Normaal denk ik bij het ingaan van de wintertijd “yesss extra uur weekend”. Nu is het “meh wat moet ik met een uur extra”
Hahahaha vooral dat ‘ze leefden nog lang en gelukkig’ is hier ook mooi bij
Slapen? Ik leef nog steeds (altijd,ook zonder corona genoeg lege saaie weekenden) elke week naar het weekend toe hoor, ook al gebeurt er geen reet in. Maar weekend= geen werk = meer slapen. Nu uur extra is altijd goed
Ja ik heb ook nu al zin in dat uur extra slaap
Ik vind bloemen altijd zo leuk lijken, maar onze kat valt een bos bloemen altijd aan waardoor de vaas omvalt en alles onder het water ligt dus ik moet ze altijd op een plek neerzetten waar hij niet komt, maar dat is ook altijd een plek waar wij amper komen, dus dan maar nooit bloemen in huis haha
Ik vind bloemen best mooi, maar ik vind het zo zonde om zoveel geld uit te geven aan iets dat meestal binnen een week weggegooid moet worden (wat ik dan vervolgens ook niet doe, en dan zit ik nog zo’n twee weken tegen een verlept bossie in steeds viezer wordend water aan te kijken). Dus ik koop ze nooit zelf, en krijg ze ook zelden want mensen weten dat ik het toch niet heel boeiend vind. Geef mij maar een plantje, daar is tenminste kans dat het langer plezier biedt.
Ze kan zich volgens mij wel weer verdedigen
Ja same haha zij likete veel van mijn posts (haha wat zegt dat over mij?) en ik vond haar altijd wel aardig? Zag weleens geïrriteerde posts rondom haar en soms begreep ik ook niet helemaal waarom ze zo heftig reageerde maar in het algemeen vond ik het leuk dat ze er was
Een van mijn beste vrienden was een toen ik hem leerde kennen mijn leidinggevende, maar we konden dat wel goed scheiden voor mijn gevoel. Werken er inmiddels allebei niet meer, maar zijn nog steeds heel goed bevriend
Heb jij een
- Regenjas
- Regenponcho
- Gewatteerde jas
- Wollen jas
- Winterjas met bontkraag
- Outdoor/trainingsjas
- Spijkerjas
- Trenchcoat
- Leren jas
- Suede jas
- Parka
- Teddy jas
- Faux fur jas
- Bontjas
- Blazer
- Bomberjack
- Andere soort jas(sen)
0 stemmers
Ik had in mijn basisschooltijd een niet zo fijne thuissituatie, enigszins verwaarloosd enzo. Mijn meester van die basisschool was zo’n lieve man die echt een beetje op mij lette in die tijd en een beetje een opafiguur werd. Hij had mijn lootje getrokken met Sinterklaas (geen idee of dat toeval was ), maar hij had voor mij (enorm paarden meisje) een grote manege gemaakt en zijn vrouw had een kussen gemaakt met allemaal paarden erop. Echt het tofste cadeau wat ik denk ik ooit heb gekregen en echt wel too much voor een Sinterklaas cadeau op de basisschool haha.
Ben op een gegeven moment naar mijn vader verhuisd en heb die man nooit weer gezien, maar denk nog vaak aan hem. Zoveel aan hem gehad in die periode.
Welke 3 soorten weer vind je het fijnst?
- 32 en zonnig
- 32 graden en bewolkt
- 32 graden en tropische regenbuien
- 22 graden en zonnig
- 22 graden en bewolkt
- 22 graden en regen
- 12 graden en zonnig
- 12 graden en bewolkt
- 12 graden en regen
- -12 graden en zonnig
- -12 graden en bewolkt
- -12 graden en regen
- Sneeuwen
0 stemmers
Wat een fijn verhaal over de leraar! Ik ben zelf ook leerkracht en hoop ook echt dat ik voor iemand maar een heel klein beetje het verschil zou kunnen maken. Ik weet niet of die leraar nog steeds op dezelfde school werkt, maar ik denk dat hij het heel fijn zou vinden om dit te weten.
Hier doe je het namelijk voor
Where my herfst people at?
Ik heb hem een paar jaar terug nog geprobeerd te vinden, maar helaas is dat niet gelukt. De school bestaat niet meer en online kon ik niets vinden. Het is nu ook al zo’n 18 jaar geleden en gezien hij toen al rond de 65 was, is de kans natuurlijk aanwezig dat hij inmiddels is overleden. Heb er echt spijt van dat ik er niet veel eerder aan heb gedacht om hem op te zoeken. Hoop heel erg dat ie weet/heeft geweten hoeveel hij voor mij heeft betekend!
Er is een radioprogramma op radio5, en het zou precies geschikt zijn voor een zoektocht als de jouwe. Het heet “Adres onbekend”. Zoek maar eens op als je wil, misschien kunnen ze je verder helpen!
Dank je wel! Ik heb het formulier ingevuld, wie weet gaat dit lukken!
Oh wat goed! Ik luister elke zondagmiddag, hoop dat ik jouw oproep er een keer tussen hoor! En met resultaat dan natuurlijk. Zal voor je duimen!
Ik moet daar echt overheen gelezen hebben. Ik zag wel dat ze soms haar reaties verwijderde
Ligt eraan wiens BEC ik zou zijn. Bij sommigen zou ik echt zoiets hebben van: “nee jij bent een leukerdje” en zou het me niet zoveel doen.
Bij sommigen zou ik het jammer vinden, omdat ik die gewoon leuk en cool vind