Aangebroken cake:
- Bewaar ik in de koelkast
- Bewaar ik in de keukenkast
- N.v.t. /ik koop nooit cake
0 stemmers
Ik vind dus dat het in de keukenkast hoort.
Aangebroken cake:
0 stemmers
Ik vind dus dat het in de keukenkast hoort.
De Dominoās heeft dat. Maar dan kan ik je ook meteen uit de droom helpen. Het leek meer alsof ik op een stuk rubber kauwde in plaats van kaas.
Dat klinkt precies als het vieslekkere dat ik wil.
En ook geen Starbucks Iniedergeval niet toen ik er nog woonde maar nu is er inmiddels wel eentje in Milaan zag ik.Die heb ik echt gemist toendertijd.
Ik vind cake heel lekker uit de koelkast (van die lekkere goedkope cake hebben we het over toch, die je kan versieren met slagroom en hagelslag)
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer! Als het goed is opent er ook eentje hier in Rome tegen het einde van het jaar, heb echt zin om er eens per jaar chocolademelk te kunnen halen (en eindelijk eens pumpkin spice latte te proberen).
Ja die idd. Mān vriend wil het per se in de koelkast anders wil die het niet eten en ik zei dat dat niet āhoordeā. Volgens hem wel.
Zelfgemaakte pizzaās zijn ook wel echt veel lekkerder! Wat doe je er het liefst op?
In mijn maagje. Die heeft onderhand ook formaat keukenkast dus is bijna hetzelfde.
Je kunt ook een White chocolate mocha met een pompje chai bestellen, is bijna hetzelfde als een psl en eigenlijk nog lekkerder! En het hele jaar door verkrijgbaar.
Wat is je mening over popcorn?
0 stemmers
Zoet/zout gemengd
Ik vind zoete popcorn echt niet te eten. Zoute welš¤¤.
Is popcorn nou eigenlijk een āgezondereā snack dan bijv. paprikachips? Ik dacht eerst van wel, omdat het maĆÆs is. Maar ja chips is ook aardappel.
Volgens mij is het vooral wat minder vet, omdat chips echt gefrituurd is en popcorn niet! Dat het een aardappel en ander mais is maakt geloof ik minder uit
Oh ja duh, nu je het zegt is dat inderdaad wel logisch haha!
Chips zijn gefrituurd en zit veel zout en suiker in, popcorn kan je ook thuis maken met een klein beetje olie, zout en kruiden. Dan is het wel gezonder, ik denk dat de gemiddelde kant en klare popcorn uit de supermarkt niet direct gezonder is dan chips.
Ik had vroeger zelfs zoān airpopper, dat je ze popt met hete lucht. Is dus redelijk āgezondā maar at het nooit omdat door het gebrek aan vet de kruiden niet blijven plakken. Als je er dan wat olie bij doet wordt het natuurlijk zompig. En popcorn zonder smaak is niet te vreten
Zout: de hemel, denk miss wel favo snack
Zoet:
Ja propercorn valt idd wel mee!
Maar bv dit is niet gezonder dan chips denk ik
Daar stemt toch niemand opš