Wat ik aanvullend ook irritant vind: Mensen die echt alleen maar overal en altijd hun eigen verhaal komen droppen en ook alleen reageren op reacties op hun eigen verhaal en nooit gewoon eens op een ander reageren of iets terug vragen ofzo.
Nee mn ouders en dictator zus hebben kerst voorgoed verpest vorig jaar door geen cadeaus meer te willen geven.
Wat denk je?
- Trump blijft president
- Biden wordt president
- Plottwist namelijk
- Interesseert me niet/weet ik niet
0 stemmers
Ach ik ben ik geen spellingsnazi. Al lijkt het mij soms wel lekker om een Instagram te beginnen voor de @spatieziekte in de mediawereld.
@evenveel of plottwist de presidentsverkiezingen worden uitgesteld of ongeldig verklaard zolang corona een serieus probleem is. Maar daar komt Trump alleen mee aanzetten als het in zijn voordeel is.
Ik hoop uiteraard Biden (minste van twee kwaden). Vier jaar geleden was ik ervan overtuigd dat Hillary zou winnen en werd ik enorm gedesillusioneerd wakker, dus dit keer durf ik het gewoon echt niet van tevoren te zeggen.
Oh ik ook! Collega en ik kwamen zo verbaasd op werk die dag, omdat we de dag ervoor er nog zo overtuigd van waren dat Trump toch sowieso niet zou winnen. Man wat een deceptie.
Welke van deze bucket list dingen heb jij gedaan?
- Noorderlicht gezien
- Marathon gelopen
- Op safari gegaan
- Een verhaal geschreven
- De Chinese muur bewandeld
- Instrument geleerd te spelen
- Gesnorkeld bij the great barrier reef
- Skydiven
- Een honden eigenaar zijn
- De piramides van Gizeh bekeken
- Een extra taal geleerd
- In een gondel gezeten in Venetiƫ
- Op de eiffeltoren gestaan
- Naar Stonehenge geweest
- Gaan Glampen
- Niks van dit alles
0 stemmers
En stel je moet een bucket list maken, wat zou je er dan opzetten?
- Noorderlicht gezien
- Marathon gelopen
- Op safari gegaan
- Een verhaal geschreven
- De Chinese muur bewandeld
- Instrument geleerd te spelen
- Gesnorkeld bij the great barrier reef
- Skydiven
- Een honden eigenaar zijn
- De piramides van Gizeh bekeken
- Een extra taal geleerd
- In een gondel gezeten in Venetiƫ
- Op de eiffeltoren gestaan
- Naar Stonehenge geweest
- Gaan Glampen
0 stemmers
Waarom is hard gaan in Preston Palace geen Bucketlist optie?
Goeie vraag, moet iedereen toch minstens 1 keer doen in zn leven.
Had nu gewoon even zoān kutlijst gepakt van het Amerikaanse equivalent van de VIVA.
Ja, was echt afschuwelijk. Ging die dag op vakantie met mijn toenmalige scharrel/vriend, en ik was echt compleet van slag en hij was zo laconiek Dat was het begin van het einde van die ārelatieā. Dit keer ben ik als alles doorgaat ook op vakantie, hoop echt heel hard dat het dit keer niet zo desastreus is voor de wereld, en voor mijn relatieā¦
Ik was in IJsland in de beste tijd om het Noorderlicht te zien, maar helaas was het elke avond te slecht weer. Er waren serieus mensen die al twee keer hun vlucht hadden uitgesteld om koste wat kost het Noorderlicht te zien, maar die kwamen dan ook uit Mexico en Japan bijvoorbeeld. Ik vond het jammer, maar IJsland is zonder Noorderlicht ook al zo bijzonder! Het Noorderlicht staat nu nog wel op mijn fictieve bucketlist.
Ik wil niet geloven dat dit echt is, maar ken helaas mensen die hiertoe in staat zouden zijnš¤«
Oke dit boeit niemand, maar mijn moeder heet echt W.C. achternaam hahah. Vooral als ze dan post kreeg, vond ik het als kind echt hilarisch.
Ik las de moeder van Mark Rutte
Ik heet S.M. achternaam mijn ouders hebben er om die reden over getwijfeld, maar heb er oprecht nog nooit flauwe opmerkingen over gehad. Eerder op de basisschool wat geplaagd met mn achternaam, die eigenlijk heel ānormaalā is maar bv rijmt op zeur of geur.
Worden initialen (zeker tweede en derde naam) dan echt nog zo gebruikt? Ik zie het eigenlijk nooit ergens en kan me ook geen situatie direct waarin het van toepassing zou zijn, hoogstens eerste letter van de voornaam en achternaam.
Ik vind jou echt niet de persoon om een bec te hebben op de een of andere manier haha
Ach, zo vaak word je niet op je initialen aangekeken en ik heb er nooit opmerkingen over gehad. Ga er ook niet te veel op letten bij het kiezen van een naam.
Zal je idd zien dat er na een paar jaar net zoals bij @Spaarlamp iets is waar de afkortingen alsnog āongepastā kunnen zijn.