Stel je persoonlijke vraag #20

Hoeveel forumleden vindt je bovengemiddeld irritant? (haat leek me een beetje zware term voor mensen die je alleen van online kent)

• 1
  • 2-5
  • 5-10
  • 10>

0 stemmers

Ik vind het leuk dat 0 geen optie is

16 likes

niet eens over nagedacht :joy:

4 likes

Hoeveel foto’s heb jij op je telefoon?

• 0 - 500
  • 501 - 1000
  • 1001 - 2000
  • 2001 - 3000
  • 3001 - 4000
  • 5001 - 6000
  • Alles boven de 6001

0 stemmers

65000 :sweat_smile:

3 likes

0 :raised_hands: ik verwijder elke avond foto’s en de leukste zet ik op mijn laptop voor back-up

9 likes

86219, ook ongeveer het aantal tabbladen en ongelezen e-mails dat open staat.

21 likes

Je kan ze ook gewoon voor gratis op negeer zetten en dan voor die 50 euro een dikke fles champagne kopen om te vieren dat je er geen last meer van hebt.

7 likes

Ik wil op jouw telefoon zo graag alle tabbladen in 1 keer sluiten

8 likes

Denk jij dat je iemands meest gehate forummer bent?

• Ja, dat weet ik wel zeker
  • Ik weet het niet zeker, maar lijkt me vrij aannemelijk
  • Ik denk het niet, maar zou kunnen
  • Nee, dat kan ik me niet voorstellen
  • Ik ben mijn eigen meest gehate forummer

0 stemmers

Edit: valt me nog mee trouwens, maar heb ze ook onlangs allemaal gesloten.

10 likes

Oooooh dit is echt niks nee

1 like

Jij bent er wel een van, ik vind je vaak heel goed argumenteren, maar soms ook veel te lang doorgaan en af en toe ook wat te betweterig. En ja, takes one to know one, ik weet dat er ook een handje van heb om niet op te houden en net te doen of ik de wijsheid in pacht heb, misschien is het ook wel daarom, dat ik te veel van mezelf herken…

8 likes

Wat zijn voor jou redenen om een forummer irritant/hatelijk te vinden?

• One issue forummers
  • Te veel posten
  • Slachtofferrol
  • Niet grappig
  • Betweterig
  • Stoerdoenerij
  • Trollen
  • Bitchyness

0 stemmers

Vul vooral aan.
Besef me ten volste dat dit misschien heel erg highschool is, maar het interesseert me mateloos

Verdomt, ik wil dit niet anoniem maken

Wat

19 likes

Mensen die 0 moeite doen om zelf dingen uit te zoeken en alles op het forum vragen. Terwijl de vraag dan bijv is ja iemand zei dit of dat wat bedoelt die daarmee of iets fixen met een instantie of iets wat je zo gegoogeld hebt. Nou ja geen idee vraag het diegene zelf, pak een telefoon op om het te regelen of typ het in op google in plaats van het hier te vragen, zo lui en omslachtig.

Mensen die doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben over bepaalde zaken terwijl die wijsheid dan is gebaseerd op 2 maanden stagelopen ergens 2 jaar geleden ofzo.

18 likes

Ik bedenk elk jaar weer dat ik dat moet bijhouden door het jaar heen, zodat ik voorbereid ben, en elk jaar is er dat moment dat mijn ouders vragen wat ik wil voor kerst (zo’n week of twee van tevoren) en ik geen flauw idee heb…

1 like

Ik zag net dit topic op Viva over de initialen voor een kind S.M of M.S.

Wat zou jij ‘erger’ vinden?

• M.S
  • S.M

0 stemmers

Of is het sowieso no big deal?

• Nee ik zou dan toch wat anders overwegen, bijvoorbeeld nog een 2e naam tussen die andere.
  • Boeien, desnoods heet mij kind W.C. Achternaam.
  • Anders…

0 stemmers

Ik krijg wel eens aanbevelingen op Pinterest met dat aesthetic, wat ook niet raar is gezien mijn eigen smaak.

2 likes

Mijn ouders wilden me eigenlijk een andere voornaam geven maar dan werd het SS, maar nu is het IS dusja heeft weinig zin gehad :roll_eyes:

45 likes