Stel je persoonlijke vraag #19

Ik ben zo slecht altijd. Tell me your secret.

1 like

Meestal een vibe en kijken naar de reacties van mensen. Bij Rob van afgelopen jaar was het in eerste instantie een educated guess, omdat hij in het voorfilmpje als enige opkeek en omdat hij Henk de Mol vibes had en daarna speelde hij precies niks klaar en toen zei Rik een keer de mol is tevreden en dat icm met de tattoo maakte het zeker. Bij Susan was het hoe ze reageerde op iets in de eerste aflevering. En verder weet ik het niet meer zo goed.

2 likes

Ik kies meestal dingen rond de 50 euro uit, maar ik heb ook een keer 200 euro uitgegeven voor mijn zusje, en vaker dan eens alleen een boek gekocht/eten meegenomen. Ik wil gewoon een passend kado voor de persoon en gelegenheid, ik kan me echt niet vinden in wie per se een bepaald prijskaartje wil geven of krijgen, tenzij het zo onderling is afgesproken omdat iemand in het gezelschap bijv. minder uit te geven heeft en zich daar ongemakkelijk bij voelt.

5 likes

Niemand in onze familie voelt zich fijn bij het krijgen van kado’s dus ik vind ons budget van 25 euro p.p. echt super handig.
Scheelt ook dat er dan minder dingen zijn waar ik uit kan kiezen, want ik weet nooit wat ik voor de mannen in de familie moet kopen.
Ik doe overigens niet moeilijk als ik iets voor 30 euro zie, maar meer ga ik echt niet geven.
Voel me zelf ook enorm opgelaten als iemand veel aan me uitgeeft en dan hoef ik het ook niet.

2 likes

Ja ik geloof dat je meerdere beste vrienden kan hebben, maar heb er zelf geen (wel veel goede vrienden).

Afhankelijk van hoe leuk ik het zusje/broertje in kwestie vind (heb er 4)

Haha ja ik ben op vakantie! Dus doe tm donderdag niks anders dan zonnen, zwemmen, lekker eten en samen zijn met familie
Woensdag gaan we naar een waterpretpark dus dat wordt m’n favoriete dag
Dat ik vrijdag weer in Nederland ben laat ik maar even buiten beschouwing (maar ook dat is nog ok want ik heb nog lekker vrij en m’n ouders komen op bezoek!)

11 likes

Wat zeg jij

04:00 uur

  • 4 uur ‘s nachts
  • 4 uur ‘s ochtends

0 stemmers

05:00 uur

  • 5 uur ‘s nachts
  • 5 uur ‘s ochtends

0 stemmers

06:00 uur

  • 6 uur ‘s nachts
  • 6 uur ‘s ochtends

0 stemmers

Wat vind je lekkerder; (vegan) shoarma of gyros

  • Gyros
  • Shoarma
  • Geen idee
  • Allebei even lekker
  • Allebei even vies

0 stemmers

Als je nog maar 1 abonnement mag hebben van zo’n streamingdienst, welke kies je dan? De rest mag je dan nooit meer gebruiken, maar degene die je kiest is dan wel forever gratis.

  • Spotify
  • Netflix
  • Videoland
  • Disney +
  • Amazon Prime
  • Apple Music
  • Ziggo Movies & Series (HBO)
  • Apple TV
  • YouTube
  • Ik kies iets anders

0 stemmers

Ik zeg 04.00 uur 's ochtends omdat dat minder confronterend klinkt als mijn wekker weer eens gaat op dat tijdstip voor werk.

2 likes

Ik kan echt niet kiezen tussen Netflix en Spotify, heb nu Netflix gekozen omdat je Spotify ook zonder abonnement kan gebruiken maar dat was vast niet de bedoeling hè?

Nee dat mag niet :shushing_face: dus dat wordt een oude mp3-speler onder ‘t stof vandaan halen

@nello ook geen gratis YouTube haha

Shitt misschien toch Spotify dan, series zijn tegenwoordig makkelijker te downloaden dan muziek volgens mij

1 like

Valt te zien wie het is. Gewone vriend/collega of klein feest (bv. BBQ in de tuin): 50 euro pp. Uit mijn dichte vriendenkring: 100 euro pp. Familie: 150 euro pp.

Dat klinkt nu extreem veel in vergelijking met de bedragen in de poll maar dat is hier gebruikelijk. Misschien ook een verschil België/Nederland?

1 like

Ik maak echt veel gebruik van de algoritmes van spotify haha. Die daily mixes zijn zo chill en ontdek altijd weer nieuwe muziek!

Netflix is ook heel chill, maar je kunt series en films ook wel streamen via een dodgy website

1 like

50 euro voor een collega??

Voor het avondfeest, ja.

Ben ik de enige die altijd muziek luistert via YouTube? :biggrin:

2 likes

Nondeju

1 like
1 like

Ik heb de afgelopen jaren niet meer gekeken omdat ik het een beetje voorspelbaar vond worden, maar dit jaar is dus blijkbaar een speciale editie met oud-deelnemers uit vorige seizoenen (waaronder Nikkie en Tycho!). Dat vind ik dan wel weer leuk en geeft denk ik ook een toffe dynamiek, dus ik ga nu wel kijken denk ik! Ik was normaal ook altijd ‘s avonds veel weg van huis, maar veel dingen waar ik altijd heen ging zijn nog dicht vanwege Corona dus ik heb nu ook meer tijd om tv te kijken en zulke dingen te volgen. :slight_smile: