Er is een radioprogramma op radio5, en het zou precies geschikt zijn voor een zoektocht als de jouwe. Het heet “Adres onbekend”. Zoek maar eens op als je wil, misschien kunnen ze je verder helpen!
Dank je wel! Ik heb het formulier ingevuld, wie weet gaat dit lukken!
Oh wat goed! Ik luister elke zondagmiddag, hoop dat ik jouw oproep er een keer tussen hoor! En met resultaat dan natuurlijk. Zal voor je duimen!
Ik moet daar echt overheen gelezen hebben. Ik zag wel dat ze soms haar reaties verwijderde
Ligt eraan wiens BEC ik zou zijn. Bij sommigen zou ik echt zoiets hebben van: “nee jij bent een leukerdje” en zou het me niet zoveel doen.
Bij sommigen zou ik het jammer vinden, omdat ik die gewoon leuk en cool vind
Kan een BEC ontBECen?
(Dat je diegene ineens niet meer irritant vindt)
- Ja ik heb een ontBECte BEC
- Ja denk ik, maar nog niet gehad
- Alleen milde BECs
- Nee eeuwig BEC
0 stemmers
Ik vind het trouwens wel echt chill als mensen die je duidelijk als BEC hebben, wel gewoon normaal tegen je doen als je een vraag stelt en niet de hele tijd heel kinderachtig/vervelend reageren of je negeren.
Zo kan het dus ook
Mijn winterjas had wel een nepbontkraag maar die is binnen 5 minuten in de prullenbak gegaan toen ik mijn jas had gekocht.
Dat doe ik ook niet
Ik wil nu ook een woordgrapje maken maar ik heb geen context… Dus ja daar komt ie:
BECvechten
Sorry voor mijn mega late reactie, ik ben nog aan het bijlezen, maar Alex is ook echt een verschrikking. Ik heb op een huis geboden uit het eerste seizoen en toen we daar kwamen voor de bezichtiging zei Alex ‘‘Nou dit is het huis, loop maar een rondje en als je nog vragen hebt hoor ik het wel’’. Hij deed echt nul komma nul moeite om dat huis te verkopen en hij nam me ook totaal niet serieus. Bij alle vragen die ik had keek hij mijn vriend aan tijdens het beantwoorden. Ik snap niet dat ze hem hebben gekozen voor het programma.
Ja dit is dus precies de vibe die ik van hem krijg! Zo’n typische oude man die op alles en iedereen neerkijkt. Vervelend dat je zo’n ervaring met hem hebt gehad. Hopelijk heb je inmiddels een fijn huis gevonden.
Ohja, en je moet eens letten op hoe vaak Alex op zo’n belerende toon zegt dat iets “er niet was, er niet is en er ook nooit gaat komen” als mensen hun wensenlijstje noemen. Bah oké kwal.
Ja we wonen nu in een super mooi huis, dus dat is helemaal goed gekomen! Achteraf zijn we ook wel blij dat het niet is gelukt bij dat huis, maar het was wel heel grappig om het op televisie te zien. Wij hebben toen volgens mij 15k overboden en uiteindelijk werd het huis voor 65 of 75k boven de vraagprijs verkocht Dus we hadden ook geen schijn van kans haha.
Ik heb al een beetje een beeld hiervan door dat rank de forummer ofzo wat laatst hip was.
Ik hoop alleen dat ik zoveel haat opgeroepen heb in een tijd dat het mentaal kut met me ging en dat forummers me de laatste tijd minder haten (nu ik me ook gewoon oke voel en niet opgefokt enzo).
Wij hebben ook bijna een huis ‘van Alex’ gekocht. Onderhandelingen liepen stuk op 5.000 euro, hij deed 0 moeite en voor ons was het toen ook wel klaar.
sinds het concept BEC ben ik me echt veel meer aan forummers gaan ergeren dan ervoor
Ik woon in een gehucht waar alleen ny pizza bezorgd
We maken er nog niet gebruik van, omdat het net zo duur is als dat wanneer je daar gaat eten (is nogal fancy restaurantje). Dan vind ik het toch best veel geld om thuis even weg te kauwen ofzo. Voor mij hoort er dan wel de ambiance van een restaurant er bij.
Ja of dat je voor €45 alsnog een uur in de keuken kan gaan staan om het in elkaar te flansen. Laat maar, bestel wel een pizza voor een tientje.
Hoe bedoel je dit?