Ludovico Einaudi!
Ja die en Hans Zimmer.
Oh ja ook! De Pirates muziek
Is hier toevallig iemand die iets afweet van vangnetten voor ondernemers wanneer je zelf uit het bedrijf stapt die even met me wil pbāen voor advies? Is daar überhaupt een vangnet voorā¦?
Bij Pirates of the Caribbean muziek moet ik alleen maar denken aan turnoefeningen, want echt iedereen had dat als vloermuziekje
Hahaha maar echt, of de Armin/Tiƫsto remix ervan.
Ik maak me hier ook schuldig aan.
Ik wilde die ook, maar mocht niet
Ja in 2016 in Tivoli! Was echt geweldig
Zit je samen in een VOF? Want dan kan het kapitaal inderdaad verdeeld worden (of jij moet betalen bij verliesgevend bedrijf) bij uittreding.
Op deze site staat er wel wat over http://www.aa2.nl/onze-diensten/gratis-diensten/gratis-antwoorden-op-vragen/vraag-over-beeindiging-van-een-vof
Zit je in een BV? Want dan moet je compagnon je uitkopen of jij kan je aandelen verkopen (als het bedrijf iets waard is).
Edit; verder weet ik niks over vangnetten, maar zou inderdaad juridisch advies inwinnen voor je eruit stapt terwijl je je zelf in de vingers snijdt. Als jullie een winstgevend bedrijf hadden/hebben moet je daar niet zomaar uitstappen.
Dit ben ik letterlijk met een mail die ik komende vrijdag moet sturen en waarvan ik wƩƩt dat de reactie kut gaat zijn, dus ik heb al 100.000 redenen verzonnen waarom ik hem beter volgende week kan sturen. Maar het MOET nu.
Ik had Trump ook wel verwacht als keuze mogelijkheid
Volgens mij is klassiek een heel breed begrip, maar duidt vooral op āoudereā muziek, of muziek volgens de klassieke normen met āklassiekeā instrumenten. Dan heb je binnen klassieke muziek natuurlijk stromingen, als barok, klassieke tijd, romantiek, impressionistisch en āmodernā 20e eeuws. Maar er zijn nu zoveel meer stromingen. Minimal music, Glass en Reich bijv. Einaudi en Nils Frahm is bijvoorbeeld Neo klassiek, klassiek in een toegankelijk modern jasje. Of Hans Zimmer is filmmuziek. Je zou het kunnen zien als een brede stroming waarbij heel veel sub genres zijn. Klassiek is gewoon een heeel brede term vooral, denk vooral gerelateerd aan de āklassiekeā instrumenten. Maar het is een beetje gissen.
Ik ben zelf heel erg van post-minimal music en hedendaagse/experimentelere klassieke muziek, daarin werk ik zelf. En een beetje een cross over van dat naar pop.
Did @Totoro lieeeeeee?
Nee maar serieus, als je de muziek van PoTC, Harry Potter oid. klassiek vind, dan zet ik daar ook mijn vraagtekens bij.
Wow bedankt voor de tip, ik ga hier echt goed op tijdens studeren momenteel
Pizzaās van de
- New york pizza
- Dominoās
- Pizzahut
- Happy Italy
- Lokale keten
- Anders
0 stemmers
Heb t volgens mij al zo vaak gezegd hier maar Papa Johnās, echt beste pizza Heb sindsdien nooit meer Dominoās of NY willen eten
Zit dat ook hier in nl? Dacht altijd dat dat enkel in Amerika zat
Ja! Filiaal hier in de buurt zit er nu zoān 2 jaar en ik zie er overal steeds meer bij komen
Oeh dan ga ik eens kijken of het in mn buurt zit!
Ik woon in ItaliĆ« en ik vind het een beetje jammer dat je hier geen fast food pizzaketens hebt, ik wil echt eens een keertje zoān intense pizza met kaas in de korst ofzo op (geen idee of die ketens ze verkopen, maar het was blijkbaar mijn vriends favo toen hij in de VS woonde en sinds hij me dat heeft verteld droom ik er soms over ).