegsnijden
Goed voor de weerstand toch
Ik Check nooit de datum, als er geen schimmel opzit dan eet ik het.
Volgens mij is de bbq saus die ik net ophad tot 2016, maar smaakt gewoon normaal dus boeie
wacht even hoor dit is dezelfde persoon??? ik dacht dat henka gewoon forever gone was
Ik leef wel onder een steen over het algemeen hoor dus misschien is het voor de rest van het forum wel bekend haha, maar ik wist het niet!
Wat staat/ligt er op je nachtkastje?
- Wekker
- Lampje
- Glas water
- Lenzen
- Bril
- Medicatie
- Boek
- Tijdschrift
- Masker
- Oordopjes
- Vibrator
- Condooms
- Iets anders
- Niets
- Ik heb geen nachtkastje
- Telefoon
0 stemmers
Zodra ik mn rijbewijs had vond ik het alleen niet meer leuk
dus ik kan inmiddels niet meer rijden haha
Anders: spuugdoekje en babyspeelgoed.
Zijn er mensen die een vibrator op hun nachtkastje zetten? Ter decoratie? En dan daarna dat stoffige ding even afsoppen zeg maar? 
Een verlengsnoer, zodat mn telefoon daarin kan opladen en in mn bed liggen 
Rijles vond ik aan t begin echt een hele ervaring. Hoe meer uren ik met mn instructeur in die auto doorbracht, hoe erger het werd. Die instructeur die ik had was echt vreselijk
Rotzooi. Lege chipsverpakkingen
Vele leggen hun telefoon niet op het nachtkastje. Waar laten jullie die dan wel?
Naast mân kussen
Dacht dat het ging om wat op dit moment op mân nachtkastje ligt en heb mijn telefoon in mân handen
Zouden jouw ouder(s) je steunen als je mee zou doen aan married at first sight?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt toch dan hoeft hij niet stoffig te worden