House was zooooo leuk
Ik denk wel een beetje. Ik heb eens gehad dat ik iets voelde bij een hoektand, en me daar vervolgens zo op ging focussen en eraan zitten dat het helemaal ging kloppen en pijn deed. Ik dacht dat het helemaal foute boel was en toen ik bij de tandarts kwam was er niks :’) Dus ik maak symptomen die er niet zijn door extreem te focussen op iets. Ook weleens bij de dokter gezeten dat ik ervan overtuigd was dat ik uitgezaaide melanoom had en al dagen geen hap door mijn keel kreeg van angst. Was ook niks. Ik prik er nu wel doorheen gelukkig, denk dat het meer aanleg is dan echte hypochondrie.
Bedoel met alleen zijn, tijd doorbrengen in je eentje. Maar snap de verwarring.
Ik zit sinds ik hierover op het forum heb gelezen ook over na te denken haha. Heb nu 2 katten die me graag krabben en kauwen op mijn hand.
Ik ga denk ik gewoon die inenting halen om er vanaf te zijn haha.
Haha nee dan was ik nu Whitney Houston.
Ik wilde mama worden.
Maar wat niet is kan nog komen
Ja bij een nieuwe puppy zou ik het ook preventief nemen, want die bijten nogal veel
Krabben doet mijn hond gelukkig niet
Skaters en bmx’ers!
Wow wordt je op basis daarvan gerepatrieerd? Was het heel ernstig?
Ik let daar nooit op
Ik heb twee jaar terug nog DTP gehad (difterie, tetanus en polio) en dat kost 27,50. Dus het is te overzien, je kan gewoon een afspraak maken bij de GGD. Ik moest hem halen voor het land waar ik heen ging op vakantie.
Doet me denken aan die keer dat ik 1,5u lang een sollicitatie gesprek had met iemand en ze me toen niet aannamen omdat ik roze plukken in m’n haar had.
- Dat zie je toch gelijk dus waarom houd je me 1,5u aan de praat voor Jan lul?
- Had makkelijk geverfd kunnen worden
Ben er nog boos om hahaha
Lelijke wenkbrauwen? Alsof je daar iets aan kan doen? Of worden dan van die markeerstiftwenkbrauwen bedoeld?
Van die Reinders wenkies zou ik wel heftig vinden om de hele dag tegenaan te kijken bij een collega
Dezelfde dag als dat ze gebeten was? Zo snel gaat dat niet.
Het kan maanden duren voordat je symptomen hebt. Maar als je de symptomen hebt ben je al wel ten dode opgeschreven. En dan ga je op de meest verschrikkelijke manier.
Nu weet ik weer waarom ik volslagen para ben voor vleermuizen. Mij werden prikken toen ook evt. aangeraden, maar heb ze niet genomen omdat ze erg pijnlijk zouden zijn en ik een skere student was. Gelukkig valt het vleermuisgehalte hier in de periferie wel mee
Oeeeh
Ja Epke
Alleen is hij te klein voor mij.
Ik ben hier ook zo bang voor geworden. Mijn zoontje had ineens een vleermuis op zijn slaapkamer en wondjes waarvan de huisarts niet kon uitsluiten of het van de vleermuis was. Nou echt maanden bang geweest, ook al kreeg hij meteen de vaccinaties, maar hij leeft nog Wel para voor vleermuizen nu, ik dan.
Huh zo eng