Die is vast wel terug met een andere naam denk ik
Volgens mij kunnen er meerdere (ex)forummers op deze manier omschreven worden
Ik ben bij deze omschrijving beschamend lang blijven hangen bij âhuh ik ken helemaal geen AquaVâ
Ik denk dat ik die BEC ook heb. Ik zie vooral de avatar van haar nog in mn hoofd.
Ik was al allemaal watermerken aan het nalopen
@Jeg gaat door voor de koelkast (voor mijn BEC in ieder geval haha. Geen idee hoe het zit met die van @Zemraluani)
Hahaha ik dacht water??? Nummer?!?
We gaan bijna weer de wintertijd in:
- Vind ik leuk
- Vind ik een ramp
- Tsjah het is niet anders
- Geen mening over/neutraal
0 stemmers
De linkjeskoningin
Volgens mij was ik hier ook bij betrokkenâŠ
Het halve topic geloof ik toen
Met haar Google wijsheid.
Het zijn mijn initialen gelukkig zit er nog een tussenvoegsel tussen. Ik heb ook geen tweede naam of iets.
Had zelf ook niet door dat zij ĂŒberhaupt was vertrokken, dit gaat altijd zo langs mij heen
Nee het zwanger en kind topic. Sloeg echt helemaal nergens op Maar heb wel vaker sneren voorbij zien komen van haar waarvan ik dacht: huh?
Nja wel âgoedâ om te weten dat meerdere mensen hier het zo ervaarde en het niet aan mij lag.
Aaah ik vond haar een leuke forummer en herken gewoon niks wat jullie over haar zeggen. Oke, ik zag haar alleen in de standaard topics voorbij komen, maar ik vond haar altijd wel leuk.
Je hebt gelijk, niet zo netjes van me achteraf gezien. Ik ga niks weghalen want dat vind ik ook zo schijnheilig maar zal er wel over ophouden nu.
Ik vind het geen ramp maar ze mogen het wel afschaffen van mij.