Motorcoureurs
Bij dansers vind ik er wel een verschil in zitten. Die stijldansers vind ik echt niet aantrekkelijk. Ik ken iemand die op hoog niveau latin danst en dan dat pak wat hij aanheeft getver en vaak heel veel gel in de haren en een oranje hoofd. Ben wel eens naar een wedstrijd geweest en hoewel ik het knap vond vond ik het zeker niet aantrekkelijk. Dit idee:
Combinatie van het eerste en het laatste. Ik doe mān kleding wel gelijk in de wasmand en zet mān spullen ook wel terug in de ruimte waar het hoort, maar bijvoorbeeld mijn toilettas staat nog steeds in het zicht in de badkamer terwijl ik de spullen er in de loop van de weken dat ik terug ben uit heb gehaald om te gebruiken (ik moet hem nog steeds schoonmaken en in de kast zetten).
Oohh maar stijldansers kunnen wel een heel sexy houding hebben buiten het wedstrijdgebeuren en de pakjes om, vind ik! Ze kunnen zo mooi rechtop staan. En als ze dan supergecontroleerd kunnen bewegen heeft dat wel iets, vooral bij ballroom. Ik kan dat wel waarderen. Maar ja ballroom en latin zijn ook weer andere werelden.
Ben nu trouwens heel benieuwd wie jij kent!
Ik vind balletdansers echt heel sexy, al die spieren
Dat heb ik nooit echt aan hem gemerkt aan hem. Maar dat is ook omdat ik meestal als ik bij hem thuis zat hij op de bank zat met vrienden en bier haha. Ik wil je wel een pb bericht sturen. Hij heeft ook in China enzo wedstrijden gedaan dus wel vrij serieus. Je kent wel latin dansers in Nederland dus?
Eens!!
De elite is er echt niet op uit om er voor de normale burger te zorgen hoor. Ze willen alleen maar meer macht en geld, maakt niet uit hoe ze eraan komen.
Hahaha lekker verschillende wereldjes. En ja ik heb zelf een tijdje vrij fanatiek wedstrijden gedanst! Niet op megahoog niveau en zeker niet in China, haha, maar een pbātje is welkom ^^
Gaat wel veel tijd inzitten. Naast zān baan nog zoān 15 uur per week. Pff niks voor mij. Zal je pbāen!
Sinds ik zelf mijn wenkbrauwen laat kleuren merk ik dat ik er bij anderen ook steeds op zit te letten. Nu is me de laatste tijd opgevallen dat er best veel vrouwen hun wenkbrauwen heel āhardā aanzetten, zoals hier op de fotoās:
Ik vind dat dus echt niet mooi (hoewel ik echt wel van strakke donkere wenkbrauwen houd). Maar omdat ik het zo vaak zie vraag ik me echt af of dit gewoon een kwestie van smaak is? Dus⦠Wat is jullie mening?
- Ik vind het mooi
- Ik vind het mooi en heb mijn wenkbrauwen zelf zo
- Ik vind het niet mooi, maar het stoort me niet als iemand dit zo heeft
- Ik vind het afschuwelijk
- Ik heb er geen mening over
0 stemmers
Ik zie zelden mensen met zulke wenkbrauwen. Bij die eerste lijkt het alsof ze nog bezig is met verven.
Het wisselt eigenlijk elk jaar, het ligt eraan wat ze graag wil hebben of welk idee ik heb, meestal tussen de 20 en 50 euro denk ik? Soms geef ik een uitje of activiteit en dat is vaak wat duurder
Ja mijn uitdrukking ābest veelā is misschien een beetje overdreven, maar toch zie ik het geregeld. Niet per se zo dik als die eerste maar wel dat idee (kon niet zo snel goede voorbeelden vinden).
Waarom niet ?
Maar ik vermoed voor een kalender, die ze verkopen om geld op te halen
ā¬50,-. Maar wij doen nooit een cadeau maar gaan altijd samen iets leuks doen. Rond haar verjaardag altijd een high tea en shoppen en mijn verjaardag verschilt eigenlijk elk jaar wel wat we gaan doen.
Ik moet zeggen dat ik nooit echt een vast bedrag heb. Of dat wij dat hebben afgesproken. De ene keer kan dat 20 zijn, de andere keer rond de 50. Maar ik weet wel dat veel daar een afspraak over hebben gemaakt. Hebben jullie daar een afspraak over gemaakt hoeveel geld je uitgeeft aan het cadeau?
- Ja
- Nee maar ik houd me wel elk jaar aan bijna hetzelfde bedrag
- Nee en dit bedrag kan ook per jaar verschillen
0 stemmers
Vanavond een nieuw seizoen van Wie is de Mol.
- Leuk ik ga kijken
- WIDM
- Misschien kijk ik wel even
0 stemmers
Vind het niet , maar het interesseert me gewoon niet, dus ik ga niet kijken.