Heb jij sinds corona wel eens in de trein gegeten? Ik net voor het eerst hield het echt niet meer vol was misselijk van de honger.
- Ja
- Nee
- Ik ben niet met de trein geweest sinds corona
0 stemmers
Heb jij sinds corona wel eens in de trein gegeten? Ik net voor het eerst hield het echt niet meer vol was misselijk van de honger.
0 stemmers
Ja weet ik maar ik voelde me wel opgelaten dus ik heb het ook vet snel opgegeten.
Heb het ooit (toen het uitgezonden werd) regelmatig gezien, maar ook vaak afleveringen gemist. Ik hoopte al zo lang dat het op een streamingservice zou komen en toen was het er afgelopen week ineens.
Zit inmiddels al halverwege seizoen 2. Gaat ook lekker snel want het zijn geen hele lange afleveringen.
Of het de best bekeken serie ooit is betwijfel ik, lijkt me eerder dat dat Friends is. Veel oudere serie, op veel zenders te zien geweest en staat al een tijd op Netflix.
Ja ik was ook echt blij. Heb ff gekeken, het is de best bekeken serie op Netflix. Maarja die hebben we in NL er niet opstaan. Ik had nooit verwacht dat Videoland the office er zou opzetten.
Ah ja ik dacht al dat het aan mij lag! Echt jammer dat dit niet fatsoenlijk gaat. Dat zou echt makkelijk zijnā¦
Ik vind het echt shocking dat 50% van de stemmers denkt dat 9/11 een inside job is
Dat kan ik zeker toelichten, mijn āeensā is denk ik te kort door de bocht. Volgens mij verscheen deze poll n.a.v. het bericht dat jongerenbeweging Exxpose met een burgerinitiatief pleit voor het strafbaar stellen van het kopen van seks. Ik ben van mening dat het kopen van seks strafbaar zou moeten zijn als er sprake is van dwang en uitbuiting. Natuurlijk zitten daar allemaal haken en ogen aan. Hoe weet je nou als koper dat daar sprake van is, bijvoorbeeld? En natuurlijk, als je het strafbaar stelt verdwijnt alles in de illegaliteit, dat is helemaal ongewenst. Een echte oplossing is het dus niet, en die heb ik zelf ook niet. Ik vind het wel vrij bizar dat raamprostitutie in Nederland nog legaal is. Dat het geaccepteerd wordt dat vrouwen achter een raam staan, als vleeswaren uitgestald en te koop, en dat we daar als land zelfs trots op zijn, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.
Maar goed, als een vrouw zelf de vrije keuze maakt haar geld te willen verdienen door seks te hebben met anderen, dan vind ik dat ze die mogelijkheid moet hebben. Ik vraag me wel af in hoeverre je echt āvrijā bent zoān keuze te maken als je bijvoorbeeld in geldnood zit, maar aan de andere kant, ik zou mijn werk ook niet doen als ik er niet voor betaald kreeg.
Al met al blijf ik het een heel moeilijk vraagstuk vinden, en zoals ik al zei, een oplossing heb ik helaas ook niet.
vond het nog steeds zo jammer dat the office van netflix afgehaald was, maar door jouw berichtje gister ben ik weer gaan kijken
Voor mij is een pakketpunt al gauw 10 minuten rijden met de auto en niet dat ik er standaard langskom of in de buurt ben, dus ja dan maakt het voor het milieu weinig verschil
Agressief, hoe moet ik dit zien? Slaan en schoppen? Of heel dreigend gaan lopen doen? @Vaiana @ellegirltalk @Henk @FISSA
Beide, maar ligt ook aan mijn bui, hoe moe ik ben en of ik die dag al veel gedaan heb
Hoezo? Is dit ter voorbereiding voor als er ooit een grote meeting komt?
Ik kan om onbenulligheden die gebeuren (door eigen toedoen) flink boos worden en agressief in woordgebruik. Niet fysiek. Of nouja als met deuren gooien meetelt.
Oja en snel opgefokt in het verkeer enzo of als mensen om me heen domme dingen doen. Dan krijg ik vaak āzo rustigā te horen.
Nouuuu, hier ben ik het voor het eerst ooit volgens mij niet met je eens. āWat dan nogā, dit is wel de situatie die de complete wereld op zān kop heeft gezet de afgelopen jaren. Onze wereld is zo ongelofelijk verandert na 9/11, al was het maar dat we ons allemaal uit moeten kleden op het vliegveld, dat hoefde daarvoor nooit. Het heeft talloze oorlogen en doden tot gevolg gehad. Dat kan en is gewoon niet door de Amerikaanse overheid georganiseerd. Ik denk dat als je je echt de wereld voor zou stellen hoe hij zonder 9/11 geweest zou zijn en nu is, dat je zult zien dat het meer effect op je leven heeft dan je nu denkt. Bovendien zou het ook ongelofelijk schokkend zijn, omdat Amerika helaas nog steeds een van de belangrijkste landen ter wereld is en om te ontdekken dat zij dit georganiseerd zou hebben zou de wereld wederom op zijn kop zetten.
Ik ben echt een jaloers mens en daar ben ik me ontzettend bewust van, dus ik reageer dat gevoel niet af op anderen, maar ik voel het wel. En dat haat ik .
Als je zowel boven als beneden een toilet in je huis hebt, ga je dan liefst boven of beneden naar de wc:
0 stemmers
Ja maar ik heb geen cc
Niet fysiek maar ik kan me om onbenullige dingen heel druk maken en dat dan heel krachtig uitdrukken. En daarbij scheld ik heel veel
ik ben best een binnenvetter en soms komt alles er in een keer uit en dan lijkt dat op een soort woede-aanval
Krijg net als @ellegirltalk ook vaak te horen doe rustiggg
Bij mijn ouders ga ik liever boven, want die zit in de badkamer en is warmer dan het toilethokje beneden.
Hahaha love you