Is er ook zoiets voor op je Macbook? Ik zocht er toevallig gister naar, ik vond ‘Memo’ maar die is niet gratis. En plaknotities heeft weer geen checkboxes die je kunt afvinken
De gewone ‘notities’ app heeft checkboxes! Of de ‘herinneringen’ app
Waarom is jouw scherm geel?
Weet ik helaas niet! Ik geloof wel dat je Google Keep op elk platform kunt downloaden.
@midheavenmoon, dat zijn de hoeveelheden die ik nodig heb, haha!
@Lemongrab, da’s de kleur van het lijstje, die stel je zelf in!
Dat boodschappenlijstje heeft een miniatuurfoto van mijn vriend omdat het lijstje met hem gedeeld is, trouwens (is de foto van zijn Google account)!
Hooo kun je lijstjes delen? Even proberen!
In grammen dan? Ik koop kiwi’s en bananen altijd gewoon in hoeveelheden.
Of run je een weeshuis en heb je daarvoor zoveel bananen in stuks nodig
Na de tragische ondergang van Wunderlist (rip, honestly erger dan het einde van kuwtk) heb ik 2 dagen met hotmailadressen zitten vechten om Microsoft To Do op m’n telefoon aan de praat te krijgen. Zo te zien kan ik beter naar Keep switchen!
Heeft Keep wel van die pling-geluidjes? Anders hoef ik het niet.
Oh grappig! Ik dacht omdat het hele scherm meegekleurd was dat @anon28710462 standaard een geel scherm had, vroeg me al af waarom je dat zou willen.
Hoe doe je dan 125 gram avocado ?
Een kleine avocado. Een gemiddelde is 180 gram zegt Google haha
Zie helemaal voor me hoe @anon28710462 dan bananen in verschillende vormen pakt en dan net zo lang blijft wegen tot ze eindelijk bij 300 gram komt
Ja fijn hoor, nu voel ik me een ongeorganiseerde trut
Ook zonder lijstjes(apps) kun je een prima leven leiden
Waarom heb ik dan net een halfuur naar iets gezocht wat op zo’n lijstje had kunnen staan?
Dan was je dat halfuur kwijt geweest aan het maken van lijstjes!
Ik ben ook voor dit topic!
Oooh dit was niet heel serieus bedoeld hoor! Al kwam het wel toevallig op een moment dat ik dus alles moest organiseren
Mensen met lijstjes kunnen ook gekkies zijn. Ik heb niet echt vaste weekboodschappen en gebruik de AH app als houvast. Elke week selecteer ik alle bonusproducten die me interessant lijken wat resulteert in vaak een lijst van 456 producten. Dan ga ik naar de appie en ga ik die lijst af en haal ik alleen waar ik dan trek in heb of verzin een gerecht met een bonusproduct. Niet eens goedkoper maar als soort houvast omdat ik anders geen idee heb wat ik wil eten. Plus ben allergisch voor vaste weekmenu’s. Ik vind het zelf perfect werken maar vriendinnen kijken altijd alsof ik gek ben.
Rip Wunderlist
Ik kan de app nog gebruiken maar ben voor de zekerheid ook maar op zoek naar een vervanger. Maar ik wil uit principe geen Microsoft To Do Ik ben nu naar Todoist aan het kijken…
Keep vind ik fijn voor losse notities en lijstjes, maar vind ik vervelender qua overzicht, en dat vond ik juist het fijne aan Wunderlist, dat je het kon indelen.