Stel je persoonlijke vraag #19

Ik heb de voorstelling “Komplot” gezien, van George van Houts.
Daarna kan je echt niet meer denken dat 9/11 zo is gegaan.

Voor de liefhebbers, hij staat op YouTube.

Verse vis en vlees kun je meteen in de diepvries stoppen.

Hebben jullie van die Desenio plaatjes in jullie huis hangen?

• Ja, lekker sfeervol en kunstig
  • Ja, maar vind het stiekem niks an
  • Ja, want heb het van tante Sjaan gekregen en nu voel ik me verplicht dat ding in de hal te hangen
  • Gewoon ja
  • Nee, maar ik wil wel
  • Nee, maar ik had wel
  • Nee, maar heb wel andere tekeningen oid in mijn huis hangen
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

Goeie! Ik wist dat niet eens

1 like

Ik ben een paar keer goed aan de :poop: geweest door vis, heel oude boter en tempeh dus daar kijk ik nu wel mee uit. Of ja, zou ik mee uit moeten kijken. Ik vind eten weggooien zonde en vaak denk ik aah gaat nog wel, ruikt prima. Tot ik hele avond en nacht met krampen op de plee zit. Dus ik zou er juist iets voorzichtiger in moeten zijn dan ik nu ben.

Meestal A merken, maar ik let eigenlijk vooral op de hoeveelheid suikers en of het bijv biologische vitamines zijn. 9/10 keer kom ik dan wel op A merken uit maar dat extra bedrag heb ik daar wel voor over.

1 like

Wij hebben een paar tekeningen in huis hangen waar we toevallig tegenaan liepen, inderdaad direct van de artiest gekocht of bij een mini winkeltje wat unieke oude tekeningen verkoopt.

We hebben nog meer decoratie nodig en m’n vriend komt steeds met allemaal desenio-opties en ik weiger alles haha. Ik vind het meeste niet leuk, sommige foto’s zijn wel mooi maar ik vind het gek om een foto op te hangen van een landschap wat ik zelf helemaal nooit heb gezien :woman_shrugging:t2:
Verder hebben we ook nog een uiteenlopende smaak dus de rest van de muren blijft nog heel lang leeg vrees ik.

3 likes

Maar dan wel met een eigen foto? Ik snap nooit zo goed waarom ik een stockfoto aan de muur zou hangen. Eigen foto’s zou ik zelf niet zo snel ophangen omdat ik niet naar mezelf hoef te kijken de hele dag, maar ik snap heel goed dat mensen dat leuk vinden om op te hangen

Maar als je wel een stockfoto wilt, lekker doen. Heb je in ieder geval een gezelliger huis dan ik met mijn kale muren omdat ik origineel wil maar ook geen zin heb om er veel geld voor neer te tellen :joy:

1 like

Omg sissende kakkerlakken & vogelspinnen. Dan nog liever 10 dode cavia’s.

9 likes

Nouja, de regering Trump jaagt tienduizenden Amerikanen de dood in nu met slecht coronabeleid om “de economie te redden” of wat het ook mogen zijn dat hij wil, en er zijn in de geschiedenis talloze van dit soort voorbeelden, dus dat vind ik nou nog niet eens zo ongeloofwaardig

16 likes

“It is what it is”

1 like

Ik moet altijd heel erg lachen om hoe jouw mening in de manier waarop je je pollvragen formuleert doorschijnt!

1 like

Je gaat naar de bruiloft van een vriendin als avondgast, je vriend gaat mee. Hoeveel geld geef je cadeau?

• 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • Anders namelijk…

0 stemmers

avondgast als in je mag eten of enkel het dansfeest?

Enkel het feest!

Ben zo blij dat m’n vrienden allemaal niet aan kinderen of huwelijken willen beginnen tot ze diep in de dertig zijn.

Zou het echt verschrikkelijk vinden als ik nu in m’n twenties omgeven was door gezinnen.

20 likes

25 euro vind ik meer als zat dan

Professioneel bruidsmeisje hier :raising_hand_woman:t5:

3 likes

Ooh ja zij maakt hele mooie dingen!!
Als ik ooit ga trouwen is zij een fotograaf die zeker op mijn lijstje staat

3 likes

Ik had laatst een gesprek met m’n vader in de auto, we hebben het altijd echt over van alles en nog wat. Nu was de vraag als reïncarnatie bestaat of je dan liever als man of vrouw zou willen worden geboren? En dat ging echt helemaal tot aan welke soorten kanker etc. Je kon krijgen :sweat_smile:

• Als man
  • Als vrouw
  • Ik geloof niet in gender

0 stemmers