Stel je persoonlijke vraag #19

Wat staat/ligt er op je nachtkastje?

• Wekker
  • Lampje
  • Glas water
  • Lenzen
  • Bril
  • Medicatie
  • Boek
  • Tijdschrift
  • Masker
  • Oordopjes
  • Vibrator
  • Condooms
  • Iets anders
  • Niets
  • Ik heb geen nachtkastje
  • Telefoon

0 stemmers

Zodra ik mn rijbewijs had vond ik het alleen niet meer leuk :sweat_smile: dus ik kan inmiddels niet meer rijden haha

2 likes

Anders: spuugdoekje en babyspeelgoed.

Zijn er mensen die een vibrator op hun nachtkastje zetten? Ter decoratie? En dan daarna dat stoffige ding even afsoppen zeg maar? :face_with_raised_eyebrow:

Een verlengsnoer, zodat mn telefoon daarin kan opladen en in mn bed liggen :sweat_smile:

Rijles vond ik aan t begin echt een hele ervaring. Hoe meer uren ik met mn instructeur in die auto doorbracht, hoe erger het werd. Die instructeur die ik had was echt vreselijk

1 like

Rotzooi. Lege chipsverpakkingen

1 like

Vele leggen hun telefoon niet op het nachtkastje. Waar laten jullie die dan wel?

Naast m’n kussen

2 likes

Dacht dat het ging om wat op dit moment op m’n nachtkastje ligt en heb mijn telefoon in m’n handen

1 like

Zouden jouw ouder(s) je steunen als je mee zou doen aan married at first sight?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt toch dan hoeft hij niet stoffig te worden

2 likes

Vraag voor mensen in de leeftijd, laat ik zeggen, 25-35:

Heb jij vrienden in afwijkende leeftijden?

• Ja, ik heb vrienden in de leeftijd 18-
  • Ja, ik heb vrienden in de leeftijd 50+
  • Nee, allebei niet

0 stemmers

Vast megasubjectief qua leeftijdsgroepen, maar ik besefte me dat ik via mijn werk best een aantal vrienden heb die ouder dan 50 zijn en ik vroeg me af of meer mensen dat hebben :v:t2:

Waarom ben jij daar zo zeker van dan? Denk je werkelijk dat de regering Bush 3000 landgenoten de dood in zou jagen om een oorlog te kunnen starten in het midden oosten? Een oorlog die nog veel meer levens heeft geeist en een hoop ellende in de politieke verhoudingen, opkomst van IS etc? En waarom heeft Al Qaida de aanslag dan opgeƫist? Of denk je dat de VS een stiekeme samenwerking met Al Qaida had?
Ik snap echt niet hoe mensen in deze complottheorie kunnen geloven dus ben erg benieuwd naar je redenatie.

14 likes

Ik vond de rijlessen na de eerste les dus echt niet leuk, ik kon dan echt met een knoop in mijn maag op de bank wachten tot ik werd opgehaald. Maar toen ik eenmaal mijn rijbewijs had vond ik het super leuk! Ik rijd nu al 4 jaar ruim 500 km per week voor woon-werkverkeer en het blijft ook leuk haha. Dus mochten er mensen nu van de lessen balen, het kan nog goed komen!

2 likes

Ik wil mijn telefoon niet in de slaapkamer, dus die ligt altijd op te laden in de woonkamer.

3 likes

Goed punt

Ik zit terwijl ik dit lees te ontbijten in de trein.

De coupƩ is verder leeg dus ik vond het wel best, als ik thuis zou ontbijten moet ik een half uur eerder opstaan, nou mij nie belle hoor :thumbsup:

Meestal A-merk, maar dat komt omdat huismerk vaak alleen grote tabletten en capsules verkoopt, en A-merken ook druppeltjes en zuigtabletjes. Ik kan niet zo goed pillen slikken dus dan kies ik liever voor het laatste! Ik geloof verder niet dat die beter zijn dan huismerk ofzo.

2 likes

Je vraagt het niet aan mij en ik weet niet of ik erin geloof maar sinds ik van operation Northwoods heb gehoord zou het wat mij betreft best kunnen.
Ik geloof direct dat regering Bush een deel van z’n bevolking om zou leggen, het doel heiligt de middelen. Met terreurgroepen is het ook lastig, de VS heeft Al Qaida financieel gesteund want bondgenoten in een oorlog. Ook weereen of andere geheime operatie.
Ik snap echt niet dat mensen niet wat meer openstaan voor verschillende interpretaties, als Watergate niet bewezen was had ook vast bijna niemand daarin geloofd.
Ik ben benieuwd naar de uitleg van @Jeg

4 likes

Welke hiervan zouden jullie over de datum eten?

• Diepvriesvis
  • Verse vis
  • Diepvriesvlees
  • Verse vlees
  • Vleesvervangers
  • Pizza
  • Ijs
  • Chips
  • Borrelnootjes
  • Soep

0 stemmers

Ik vind die lage prijzen echt heel chill maar aan de andere kant houd ik niet zo van dingen over de datum eten, ben dan altijd bang dat ik ziek word :grimacing:

Nee joh gewoon ruiken en het goed bekijken. Ik geloof echt dat je neus en smaak supergoeie tools van je lichaam zijn om niet ziek te worden haha. Eet regelmatig dingen die eigenlijk over de datum zijn, maar als het nog goed ruikt vind ik het altijd prima

3 likes

Borrelnootjes vind ik niet zo lekker, dus die zou ik sowieso niet eten. Ook niet voor de datum. Verder zou ik alles eten zolang mijn zintuigen denken dat het goed is.

2 likes