Stel je persoonlijke vraag #20

Volgens mij was ik hier ook bij betrokken… :sweat_smile:

Het halve topic geloof ik toen :joy:

Met haar Google wijsheid.

2 likes

Het zijn mijn initialen :sweat_smile: gelukkig zit er nog een tussenvoegsel tussen. Ik heb ook geen tweede naam of iets.

Had zelf ook niet door dat zij überhaupt was vertrokken, dit gaat altijd zo langs mij heen :joy:

8 likes

Nee het zwanger en kind topic. Sloeg echt helemaal nergens op :joy: Maar heb wel vaker sneren voorbij zien komen van haar waarvan ik dacht: huh?

Nja wel ‘goed’ om te weten dat meerdere mensen hier het zo ervaarde en het niet aan mij lag.

1 like

Aaah ik vond haar een leuke forummer en herken gewoon niks wat jullie over haar zeggen. Oke, ik zag haar alleen in de standaard topics voorbij komen, maar ik vond haar altijd wel leuk.

23 likes

Je hebt gelijk, niet zo netjes van me achteraf gezien. Ik ga niks weghalen want dat vind ik ook zo schijnheilig maar zal er wel over ophouden nu.

5 likes

Ik vind het geen ramp maar ze mogen het wel afschaffen van mij.

1 like

Groetjes van iemand zijn bitch eating crackers
:roflmao:

20 likes

Normaal denk ik bij het ingaan van de wintertijd “yesss extra uur weekend”. Nu is het “meh wat moet ik met een uur extra”

6 likes

Hahahaha vooral dat ‘ze leefden nog lang en gelukkig’ is hier ook mooi bij

3 likes

Slapen? Ik leef nog steeds (altijd,ook zonder corona genoeg lege saaie weekenden) elke week naar het weekend toe hoor, ook al gebeurt er geen reet in. Maar weekend= geen werk = meer slapen. Nu uur extra is altijd goed :+1:t4:

8 likes

Ja ik heb ook nu al zin in dat uur extra slaap :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Ik vind bloemen altijd zo leuk lijken, maar onze kat valt een bos bloemen altijd aan waardoor de vaas omvalt en alles onder het water ligt :cry: dus ik moet ze altijd op een plek neerzetten waar hij niet komt, maar dat is ook altijd een plek waar wij amper komen, dus dan maar nooit bloemen in huis haha

3 likes

Ik vind bloemen best mooi, maar ik vind het zo zonde om zoveel geld uit te geven aan iets dat meestal binnen een week weggegooid moet worden (wat ik dan vervolgens ook niet doe, en dan zit ik nog zo’n twee weken tegen een verlept bossie in steeds viezer wordend water aan te kijken). Dus ik koop ze nooit zelf, en krijg ze ook zelden want mensen weten dat ik het toch niet heel boeiend vind. Geef mij maar een plantje, daar is tenminste kans dat het langer plezier biedt.

3 likes

Ze kan zich volgens mij wel weer verdedigen

Een van mijn beste vrienden was een toen ik hem leerde kennen mijn leidinggevende, maar we konden dat wel goed scheiden voor mijn gevoel. Werken er inmiddels allebei niet meer, maar zijn nog steeds heel goed bevriend

2 likes

Heb jij een

• Regenjas
  • Regenponcho
  • Gewatteerde jas
  • Wollen jas
  • Winterjas met bontkraag
  • Outdoor/trainingsjas
  • Spijkerjas
  • Trenchcoat
  • Leren jas
  • Suede jas
  • Parka
  • Teddy jas
  • Faux fur jas
  • Bontjas
  • Blazer
  • Bomberjack
  • Andere soort jas(sen)

0 stemmers

Ik had in mijn basisschooltijd een niet zo fijne thuissituatie, enigszins verwaarloosd enzo. Mijn meester van die basisschool was zo’n lieve man die echt een beetje op mij lette in die tijd en een beetje een opafiguur werd. Hij had mijn lootje getrokken met Sinterklaas (geen idee of dat toeval was :joy:), maar hij had voor mij (enorm paarden meisje) een grote manege gemaakt en zijn vrouw had een kussen gemaakt met allemaal paarden erop. Echt het tofste cadeau wat ik denk ik ooit heb gekregen en echt wel too much voor een Sinterklaas cadeau op de basisschool haha.

Ben op een gegeven moment naar mijn vader verhuisd en heb die man nooit weer gezien, maar denk nog vaak aan hem. Zoveel aan hem gehad in die periode.

91 likes