Stel je persoonlijke vraag #19

mijn man heeft op sommige dingen afgedingd (??? dongen??) die we nodig hadden voor ons nieuwe huis, dat was dan bv bij een grote laminaatbestelling de bezorgkosten gratis ofzo

maar ik vind dat zo awkward dat als hij van tevoren zegt dat hij dat gaat doen, ik vast in de auto ga zitten omdat ik anders alleen maar wil zeggen ‘nee nee hoeft niet hoor we betalen wel extra zelfs sorry dat ik besta’ hahaha

23 likes

Maar wat vinden jullie dan zo ongemakkelijk aan afdingen?

Dat ik het niet kan. Dan vraag ik om korting of iets speciaals en dan zeggen ze natuurlijk nooit meteen “oké is goed je krijgt honderden euro’s korting”, maar dan zeggen ze €10 ofzo, en dan zeg ik meteen YO IS GOED. Terwijl ik er waarschijnlijk meer uit kon krijgen. Of als ze zeggen dat het niet kan, dan zeg ik als een kleine baby oké sorry dat ik besta en verdwijn ik in de heg zoals Homer Simpson.

7 likes

Hoe deed hij dat dan?

Hahaha, mijn vriend voelt zich ook vooraf al gegeneerd als ik van plan ben af te dingen en al helemaal als hij erbij staat.

Waarschijnlijk als de verkoper aangeeft “op een bedrag van X” uit te komen, of als er meerdere dingen meewegen in een bedrag. Bv. als je een auto/keuken/vloer koopt wordt er meestal een factuur of offerte opgesteld, dus dan laat je de prijs berekenen (ga je voor zitten), dus dan kan je vaak wel samen tot een prijs komen.

2 likes

Ik had dus echt zo geen energie en zo ontzettend geen zin in mijn eerste werkdag, na 2 maanden vrij zijn. Maar ik heb zooo veel energie gekregen van al mijn lieve vioolkindjes, ik ben er helemaal van opgeknapt tegen alle verwachtingen in :100:

12 likes

Maar dan heb je toch niet zelf afgedongen, hij bood het zelf aan.

Ik ding altijd af bij de garage, en dan zeg ik gewoon “ja maar dan krijg ik het wel gratis toch, dat is service” en dan zeggen ze nee mevrouw dat kan niet. Zeg ik nou dat vind ik raar want zus en zo en dan krijg ik bijvoorbeeld alleen materiaal kosten.
Of dan zeg ik: nou is goed doe dan maar, maar dan wil ik m wel gewassen en met een volle tank terug hahaha half grappend, maar ik krijg het wel. Ze zijn daar ook een beetje knullig en dingen duren vaak langer of ze hebben onderdelen niet op voorraad etc dus is meer ter compensatie

1 like

Haha Is dat een @Trenchcoat eufemisme of ga je echt Mexicaans eten?

20 likes

Wie is jouw favo oranje man?

• Cilissen
  • Mathijs de ligt
  • Virgil van dijk
  • Nathan ake
  • De roon
  • Frenkie de jong
  • Memphis depay
  • Gino Wijnaldum
  • Luuk de jong
  • Donnie
  • Hans hateboer
  • Mohammed Ihattaren
  • Owen Wijndal
  • Stevie bergwijn
  • Rio Babel
  • Steven De vrij
  • Leroy fer
  • Denzel dumfries
  • Quincy promes

0 stemmers

Wie zijn dit?

Edit oh voetballers.

35 likes

afbeelding

11 likes

Ik ben echt smoorverliefd op matthijs de ligt, beetje gênant gewoon. Hij lijkt wel op m’n vriend als dat het beter maakt haha

2 likes

Had 100% verwacht dat Trump hiertussen zou staan
Verre van mn favo oranje man maar wel de eerste die in me opkomt

80 likes

Ja sorry, voetbal kijk ik niet, heb ik 0 verstand van.
Voor hetzelfde geld waren het willekeurige Sims of GTST-acteurs. :woman_shrugging:

7 likes

Ik kan echt moeilijk kiezen tussen Quincy, Gino en Steven. Dan maar de Ajax speler, is wel de doorslaggevende factor hier

edit: ik typte hiero ik wilde geen correct Nederlands hoor

1 like

Geen? Dit is niet het je-moet-kiezen topic :rage:

2 likes

Hahaha ja ik ben 23 dus dan kan het nog net

1 like

Het leven bestaat uit meer dan Disney-films

20 likes