Haha jaaa snap ik hoor.
Vind Virgil arrogant overkomen. En ben voor Spurs dus Stevie
Ja bij NL zal het vast meevallen hoor maar bij Liverpool wel
Watch him defeeeeeeeend
And watch him scoooooooore
Donnie heeft echt zoān henny huisman mini playbackshow gun factor
Hoe cope jij met stress?
- Het negeren
- Eten
- Niet eten
- Van je af schrijven
- Slapen
- Sporten
- Het bespreken
- Het probleem meteen actief aanpakken (als dit mogelijk is)
- Lezen
- Netflixen / Youtuben
- Vertel ik liever niet
- Ik heb de ultieme tip om op een gezonde manier met stress te copen en die ga ik nu delen
- Anders
0 stemmers
GeĆÆnspireerd door: mijn stress. Doei.
Gamen waardoor ik me volledig in een andere wereld kan storten.
Alleen winkelen en muziek maken helpt mij vaak.
Ik voel dit zo erg
Oeps ja janken, alcohol en nicotine hadden ook wel antwoordopties mogen zijn
Dit ben ik, echt vreselijk gewoon!
Ja pfoe inderdaad het sociale en emotionele werk wat hier in gaat zitten⦠pfoeeee ik word al moe als ik er aan denk. Volgens een poly vriendin van me komt het doordat mijn vorige partner gewoon erg emotionally draining was maar als ik het bij haar zie denk ik nog nou bedankt :ā) maar goed vooralsnog ben ik single en kan ik me eigenlijk ook niet echt iets hierbij voorstellen, dat ik echt twee mensen tegen het lijf loop waar ik wel een relatie mee zou willen?
Hele dagen met buikpijn rondlopen en wachtrn tot het voorbij is⦠oh of het zo ver mogelijk weg proberen te stoppenā:grimacing:
Zou best een droom zijn.
Is een geschikte tegenkomen niet al een soort wonder Kan me amper voorstellen dat ik twee personen met wie ik een relatie zou willen tegelijkertijd tegen het lijf loop. En dat ze dat dan ook met mij willen. En dat het met beiden werkt en gezellig is.
Ik āvolgā een aantal stichtingen in een (ei)land waar ik een soort van persoonlijke binding oid mee heb, die doen echt goed werk en daar ben ik wel heel erg voor. Maar vm zijn er ook heel veel louche stichtingen in het buitenland
Ik mis Ernie
Die is Ernie bij