Ja, was echt afschuwelijk. Ging die dag op vakantie met mijn toenmalige scharrel/vriend, en ik was echt compleet van slag en hij was zo laconiek Dat was het begin van het einde van die ārelatieā. Dit keer ben ik als alles doorgaat ook op vakantie, hoop echt heel hard dat het dit keer niet zo desastreus is voor de wereld, en voor mijn relatieā¦
Ik was in IJsland in de beste tijd om het Noorderlicht te zien, maar helaas was het elke avond te slecht weer. Er waren serieus mensen die al twee keer hun vlucht hadden uitgesteld om koste wat kost het Noorderlicht te zien, maar die kwamen dan ook uit Mexico en Japan bijvoorbeeld. Ik vond het jammer, maar IJsland is zonder Noorderlicht ook al zo bijzonder! Het Noorderlicht staat nu nog wel op mijn fictieve bucketlist.
Ik wil niet geloven dat dit echt is, maar ken helaas mensen die hiertoe in staat zouden zijnš¤«
Oke dit boeit niemand, maar mijn moeder heet echt W.C. achternaam hahah. Vooral als ze dan post kreeg, vond ik het als kind echt hilarisch.
Ik las de moeder van Mark Rutte
Ik heet S.M. achternaam mijn ouders hebben er om die reden over getwijfeld, maar heb er oprecht nog nooit flauwe opmerkingen over gehad. Eerder op de basisschool wat geplaagd met mn achternaam, die eigenlijk heel ānormaalā is maar bv rijmt op zeur of geur.
Worden initialen (zeker tweede en derde naam) dan echt nog zo gebruikt? Ik zie het eigenlijk nooit ergens en kan me ook geen situatie direct waarin het van toepassing zou zijn, hoogstens eerste letter van de voornaam en achternaam.
Ik vind jou echt niet de persoon om een bec te hebben op de een of andere manier haha
Ach, zo vaak word je niet op je initialen aangekeken en ik heb er nooit opmerkingen over gehad. Ga er ook niet te veel op letten bij het kiezen van een naam.
Zal je idd zien dat er na een paar jaar net zoals bij @Spaarlamp iets is waar de afkortingen alsnog āongepastā kunnen zijn.
Oh hier (be) is het eigenlijk altijd voornaam + achternaam bij dat soort zaken, ik had er niet bij stil gestaan dat dat zo verschilde!
Lol, dit zijn mijn initialen en mijn achternaam is Baas
Ik had een forum BEC (nu niet meer actief) maar die voelde zich nogal vaak aangevallen en ging dan vol in de aanval. Ik moest een keer ergens om lachen wat bij haar niet goed viel en daarna kon ik niks meer goed doen. De āhaatā was wel wederzijds daardoor hahaha
Oh ik denk dat we die BEC deelden dan.
Tell me more
Ik ben te pussy om het hier te typenš
Wel te flauw!!
Het was iemand met heel veel post, zeg maar nóg meer dan ik. En das knap.
Zeg het
En dan doe je daarna -weg-
Kan iedereen daar morgenvroeg over discussiƫren
Nee dat doen we alleen in het omg topic