Dan kun je bij van die goede restaurants een menu bestellen maar moet je wel nog dingen bij elkaar voegen, opwarmen, de boel opmaken etc. Ben ik te lui voor.
Iedere keer als ik de menukaart bekijk van die restaurants denk ik: 20 euro voor een kipsatƩ met friet? DOEEEI, ik maak het zelf wel.
Als festivals volgend jaar doorgaan, dan staan er waarschijnlijk alleen artiesten uit Nederland, BelgiĆ« en Duitsland op āt programma. Zou jij dan gaan?
- Ik ga sowieso niet naar festivals
- Nee laat maar zitten dan
- Balen, maar ben er hoe dan ook bij!
- Leuk juist!!!
- Twijfel
- Jeeej Kensington
- Kan ik al tickets bestellen?
0 stemmers
Ik ga niet naar heel veel festivals, maar waar ik heen ga is al grotendeels artiesten uit Nederland
Oh ja dat kan natuurlijk ook nog!
Ja en qua djās heb je gelukkig genoeg goede Nederlandse artiesten. Nederlandse bands word ik over het algemeen niet heel wild van
Ja precies, super veel goeie Nederlandse djās/producers
echt 95% wat ik luister komt uit de UK dus als dat ook als buurland gerekend gaat worden dan ja
Ik ga meestal niet echt voor de muziek, zie t wel als ik daar ben. Ken ook vaak de helft niet, haha (maar hangt een beetje van t soort festival af dus).
Hoor je al deze dingen in de koelkast te bewaren?! Is je vraag of je deze dingen in huis hebt of gaat het je om de bewaarplek haha
Sojasaus ook??
Neee joh ketjap etc bewaar je toch niet in de koelkast? Ik heb van de sauzen hierboven maar 2 in de koelkast terwijl ik denk ik toch wel ongeveer de helft in huis heb
Hahaha dat van die koelkast wilde ik ook vragen. Alleen Mayo staat er hier in
Ik ga naar (kleine) techno / trance feestjes en festivals, daar zit genoeg Nederlands talent tussen.
Bikkelsaus
HP brown sauce natuurlijk anders droogt mijn Brit uit
Ik heb alles maar een aantal hiervan hoeft niet in de koelkast
Ik heb ook nog gochujang saus en een andere hot sauce dan die uit de poll (green dragon sauce).
Hoisinsaus, vissaus, mad sauce, worcestersausā¦
Ik ga alleen naar harder styles festivals en daar zitten meer dan genoeg goeie Nederlandse artiesten bij, dus ik zou gewoon gaan.