Stel je persoonlijke vraag #19

Precies om deze reden kom ik ook niet meer bij de lidl, zo jammer, ik mis het echt!!! Als ik bij de lidl voorafgaand aan het betalen een inschatting maak van hoeveel het gaat kosten valt het altijd mee en bij de knalbert heijn ben ik iedere keer weer verbaasd hoe het zo duur kan zijn :confounded:

Mentos kussentjes, voorheen 220 gram en €1,00. Nu 242 gram en €1,39. Zo lullig!

2 likes

Ben tweetalig opgevoed en heb mijn moeders Aussie accent (waar ik zelf ook blij mee ben, ik vind luisteren naar andere Australiërs zooo fijn)

11 likes

Ik dacht dat je je daar vooral had bedreven in de lichaamstaal!

28 likes

material arts

5 likes

Groene of gele kiwi’s

3 likes

Oh jij houdt van harig dus

13 likes

Mijn Engels is matig. Op de tweede date met mijn vriend zei hij dat hij voor zijn werk voornamelijk Engels spreekt met collega’s. Toen hij later die avond vroeg wat mijn favoriete spel is, dacht ik aan thirty seconds. Dit durfde ik niet uit te spreken en daarom zei ik: mens erger je niet. Mooi mee weggekomen.

89 likes

Wij hebben dezelfde schoonmoeder denk ik. I feel you.

3 likes

Ik heb een redelijk goede Engelse uitspraak, maar in een gesprek met anderen word ik altijd zenuwachtig en dan klinkt het voor geen meter meer. En dan wordt het alleen nog maar erger. Heb er al eens over nagedacht om een cursus Engels te volgen om dit te verbeteren, want het voelt heel knullig.

2 likes

Same, maar ik heb alleen geen kiwi accent omdat mijn moeder het niet zo sterk heeft. Vind ik eerlijk gezegd niet heel betreurenswaardig.

4 likes

Dacht @Jeg dat het zo heette? Dan kunnen we elkaar de hand schudden :handshake: Ik heb namelijk vorige week dood serieus tegen iemand material arts ipv martial arts gezegd en ben zo uitgelachen omg :’)

5 likes

Omg dit is ook echt iets voor mij, gewoon geen antwoord durven geven en dan maar random iets andere zeggen. Zelfde met vragen als wat is lievelingsfilm of lievelingsliedje ofzo… bepaalde celebrity namen durf ik ook al niet.

5 likes

Haal jezelf maar weg bij goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je mag helaas geen screenshots van persoonlijke gesprekken delen hier.

2 likes

Volgens anderen is mijn uitspraak echt goed, maar ik denk gewoon goed. Het woord jewellery kan ik niet fatsoenlijk uitspreken. Wat een schijtwoord. Juwalry.
Ik ga wel echt stuk om material arts hahaha geweldig. Ik ken dat woord alleen maar omdat Taylor Lautner die ik op een blauwe maandag geweldig vond dat deed maargoed.

4 likes

Hoevaak praat jij Engels?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Een paar keer per week
  • Een paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Minder dan maandelijks

0 stemmers

Oh en ik vind sommige native speakers juist niet te verstaan. Heel binnensmonds klinkt het in m’n oren. Vooral bij Amerikanen. Zo’n jongen die geboren en getogen is in Missouri kan ik echt amper verstaan. 1 zin lijkt net 1 lage toon.

1 like
4 likes

Geklaagd bij een fabrikant met een leugen: vroeger ging ik met NS naar mijn toenmalige vriendje in het hoge noorden zonder kortingskaart of niks aka €€€. Als mn kaartje dan niet gestempeld was, schreef ik naar de NS dat ik al een kaartje gekocht had maar die niet kon gebruiken omdat ik ineens toch niet meer kon gaan of ziek was ofzo. Kreeg je je geld terug :star_struck:

19 likes

Oh wat ik zo verschrikkelijk vind aan native english speakers is dat ze helemaal verbaasd zijn als iemand geen Engels kan. Ik kreeg een keer de vraag of ze hier in Nederland dan les gaven aan kinderen in het Nederlands. Die dacht gewoon in het Engels en dat wij dan maar voor de fun met elkaar Nederlands praatten? :tired_face:

15 likes

Dat heb ik hier nog gedeeld dat ik me er zo slecht over voelde: ik had een nieuwe salon tafel binnen 3u beschadigd en heb ‘m toen diezelfde dag nog terug gebracht met een klacht.

4 likes